۱۳۹۷ مرداد ۱۶, سه‌شنبه

فشار بی‌سابقه به رژیم ایران می‌آوریم - جان بولتون:

فشار بی‌سابقه به رژیم ایران می‌آوریم - جان بولتون:

 مطالب مرتبط



مصاحبه جان بولتون با فاکس نیوز
مصاحبه جان بولتون با فاکس نیوز
جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا گفت:‌ ما خواهان وارد کردن فشار بی‌سابقه علیه رژیم ایران برای تغییر رفتارش هستیم. تا اینجا، آنها هیچ علائمی از خود نشان نداده‌اند که آماده چنین کاری هستند.
بیل همر مجری فاکس‌نیوز پرسید: در زمانیکه ایرانیان تظاهرکننده به خیابانها ریخته‌اند، ایالات متحده چگونه می‌تواند استدلال کند که خواهان تغییر رژیم نیست و خواهان تغییر رفتار است.
جان بولتون گفت:‌ تظاهرات مردم ایران نشانگر مخالفت طولانی‌مدت این مردم با رژیم ایران است. این تظاهرات ناشی از اعمال مجدد تحریم‌های آمریکا نیست.
بولتون افزود:‌ من فکر می‌کنم این رژیم بر روی زمین بسیار لرزانی قرار دارد. سؤال واقعی این است که آیا سپاه پاسداران از نیرو علیه مردم استفاده خواهند کرد یا نه.
او افزود ایالات متحده روی دور نگه‌داشتن رژیم ایران از تسلیحات اتمی متمرکز است. چیزی که ما متمرکز آن هستیم برنامه تسلیحات اتمی، موشکهای بالستیک، حمایت از تروریسم و فعالیت خصمانه نظامی است.

مصاحبه جان بولتون به سی.ان.ان

جان بولتون شب گذشته ۱۵مرداد طی مصاحبه‌یی با سی.ان.ان بر تشدید تحریمها علیه رژیم ایران تأکید کرد.
جان بولتون
جان بولتون
مشاور امنیت ملی آمریکا گفت:‌ آمریکا «فشار بی‌سابقه یی» را از طریق تحریمها بر ایران وارد خواهد کرد. او گفت:‌ «ما قصد داریم تمام تحریمها را همان‌گونه که در گذشته بود و بیشتر از آن را برگردانیم... ما آماده اجرای آن هستیم.»
توییت جان بولتون
 جان بولتون

هشدار جان بولتون به رژیم ایران

اول مردادماه جاری جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا هشدار دونالد ترامپ را تکرار کرد و گفت:‌ در صورتی که رژیم ایران اقدامات منفی علیه ایالات متحده انجام دهد، «قیمتش را پرداخت خواهد کرد».

هیل، نشریه کنگره آمریکا ۲۳ژوئیه ۲۰۱۸ـ ۱مرداد ۹۷
جان بولتون در بیانیه‌یی اعلام کرد:‌ طی چند روز گذشته من با رئیس‌جمهور صحبت کردم و رئیس‌جمهور ترامپ به من گفت در صورتیکه رژیم ایران هر نوع کار منفی انجام دهد قیمتی خواهد پرداخت که تا کنون کمتر کسی پرداخته است.
اظهارات بولتون حدوداً ۱۲ساعت بعد از این‌که دونالد ترامپ از طریق توییتر هشداری تماماً با حروف بزرگ علیه سران رژیم ایران منتشر کرد مطرح شد.

دونالد ترامپ توییت کرد: «به روحانی رئیس‌جمهور رژیم ایران: هرگز، هرگز، ایالات متحده را دوباره تهدید نکن وگرنه متحمل عواقبی خواهید شد که کمتر کسی در طول تاریخ آن را دیده است. ما دیگر کشوری نیستیم که اظهارات دیوانه وار خشونت‌ و مرگ شما را تحمل کنیم. احتیاط کن.»...

توییت ترامپ زمان کوتاهی بعد از اظهارات مایک پمپئو وزیر خارجه ایالات متحده منتشر شد. مایک پمپئو سران رژیم ایران را با مافیا مقایسه کرد و حمایت ایالات متحده از مردم ایران خصوصاً تظاهر کنندگان ایرانی را با صدای بلند اعلام کرد. تظاهر کنندگانی که اخیراً در اعتراض به رژیم کنونی به خیابانها ریختند.

هشدار ترامپ به رژیم ایران یادآور هشدار به کره شمالی

آخرین هشدار دونالد ترامپ علیه رژیم ایران یادآور هشدارهای وی علیه کره‌شمالی در ماه اوت گذشته است. وی آنموقع هشدار داد هر گونه تهدید از جانب کره‌شمالی «با آتش و خشم و قدرتی مواجه خواهد شد که مشابه آن در جهان کنونی هرگز دیده نشده است».
این لحن آتشین علیه کره‌شمالی کره شمالی را پای مذاکرات دیپلماتیک آورد.

بیشتر بخوانید
جان بولتون: تا زمانی که تهدید رژیم ایران وجود داشته باشد در سوریه می مانیم


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر