۱۳۹۷ مرداد ۲۶, جمعه

مأموران رژیم ایران چند دهه است که در اروپا دست به‌قتل و اعمال تروریستی می‌زنند

مأموران رژیم ایران چند دهه است که در اروپا دست به‌قتل و اعمال تروریستی می‌زنند

- واشنگتن تایمز:

توطئه تروریستی رژیم ایران در پاریس
توطئه تروریستی رژیم ایران در پاریس
روزنامه واشنگتن‌تایمز طی مقاله‌یی به قلم کلیفورد می‌ رئیس بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها، درباره سوءقصد تروریستی رژیم علیه گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس، نوشت: متهم اصلی این تلاش برای حمله تروریستی اسدالله اسدی یک دیپلمات (رژیم) ایران مستقر در وین که در آلمان دستگیر شد؛ افراد بلژیکی ایرانی‌الاصل را به خدمت گرفت و در لوکزامبورگ مواد انفجاری را به آنها داد....
همان‌طور که گزارش ماه ژوئیه مرکز ملی ضدتروریسم آمریکا به‌روشنی نشان می‌دهد، مأموران جمهوری اسلامی چند دهه است که در اروپا دست به‌قتل و اعمال تروریستی می‌زنند.
این مقاله ضمن تأکید بر استمرار تلاشهای حکومت آخوندی چه در راستای دستیابی به سلاح اتمی و چه در ادامه برنامه موشکی و دخالتهایش در منطقه، بر ضرورت برخورد قاطع کشورهای اروپایی و پایان دادن به مماشات با این دیکتاتوری تروریستی تأکید می‌کند.

اسدالله اسدی دیپلمات تروریستی رژیم ایران مسئول شبکه تروریستی در اروپا

... منابع اپوزیسیون روز چهارشنبه فاش کردند، اسدالله اسدی دیپلمات (رژیم) ایران که در ماه ژوئن در آلمان به‌خاطر سازمان‌دهی یک توطئه بمب‌گذاری علیه گردهمایی اپوزیسیون در پاریس دستگیر شد، مسئول شبکه گسترده (رژیم) تهران در اروپا بوده است.

اسدی هم‌چنان در آلمان تحت بازداشت است اپوزیسیون ایران گفت که تصمیم حمله به (گردهمایی) پاریس در شورای عالی امنیت (رژیم) در ماه ژانویه امسال اتخاذ شده و رضا امیری مقدم رئیس (سازمان) اطلاعات و جنبش‌های خارجی در وزارت اطلاعات در ماه مارس، هدایت این توطئه را به اسدی واگذار کرده است.
نیم کیلو مواد منفجره دست‌ساز TATP و یک چاشنی در خودروی یک زوج... (در بلژیک) پیدا شد. یک تسهیل‌کننده دیگر این توطئه در فرانسه دستگیر و برای محاکمه (به بلژیک) مسترد شد.

بنا‌به گزارش شورای ملی مقاومت ایران، اسدی که پیشتر... در سفارت (رژیم) ایران در بغداد... مستقر بوده، وقتی (سفارت این رژیم) در وین به‌عنوان «مرکز» شبکه جاسوسی (رژیم) ایران در اروپا فعال شد، به (اتریش) رفت.

بنا‌به گزارش ماه اوت مرکز مبارزه با تروریسم وست پوینت که روز چهارشنبه (با عنوان) دیپلمات‌های مرگبار (رژیم) ایران منتشر شد، (رژیم) تهران استفاده از پوشش دیپلماتیک برای انجام سوءقصدها و دیگر توطئه‌های تروریستی در اروپا را افزایش داده است.
این گزارش می‌گوید... که آلبانی دو مأمور (رژیم) ایران را در ماه مارس به‌خاطر (عملیات) شناسایی جشن سال نو (ایرانیان) در تبعید دستگیر کرده است. همچنین حملات پلیس علیه عاملان (رژیم) ایران در آلمان در ماه ژانویه رخ داد.
(در این گزارش همچنین آمده است:) «به همین دلیل دستگیری اسدی، فقط تازه‌ترین نمونه از تروریسم تحت حمایت حکومتی است که در آن (رژیم) تهران از مقامهای حکومت... یا دیپلمات‌های ثبت‌شده برای توطئه استفاده می‌کند

بخشی از اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

اسدالله اسدی دیپلومات آخوندها در اتریش که دستور حمله تروریستی را داد، در آلمان دستگیر شد
یک دیپلومات تروریست رژیم آخوندی به‌نام اسدالله اسدی، طراح اصلی حمله تروریستی به گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس بود که در آلمان دستگیر شده است. این دیپلومات تروریست از مرداد۱۳۹۳ ایستگاه اطلاعات رژیم آخوندی در اتریش بوده است. دو تروریست دستگیر شده در بلژیک، امیر سعدونی و نسیم نعامی نام دارند و مقیم آنتورپ هستند.
قبل از اسدالله اسدی، فردی به‌نام مصطفی رودکی رئیس ایستگاه اطلاعات سفارت رژیم در اتریش بود. وی سپس به تهران منتقل شد و در سال ۱۳۹۶ برای توطئه علیه مجاهدین در آلبانی رئیس ایستگاه اطلاعات سفارت رژیم در آلبانی شد.
مقاومت ایران خواهان بستن سفارت خانه‌ها و نمایندگیهای رژیم آخوندی، مراکز ترور و جاسوسی و اخراج مأموران اطلاعات و نیروی تروریستی قدس از کشورهای اروپایی گردید.

بخشی از اطلاعیه کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران در رابطه با اقدامات تروریستی رژیم ایران
شورای عالی امنیت رژیم در دستورالعملی به وزارتخارجه، وزارت اطلاعات، نیروی تروریستی قدس، اطلاعات سپاه پاسداران و دیگر دستگاههای صدور ارتجاع و تروریسم، آنها را موظف کرد اقدامات بیشتری را برای جاسوسی علیه مجاهدین و مقاومت ایران و برای زمینه‌سازی اقدامات تروریستی، در دستور کار خود قرار دهند.
۱- ایستگاههای وزارت اطلاعات در کشورهای مختلف اروپایی موظف شدند به جمع‌آوری هر چه بیشتر اطلاعات از ترددات و تحرکات بپردازند و منابع بیشتری را به خدمت بگیرند.
۲- وزارت اطلاعات و نیروی تروریستی قدس بایستی امکانات و پتانسیلهای انسانی، سیاسی و تکنیکی برای اقدامات تروریستی را در کشورهای اروپائی، به‌خصوص آلبانی با بکارگیری مزدوران غیرایرانی، مورد بررسی قرار دهند بنحوی‌که این اقدامات را بتوان ناشی از "اختلافات درونی مجاهدین" و یا "حوادث طبیعی" جلوه داد و مسئولیتی متوجه رژیم نشود.
۳- برای توجیه طرحها و فضیحتهای لو رفته تروریستی در آلبانی و فرانسه (فروردین و تیر ۱۳۹۷) باید بر ابعاد جنگ روانی و کارزار شیطان‌سازی همراه با پمپاژ اطلاعات دروغین و تولید مستندهای مجعول افزود. در این زمینه وزارت اطلاعات و مأموران و مزدورانش در خارج کشور با رایزنان فرهنگی رژیم در کشورهای اروپائی، معاونت برون مرزی رادیو تلویزیون حکومتی، سازمان تبلیغات اسلامی و دستگاههای ذیربط دیگر همکاری داشته باشند. اولویت با بکار گرفتن حقوق بگیران و مزدوران رژیم به‌ویژه عوامل غیرایرانی است که می‌توانند در پوش خبرنگاری مأموریت خود را انجام دهند.
۴-وزارتخارجه، وزارت اطلاعات و نیروی قدس موظف شدند از طریق "دولتها و طرفهای" دوست در منطقه، اروپا و بالکان و با استفاده از روابط اقتصادی و سیاسی، روی دولتهای اروپایی به‌ویژه آلبانی فشار وارد کنند تا فعالیتهای مقاومت ایران را محدود شود.
۵-مزدوران و مأموران رژیم با پوش خانواده مجاهدین به آلبانی اعزام و بکارگرفته شوند. وزارت اطلاعات و نیروی قدس موظفند با الگوبرداری از اقداماتشان در اشرف و لیبرتی مأموران خود را به‌صورت گروهی تحت عنوان خانواده مجاهدین با کمک برخی از سازمانهای به‌اصطلاح غیردولتی به این کشور بفرستند.

مطالب مرتبط:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر