۱۳۹۵ اردیبهشت ۲۸, سه‌شنبه

قتل فخرالسادات برقعی توسط وزیر روحانی ، مصطفی پور محمدی ، زنی که اسرار قتل احمد خمینی را فاش کرد

قتل فخرالسادات برقعی توسط وزیر روحانی ، مصطفی پور محمدی ، زنی که اسرار قتل احمد خمینی را فاش کرد
فخرالسادات برقعی 31 ساله دبیر قرار دادی در قم بود او همسر حسین پور محمدی پسر عمویمصطفی پورمحمدی ،از اعضای هیئت مرگ در قتل عام 1367 ووزیر کنونی دولت حسن روحانی است .
فخر السارات برقعی یکی از دوستان خانوادگی احمد خمینی بود وبا آنها رفت وآمد خانوادگی داشت وبا همسر احمد خمینی دوست بود ،این زن خبر قتل احمد خمینی را از همسر احمد خمینی شنیده بود وآنرا به اطرافیانش گفت ،میگویند همسرش که پسرعموی مصطفی محمدی بود این خبر را به مصطفی پور محمدی میرساند.
پور محمدی در آن زمان قائم مقام وزارت اطلاعات یعنی قائم مقام علی فلاحیان وزیر اطلاعات هاشمی رفسنجانی بوده است .موضوع در جلسه ای با فلاحیان سعید امامی ومصطفی پورمحمدی مطرح میشود تا هر چه زودتر جلو درز این خبر را بگیرند.
آنها صورت جلسه این نشست را برای خامنه ای ورفسنجانی میفرستند وآنها این ماموریت را با توجه به اینکه نسبت فامیلی با خانم برقعی داردبه مصطفی پور محمدی واگذارمیکنند که شک وحساسیت برانگیز نباشد.
قرار براین شد که مصطفی پورمحمدی به قم برود وطی یک هماهنگی با اسماعیل واعظی معروف به خطیب که رئیس اطلاعات قم بود این کار را تمام کنند .
این قتل جنایتکارانه در سال  16اسفند 1374 با اطلاع خامنه ای ورفسنجانی وبه تصویب شورای عالی امنیت ملی که حسن روحانی بخشی از آن بودرسیده بود.
چگونگی وجزئیات اجرای کشتن فخری السادات برقعی که اسرار مرگ احمد خمینی توسط خامنه ای ورفسنجانی ووزارت اطلاعات را فاش کرده بود 
پور محمدی به قم میرود وهمراه خطیب به خانه فخرالسادات برقعی میرسندآنها این خانم را به داخل یمک اتلاق میبرندواو را با سیمی که دور گردنش میبندند خفه کرده ومیکشند.
سپس پیکر خانم فخرالسادات برقعی را روی تخت قرار داره ویک نوع مواد شیمیائی روی آن میریزند وگاز خانه را هم باز میکنند که در یک آتش سوزی وانفجارکل خانه مرگ این زن هم عادی ویک حادثه جلو کند.
پدر فخر السادات برقعی توصیح میدهد که  دوونیم ساعت آقای پورمحمدی وخطیب دخترم را توی یک اتاق بردند وبعدش ما را سوار ماشین کردند وبه خانه آقای فلاحیان که همان نزدیکی ها بود بردند. در خانه فلاحیان آقایان سلطانی فر فرماندار قم وسردار سپاه پاسداران صحرائی هم بودند.
قرار بود انفجار خانه در مدت سه ساعت بعد انجام شود اما مراجعه زودهنگام تعدادی از اعضای خانواده سبب شد که انفجار انجام نشود .
پدر فخرالسادات برقعی ادامه میدهد که جسد را خودم دیدم با سیم دور گردنش بسته بودند ودخترم خفه شده بود بدنش به تحت چسبیده بود چون نوعی مواد شمیائی روی او ریخته بودند.
قابل توجه است که قاتلین فخر السادات برقعی همه از مقامات بالای حکومتی بودند والان هم هستند .
علی فلاحیان وزیر اطلاعات رفسنجانی بود
مصطفی پور محمدی  هم قائم مقام علی فلاحیان ووزیر اطلاعات  وقت رفسنجانی بود.
 پورمحمدی درقتل عام زندانیان سیاسی در هیئت مرگ مرگ وآمران ومجریان قتل عام 30000زندانی سیاسی بودوالان در دولت حسن روحانی دولت تدبیر وامیر!!وزیر دادگستری میباشد.
خطیب که اسم اصلی اش اسماعیل واعظی میباشد ،رئیس اطلاعات قم بود این فرد یکی از نزدیکان خامنه ای ودر دفتر خامنه ای کار میکرده است ومناسبات بسیار نزدیک هم با لاریجانی ها داشت ودارد او در سال 94رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه بوده است
.


۳ نظر:

  1. بعدازخواندن مقاله باخودم گفتم لعنت برحكومتي كه جزفقرفشحا وبدبختي وسيه روزي براي مردم چيزي به ارمغان نياورد وامروز مردم ایران مگر اين همه واقعيت ها را نمي بينند و روزانه با هم با اعدام ها وشكنجه وزندان مواجه هستند وچرا درسكوت اند

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. *رژیم ملایان فقط مجاهد و مبارز و مخالف را نمی کشد این رژیم تحمل کمترین صدای غیراز خودش را ندارد و برای آنکه به حکومت ننگینش ادامه دهد باید مرتکب هرجنایتی شود، بی دلیل نیست که ملت ایران عزم جزم کرده تا سرنگونی این دژخیمان از پای ننشیند.تنها راه مقاومت بهرقیمت است پیش برای آزادی ایران این زیباترین وطن*

      حذف
  2. مرگ بر ولايت فقيه كه دست اندركاران حكومتش همه قاتل و جاني هستند

    پاسخحذف