۱۳۹۷ مرداد ۲۳, سه‌شنبه

مردم ایران آخوندسالاری را نمی‌خواهند- اد رویس عضو ارشد کنگره آمریکا:

مردم ایران آخوندسالاری را نمی‌خواهند- اد رویس عضو ارشد کنگره آمریکا:

اد رویس عضو ارشد کنگره آمریکا
اد رویس عضو ارشد کنگره آمریکا

تلویزیون فاکس‌نیوز ۲۲مرداد ۹۷:

کنگره چه کاری می‌تواند انجام دهد؟ و چه نقشی در رابطه با ایران و آمریکا، در شرایط فعلی انجام می‌دهد؟رئیس‌جمهور در برابر ایران بسیار قوی (ظاهر شده) و از توافق هسته‌یی خارج شده است. هم‌اکنون ما می‌بینیم که ایران، قصد ندارد به میزِ مذاکرات برگردد و به‌طور واقعی، قصد تغییر رفتار خود را، به‌دلیل بیرون کشیدن آمریکا از توافق هسته‌یی، ندارد.
این سؤال هم‌چنان در رابطه با اروپا و شرکتهای اروپایی باقی است که آیا با رژیم ایران تجارت می‌کنند (یا نه). نظر شما چیست؟
” اد رویس“ رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا: تضاد اصلی ما با ایران و تضاد اصلی ما با توافق اتمی این بود که این توافق شامل برنامه موشکی و فعالیتهای تروریستی این رژیم نمی‌شد. آنها دنبال تولید انبوه موشکهای بالستیک بودند.
ما آزمایش موشکهای بالستیک آنها در ایران را طی روزهای اخیر دیده‌ایم. این باید مورد بررسی قرار گیرد. ما دنبال این بودیم که شرکای اروپایی را با خودمان همراه کنیم. من فکر می‌کنم که انگلستان و فرانسه کمک‌کار بودند. آلمان هنوز در این زمینه کمک‌کار نبوده است.
ما باید تاریخ انقضای توافق اتمی را که ۱۲ الی۱۳سال است لغو کنیم.

فشارهای مستقیم روی رژیم ایران

در حال حاضر فشارهای اضافه دیگری، توسط دولت آمریکا به‌طور مستقیم روی رژیم ایران وارد شده است. همزمان با این وضعیت، شما شاهد هستید که (تظاهراتٍ) گسترده‌ای در سراسر ِکشور و در تمامی شهرهای ایران وجود دارد و می‌بینید که مردم برای اعتراض به خیابانها می‌ریزند.
ما همچنین تاثیرات مشابهی را در (اقتصادٍ) ایران می‌بینیم.
ما تورم اقتصادیِ فوق‌العاده‌ای را در ایران دیده‌ایم و در خیابانهای ایران مردمی را می‌بینیم که از این رژیم آخوندسالاری ناراضی هستند. دو سومِ مردم ایران، دموکراسیِ بدون آخوند سالاری را می‌خواهند. جامعه ایرانی در سراسر جهان در حال پخش برنامه به درون ایران هستند تا با نسل جدیدٍ بعدیِ ایران وارد گفتگو شوند.

بیشتر بخوانید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر