۱۳۹۷ تیر ۱۲, سه‌شنبه

نیوت گینگریچ:‌ توطئه تروریستی نشان از ترس دیکتاتوری ایران از جنبش مقاومت است+ بیانیه شهردار جولیانی

نیوت گینگریچ:‌ توطئه تروریستی نشان از ترس دیکتاتوری ایران از جنبش مقاومت است+ بیانیه شهردار جولیانی

نیوت گینگریچ
نیوت گینگریچ
به‌دنبال کشف و خنثی شدن اقدام تروریستی عوامل رژیم ایران برای بمبگذاری علیه گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس نیوت گینگریچ رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا پیام زیر را توئیت کرده است.

توتیتر نیوت گینگریچ ۳ژوئن۲۰۱۸
نیوت گینگریچ: توطئه دیکتاتوری ایران برای بمبگذاری گردهمایی ایران آزاد در پاریس در آخر هفته گذشته با تلاش مشترک پلیس‌های بلژیک، فرانسه و آلمان متوقف شد. این توطئه با شرکت مأمور دولت ایران و تروریستهای ایرانی که در اروپا زندگی می‌کنند طراحی شده بود. این اقدام نشان می‌دهد که این دیکتاتوری تا کجا از جنبش ایران آزاد ترسیده است.


Iranian dictatorship plot to bomb the Free Iran rally in Paris last weekend (stopped by combined Belgian-French-German police effort)involving an Iranian government agent and Iranian terrorists living in Europe shows how frightened the dictatorship is of the Free Iran movement.
— Newt Gingrich (@newtgingrich) July ۳, ۲۰۱۸

قبل از گینگریچ شهردار رودی جولیانی که مهمان و از سخنرانان گردهمایی ایران آزاد بود بیانیه زیر را در مورد این توطئه تروریستی رژیم منتشر کرده بود.

بیانیه شهردار جولیانی

رودی جولیانی
رودی جولیانی

تمامی شرکت‌ کنندگان در گردهمایی «ایران آزاد ۲۰۱۸– آلترناتیو» در پاریس در ۳۰ژوئن از کار عالی پلیس و نیروهای امنیتی خصوصاً در بلژیک و فرانسه در دستگیری این تروریستها قدردانی می‌کنند، بنا‌ به‌گفته دفتر دادستانی فدرال بلژیک این تروریستها در حال طراحی یک حمله علیه این گردهمایی بودند که از رهایی از رژیم دیکتاتوری مذهبی سرکوبگر ایران حمایت می‌کند. این امر تأکید بر این فهم فزاینده دارد که این رژیم که بزرگترین حامی تروریسم در جهان است توسط تظاهراتهای بزرگ در بیش از ۱۴۰شهر ایران به‌طور فزاینده‌یی تضعیف شده است.
همچنین آشکار می‌شود که خانم مریم رجوی و شورای ملی مقاومت ایران یک آلترناتیو واقعی در برابر این رژیم آدمکش هستند. هیچ چیزی نمی‌تواند برای این زن‌ستیزان بدتر از جنبشی باشد که توسط یک زن قهرمان رهبری می‌شود و جایگزین ملاها خواهد شد.

جزییاتی از شکست توطئه تروریستی رژیم ایران

بنا‌ به اطلاعیه مشترک دادستانی فدرال بلژیک و اداره فدرال اطلاعات و امنیت این کشور یک زوج تروریست رژیم آخوندی که مأموریت داشتند به یک حمله تروریستی علیه گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس در نهم تیر ماه دست بزنند، در بلژیک دستگیر شدند و امروز برای آنها حکم دستگیری توسط قاضی صادر شد.
طبق این اطلاعیه از آنها حدود ۵۰۰گرم ماده TATP و یک مکانیزم چاشنی انفجاری در کیف زنانه لوازم آرایش کشف شد. بنا بر این اطلاعیه همزمان در فرانسه یک نفر که مظنون به همدستی با دو نفر فوق می‌باشد دستگیر شده است. اطلاعیه می‌افزاید یک دیپلومات ایرانی از سفارت رژیم آخوندی در وین، رابط تروریستهای دستگیر شده بوده است که او نیز در آلمان دستگیر شده است.
زن و شوهری که در یک مرسدس بنز در شهر آنتورپ بلژیک دستگیر شده‌اند، امیر سعدونی (۳۸ساله) و نسیم نعامی (۳۴ساله) بودند که خود را هوادار مجاهدین جا زده بودند. آنها تابعیت بلژیکی داشتند.
امیر سعدونی در یک شرکت کشتیرانی که بین هلند و بلژیک تردد داشت کار می‌کرد و مخفیانه به ایران رفت و آمد می‌کرد. نسیم نعامی در سال ۱۳۸۸ از ایران به بلژیک رفته بود و با امیر سعدونی ازدواج می‌کند.

تروریست اسدالله اسدی کیست؟

دیپلومات تروریستی که روز یکشنبه ۱۰تیر ماه در جنوب آلمان دستگیر شد اسدالله اسدی (۴۷ساله) است که از سال ۱۳۹۳رئیس ایستگاه اطلاعات آخوندی در سفارت رژیم در وین است. او دستور نهایی حمله به گردهمایی ۹تیر را به تروریستها ابلاغ کرده بود. به گزارش مطبوعات آلمان اسدالله اسدی ماده انفجاری را در لوکزامبورگ به امیر سعدونی و همسرش تحویل داده بود.
اسدی جانشین مصطفی رودکی یک دیپلومات تروریست دیگر شده بود که در سال ۹۳ از اتریش به تهران بازگشت و در سال ۱۳۹۶ به‌عنوان دبیر اول سفارت به آلبانی اعزام شد تا به جاسوسی و زمینه‌سازیهای تروریستی علیه مجاهدین بپردازد. برای تسهیل کار رودکی، کانون هابیلیان و مؤسسه دیده‌بان، دو شعبه وزارت اطلاعات تحت عناوین فرهنگی و مطبوعاتی در آلبانی فعال شدند.
کسی که در فرانسه به ظن همدستی با تروریستها دستگیر شده است، مهرداد عارفانی(۵۵ساله) است. همسر او که اکنون از او جدا شده است با یک مأمور اطلاعات در ایران در ارتباط بود.
پلیس بلژیک پنج محل دیگر را در نقاط مختلف بلژیک مورد بازرسی قرار داده که به دلایل امنیتی نتایج آن هنوز اعلام نشده است.

فراخوان مقاومت ایران

مقاومت ایران از این پیشتر بارها نسبت به آماده‌سازیهای تروریستی دیپلومات ها و مزدوران اطلاعات و نیروی قدس آخوندها در کشورهای اروپایی از جمله بلژیک هشدار داده بود. ارگانهای اطلاعاتی کشورهای اروپایی در گزارشهای سالیانه خود مستمراًً تأکید کرده‌اند که مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت ایران هدفهای اصلی وزارت اطلاعات و نیروی تروریستی قدس هستند. به‌دنبال اقدامات تروریستی رژیم، شورای اتحادیه اروپا در ۲۹آوریل ۱۹۹۷مقرر کرد مزدوران و مأموران اطلاعاتی و امنیتی آخوندها از کشورهای عضو اخراج شوند و به کسی از این مأموران اجازه ورود به کشورهای عضو اتحادیه اروپا داده نشود.
در همین رابطه مقاومت ایران خواهان بستن سفارتخانه‌ها و نمایندگیهای رژیم آخوندی، لانه‌های ترور و جاسوسی، و اخراج دیپلوماتها و مأموران اطلاعات و نیروی تروریستی قدس از کشورهای اروپایی شد و بر ضرورت افشا و انتشار تمام جزئیات این پرونده تأکید کرد. افکار عمومی‌ بایستی به‌طور کامل در جریان توطئه‌های تروریستی رژیم آخوندها قرار بگیرند و این لازمه تأمین امنیت مخالفان و پناهندگان ایران است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر