۱۳۹۷ مرداد ۱۲, جمعه

ضرورت طرد پدرخوانده جهانی تروریسم و مأموران آن


ضرورت طرد پدرخوانده جهانی تروریسم و مأموران آن


ضرورت طرد پدرخوانده جهانی تروریسم
سال‌ها پیش از پیدایش پدیده‌هایی موحش تحت اسامی القاعده، بوکوحرام و داعش، رفسنجانی در مقام ذی‌نفوذترین نفر نظام آخوندی پس‌از شخص خمینی و نشسته در مناصب متعدد رسمی، ازجمله «جانشین فرمانده کل قوا»،‌ «ریاست مجلس ارتجاع» و «ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندی» در نمایش دجالانة روز قدس ۱۶اردیبهشت۶۸ در تهران، خط‌مشی جاری رژیم ولایت‌فقیه را این‌چنین علنی و آشکار فریاد می‌کشید:
– «… اگر در برابر هر فلسطینی که امروز در فلسطین شهید می‌شود اینها در بیرون از فلسطین پنج آمریکائی، انگلیسی یا فرانسوی را اعدام بکنند، آنها این غلطها را تکرار نمی‌کنند…
آمریکائی و فرانسوی کشتن که مشکل نیست، اسرائیلی کشتن یک‌مقدار مشکل است، حالا اسرائیلی‌ها نیستند. آمریکائی‌ها در سراسر دنیا هستند همه‌شان هم مثل هم هستند. آنهایی که ده میلیارد دلار مالیات می‌دهند و این اسرائیل را حفظ می‌کنند و می‌دانند دارند چه می‌کنند خونشان چه ارزشی دارد؟…
لبنانیها به آمریکا و انگلیس و فرانسه درس دادند. فرانسه خواست به لبنان بیاید اما همین پریروز با یک اخطار مردم لبنان برگشت. چراکه می‌داند این مردم آزاده جواب جنایات فرانسه دربیروت را در پاریس می‌دهند. آنها در کاخ شیشه‌ای نشسته‌اند شما لااقل سنگ دارید به هرجا بزنید به کله اینها می‌خورد… دنبال این‌کار بروید و اینها را در بیرون از فلسطین بترسانید تا آنها احساس آرامش نکنند…
حالا خواهند گفت که فلانی بعنوان یک مسئول، یک رئیس پارلمان بطور رسمی دعوت به ترور کرده است. این از حرفهایی است که در تبلیغاتشان شروع می‌شود ولی بگذارید این‌را بگویند.»
۶سال بعد، رفسنجانی این‌بار درمنصب «ریاست‌جمهوری رژیم» درحالی‌که از طرف غرب مدال مدره! و پراگماتیست! هم بر سینه آویخته بود، برای کمرشکن کردن تنها آلترناتیو دمکراتیک این نظام،‌ طرح ترور رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران را در دستور کار قرار داد، وزارت اطلاعات اقدام به ارسال یک سلاح خاص کشتارجمعی به خاک اروپا، ساخته‌شده در صنایع نظامی رژیم، کرد که البته در بندر آنتورپ بلژیک کشف و ضبط شد، سخنگوی دادستانی بلژیک درهمان‌زمان دربارة قدرت ویرانگری این‌سلاح گفته‌بود:
– «سلاح، خمپاره‌ای است با برد ۷۰۰متر که گلوله‌های‌آن حاوی مواد انفجاری معادل ۱۲۵کیلو تی.ان.تی. و شعاع ترکش و امواج آن ۶۵۰متر. گلوله‌های خمپاره کشف‌شده از نوع زمانی است که بالای هدف منفجر می‌شود. دراثر انفجار، بدنة‌موشک به ترکش‌های زیادی، با سرعت خیلی بالا، از نقطه انفجار تا دامنة ۶۵۰متر پرتاب‌می‌شوند و درمسیرخود تلفات می‌گیرند. اگر موشک در محیط شهری منفجر شود صدمات زیادی به ساختمان‌های اطراف وارد می‌کند و می‌تواند با خراب‌کردن خانه‌ها، اتصالات برقی، نشت لوله گاز و… آتش‌سوزی و خطرات‌جدی به‌وجود بیاورد.»
به‌این‌ترتیب به‌خوبی دیده می‌شود که فاشیسم دینی مرگ‌آور موسوم‌به ولایت‌فقیه درراستای جنون قدرت‌پرستی خود، ابایی از ویران‌سازی حتی یک محله و کشتار انبوهی مردم عادی به‌منظور ضربه‌زدن به تنها آلترناتیو رژیم و رئیس‌جمهور برگزیده آن‌را ندارد و هیچ میثاق جهان‌شمول و قانون بین‌المللی همان‌طورکه رفسنجانی می‌گفت «بگذارید این‌را بگویند»! آن‌را مقید و درمحذور قرارنمی‌دهد، تئوری چنین رویکرد جنایت‌کارانه‌ای چیز پوشیده و مخفی نیست این‌را با صراحت تمام هم در رسانه‌های خود جار می‌زند:
– «نصر بالرعب پایه یک حرکتی است در انصار [حزب‌الله] … عده‌ای از اعضا معتقد بر این هستند که موفقیت در ایجاد ترس و وحشت هست…» (سرتیپ‌پاسدار حسین الله کرم در تلویزیون شبکه سه رژیم ۲۶اسفند۹۶)
کشف توطئه جنایتکارنه اخیر انفجار در گردهمایی مقاومت ایران در پاریس و دستگیری اسدالله اسدی دیپلمات تروریستی که قصد ایجاد این کشتارجمعی سبعانه در قلب اروپا علیه یک گردهمایی مدنی را داشت، علاوه بر آن‌که تمامی شکلک‌های فریبکارانه اعتدالی ساخته‌شده برای ویترین‌های غربی را برملا ساخت، چند حقیقت دیگر را نیز به‌وضوح نشان‌داد:
این‌واقعه قبل‌از هرچیز صحت افشاگری‌هایی که پیش‌ازاین بارها توسط مقاومت ایران درمورد آماده‌سازیهای جاسوسی تروریستی در مراکزدیپلماتیک رژیم و توسط مزدوران اطلاعات و نیروی قدس آخوندها در کشورهای اروپایی انجام‌می‌شود را به‌اثبات رسانید.
دوم اینکه تفاوت رژیم‌آخوندی با داعش برای بمب‌گذاری در میان انبوه شهروندان در این است که جنایت آخوندها علیه بشریت در مراکز دیپلماتیک و توسط دیپلمات تروریست‌ها و مأموران اطلاعاتی نشسته درپناه مصونیت قضایی در این‌مراکز، طراحی و اجرایی می‌شود.
سوم اینکه نظام مادون تاریخی ولایت‌فقیه که برپایه وحشت‌آفرینی و بی‌رحمی برقدرت باقی مانده‌است، به‌طور مادی و واقعی ازمردم‌ایران و فرزندان رشید آن در تنها آلترناتیو واقعی و بالفعل سیاسی نظام ولایت‌فقیه، چه میزان دروحشت بسر می‌برد و آن‌را به‌صورت عملی تهدید خود می‌داند؛ به‌حدی‌که درمسیر سرکوبی آن، در به‌آتش‌کشیدن بالاترین مهره چرخاننده دستگاه اطلاعاتی‌اش در اروپا و پیامدهای سیاسی آن نیز درنگ نخواهد داشت:
– «حاج اسدالله اسدی… یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس است و پیش‌ازاین خود در خنثی‌سازی ده‌ها عملیات [مجاهدین] نقش مهمی داشته… است» (روزنامه ارگان ولی‌فقیه ارتجاع، کیهان ۲۱تیر۹۷)
چهارم اینکه خائنانی مانند فرخ نگهدار، تریتا پارسی و … که مشاطه‌گران «سلطنت مطلقه فقیه» هستند و با پاگذاشتن به لانه‌های جاسوسی این نظام وحشی مهر ذلت چاکری آن‌را برپیشانی دارند و با کینه‌ورزی و تبلیغات هدف‌دار مستمر، مذبوحانه تلاش می‌کنند مقاومت ایران را بی‌اعتبار سازند، تا کجا زمینه‌ساز و درخدمت اهداف «این مراکز صدور تروریسم» و این رژیم دیوانه، وحشی و مرگ‌آور و برضد جنبش آزادیخواهی ملت ایران قراردادند.
و نهایتاً اینکه طرد مزدوران و مأموران اطلاعاتی و امنیتی آخوندها که عموماً در پوشش «مخالف‌خوانی» خود را استتار و از نگاه‌ها مخفی می‌سازند، اما هدفی جز بسترسازی برای طرح‌های جنایت‌کارانه آخوندها با شیطان‌سازی علیه مقاومت ایران در کارنامه ندارند، یک ضرورت‌عاجل است که علاوه بر مرزبندی حیاتی سیاسی بین مردم ایران و دشمنان آن، امنیت جمعی کلیه پناهندگان واقعی و مخالفین این فاشیسم دینی را هم تأمین خواهدکرد. ضرورتی که باید با صدای بلند مراجع اروپایی را هم به تحقق آن واداشت.
لینک -فرخ نگهدار نخستین تواب دربارگاه خلیفه خونریز ارتجاع


لینکها ومطالب وگزارشاتی در رابطه توطئه تروریستی علیه گردهمائی ایرانیان در ویلپنت و...
اقدامات بلژیک علیه یک عملیات تروریستی رژیم ایران

بیشتر بخوانید
·          
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط:
·          
o         


·          
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط:
ضرورت اخراج عوامل اطلاعاتی رژیم از اتحادیه اروپا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر