۱۳۹۷ تیر ۱۸, دوشنبه

طرح ارسال پول نقد برای رژیم تروریست در تهران!

طرح ارسال پول نقد برای رژیم تروریست در تهران!

طرح ارسال پول نقد برای رژیم تروریست در تهران!
طرح ارسال پول نقد برای رژیم تروریست در تهران!
نشریه آلمانی بیلد در یک گزارش اختصاصی یکشنبه۱۷تیر ۹۷ اعلام کرد: «پول نقد برای رژیم تروریست! ملاها می‌خواهند ۳۰۰میلیون یورو پول نقد را با هواپیما از آلمان به ایران ببرند».
به نوشته بیلد؛ این طرح احتمالاً به مشکلات دیپلوماتیک جدی میان آلمان و آمریکا و اسراییل راه خواهدبرد. بنا‌به اطلاعات رسیده به بیلد رژیم ایران قصد دارد که ۳۰۰میلیون یورو پول نقد را از آلمان با پرواز به ایران ببرد.

فشار تحریمها و خرابی وضعیت اقتصادی عامل اصلی برای انتقال پول

سابقه امر این است که در ماههای آینده تحریمهای قاطع آمریکا علیه بخش مالی ایران به مورد اجرا گذاشته خواهد شد. ملاها نگرانند که پول نقدشان تمام شود.
توجیه ایران برای طرح آنها این است که می‌گوید آنها به پول نیاز دارند تا «آن را به ایرانیانی منتقل کنند که به خارج سفر می‌کنند تا که به‌خاطر عدم دسترسی‌شان به پذیرش کارتهای اعتباری، به پول نقد یورو متکی باشند».

تهدید استفاده از پولها برای گسترش اقدامات تروریستی

سرویس های اطلاعاتی آمریکا آماده‌باش شدند. آنها نگرانند که این پول نقد برای مثال برای تامین مالی تروریسم استفاده شود.
هر چند که دولت آلمان می‌گوید سرویسهای اطلاعاتی آلمان هیچ دلیلی برای این امر ندارند. با وجود این با پول نقد غیرمحتمل است هیچ سند قاطعی به‌دست آید.

طرح رژیم ایران برای انتقال ۳۰۰میلیون یورو

بانک تجارت اروپا و ایران در هامبورگ دارای سرمایه هنگفتی است که متعلق به رژیم ایران است.
حسابهای بانکی ملاها توسط بانک آلمانی بوندز بانک اداره می‌شود.
از بوندز بانک خواسته می‌شود که ۳۰۰میلیون یورو پول نقد را بپردازد و آنها را به نماینده رژیم ایران تحویل دهد. آنها سپس این پول را با هواپیماهای ایرانی به ایران منتقل می‌کنند.

پولهای نقدی که به رژیم ایران داده شده کجا می‌رود؟

به تصریح دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران خانم رجوی بلافاصله پس از معامله اتمی ۱۴ژوییه ۲۰۱۵ خاطرنشان کرد: «دور زدن شش قطعنامه شورای امنیت و یک توافق بدون امضا راه فریب‌کاری ملایان و دستیابی به بمب اتمی را نمی‌بندد... نکته مهم دیگر این است که پولهای نقدی که به جیب رژیم ریخته می‌شود باید تحت کنترل شدید سازمان ملل ‌متحد صرف نیازمندی‌های مبرم مردم ایران به‌ویژه حقوق اندک و پرداخت نشده کارگران و معلمان و پرستاران و تأمین غذا و دارو برای توده مردم شود. در غیر این صورت خامنه‌ای پولها را کماکان در چارچوب سیاست صدور تروریسم و ارتجاع به عراق و سوریه و یمن و لبنان سرازیر می‌کند و قبل از همه، جیب پاسداران نظام را پرتر از همیشه می‌کند. این حق مردم ایران است که می‌خواهند بدانند از توافقی که رئیس‌جمهور رژیم می‌گفت آب و نان و محیط‌زیست هم مشروط و موکول به آن است، به آنها چه می‌رسد؟ به‌راستی توافقی که حقوق‌بشر مردم ایران را نادیده بگیرد و بر آن تأکید و تصریح نکند، تنها مشوق سرکوب و اعدامهای بی‌وقفه از جانب این رژیم، لگدمال کردن حقوق مردم ایران و زیر پا گذاشتن اعلامیه جهانی حقوق‌بشر و منشور ملل ‌متحد است» (جزییات بیشتر)

پولهای توافق برجام در خدمت تروریسم و... نه مردم ایران

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در زمینه پولهایی که در جریان برجام به رژیم پرداخت شده بود گفته بود «من نظر خودم را در رابطه با توافق اتمی به‌روشنی تمام اعلام کردم. این توافق به ازای موارد ناچیز، موارد بیش از اندازه‌ای را به رژیم ایران اعطا کرد. ثروت بادآورده عظیمی که رژیم ایران به یمن توافق دریافت کرد، یعنی دسترسی به بیش از ۱۰۰میلیارد دلار، از جمله یک میلیارد و هشتصد میلیون دلار پول نقد، برای بهبود زندگی مردم ایران به کار گرفته نشده است. برخلاف آن، این پول در خدمت صندوقی قرار گرفته که برای تسلیحات، تروریسم، سرکوب و پرکردن جیبهای سران فاسد این رژیم استفاده می‌شود».
دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر نسبت به پرداخت پول نقد به رژیم ایران توسط دولت باراک اوباما ابراز شگفتی کرد و طی پیامی گفت:‌ من هرگز این موضوع را نتوانسته‌ام درک کنم که اوباما چطور توانست یک میلیارد و هفتصد میلیون دلار پول نقد به رژیم ایران بدهد،...

مطالب مرتبط:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر