۱۳۹۷ مرداد ۲۵, پنجشنبه

دیپلماتهای رژیم ایران شبکه جاسوسی و سوءقصد ها را در اروپا هدایت می‌کنند - نشنال امارات:

 دیپلماتهای رژیم ایران شبکه جاسوسی و سوءقصد ها را در اروپا هدایت می‌کنند - نشنال امارات:

کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران و نقش دیپلمات تروریست رژیم ایران
کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران و نقش دیپلمات تروریست رژیم ایران
نشنال امارات در گزارشی پیرامون افشای شبکه وزارت اطلاعات توسط مقاومت ایران در کنفرانس بروکسل می‌نویسد:دیپلمات‌های (رژیم) ایران یک شبکه جاسوسی را هدایت می‌کنند که سوءقصدهایی را طراحی می‌کند و قطعاتی را برای موشکهای (این رژیم) در قلب اروپا فراهم می‌سازد.


اسدالله اسدی دیپلمات تروریستی رژیم ایران مسئول شبکه تروریستی در اروپا

... منابع اپوزیسیون روز چهارشنبه فاش کردند، اسدالله اسدی دیپلمات (رژیم) ایران که در ماه ژوئن در آلمان به‌خاطر سازمان‌دهی یک توطئه بمب‌گذاری علیه گردهمایی اپوزیسیون در پاریس دستگیر شد، مسئول شبکه گسترده (رژیم) تهران در اروپا بوده است.

اسدی هم‌چنان در آلمان تحت بازداشت است اپوزیسیون ایران گفت که تصمیم حمله به (گردهمایی) پاریس در شورای عالی امنیت (رژیم) در ماه ژانویه امسال اتخاذ شده و رضا امیری مقدم رئیس (سازمان) اطلاعات و جنبش‌های خارجی در وزارت اطلاعات در ماه مارس، هدایت این توطئه را به اسدی واگذار کرده است.
نیم کیلو مواد منفجره دست‌ساز TATP و یک چاشنی در خودروی یک زوج... (در بلژیک) پیدا شد. یک تسهیل‌کننده دیگر این توطئه در فرانسه دستگیر و برای محاکمه (به بلژیک) مسترد شد.

بنا‌به گزارش شورای ملی مقاومت ایران، اسدی که پیشتر... در سفارت (رژیم) ایران در بغداد... مستقر بوده، وقتی (سفارت این رژیم) در وین به‌عنوان «مرکز» شبکه جاسوسی (رژیم) ایران در اروپا فعال شد، به (اتریش) رفت.

بنا‌به گزارش ماه اوت مرکز مبارزه با تروریسم وست پوینت که روز چهارشنبه (با عنوان) دیپلمات‌های مرگبار (رژیم) ایران منتشر شد، (رژیم) تهران استفاده از پوشش دیپلماتیک برای انجام سوءقصدها و دیگر توطئه‌های تروریستی در اروپا را افزایش داده است.
این گزارش می‌گوید... که آلبانی دو مأمور (رژیم) ایران را در ماه مارس به‌خاطر (عملیات) شناسایی جشن سال نو (ایرانیان) در تبعید دستگیر کرده است. همچنین حملات پلیس علیه عاملان (رژیم) ایران در آلمان در ماه ژانویه رخ داد.
(در این گزارش همچنین آمده است:) «به همین دلیل دستگیری اسدی، فقط تازه‌ترین نمونه از تروریسم تحت حمایت حکومتی است که در آن (رژیم) تهران از مقامهای حکومت... یا دیپلمات‌های ثبت‌شده برای توطئه استفاده می‌کند».

تلویزیون الاخباریه: هدف قرار دادن گردهمایی ایرانیان توسط رژیم ایران بیانگر ترس از مقاومت ایران است

اپوزیسیون ایران یک کنفرانس مطبوعاتی را برای افشای توطئه تروریستی برگزار کرد که توسط مقامات بلژیکی در ماه ژوئن گذشته بعد از دستگیری نفرات مظنون در این کشور که می‌خواستند گردهمایی مقاومت ایران را در پاریس هدف قرار دهند خنثی شد. این همزمان با دستگیری اسدالله اسدی دیپلمات (رژیم) ایران توسط مقامات آلمانی صورت گرفت که دادستانی بلژیک گفت طراح اصلی این عملیات بوده است.

اتریش مرکز اصلی اطلاعات رژیم ایران در اروپا

محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجه (شورای ملی) مقاومت ایران (گفت): ‌اتریش به مرکز اصلی اطلاعات آخوندها در اروپا تبدیل شده است و اسدالله اسدی از ژوئن ۲۰۱۴ برای مدت چند سال مسئول طراحی اطلاعات آخوندها بوده و بر تمامی فعالیت‌های مراکز اطلاعات رژیم آخوندی در اروپا نظارت داشته است.
شرکت‌ کنندگان در این کنفرانس از دولتهای اروپایی خواستار اتخاذ اقداماتی سخت در مقابله با تروریسم رژیم ایران در خارج و حسابرسی از عناصر دست‌اندرکار اطلاعاتی و دیپلماتیکی شدند که چنین عملیاتهایی را طراحی و اجرا می‌کنند.
گردهمایی مقاومت ایران هر ساله در پاریس برگزار می‌شود. تحلیلگران بر این باورند که تلاش رژیم برای هدف قرار دادن این گردهمایی دلیلی بر میزان نگرانی و ترس رژیم از این فعالیت سیاسی است؛ به حدی که اقدام برای انجام یک عملیات تروریستی می‌کند

مجله سینه‌مانسوئل فرانسه: گزارشی ار کنفرانس مطبوعاتی بروکسل درباره سوءقصد تروریستی


مجله سینه‌مانسوئل فرانسه در گزارشی از کنفرانس مطبوعاتی بروکسل درباره سوءقصد تروریستی علیه گردهمایی ایرانیان در پاریس می‌نویسد: اسدالله اسدی رئیس عملیات جاسوسی وزارت اطلاعات (رژیم) ایران در اروپا که در ضمن دبیر سوم سفارت (این رژیم) در وین نیز هست، مواد انفجاری شامل ۵۰۰گرم TATP و یک چاشنی، را به یک زوج ایرانی –بلژیکی داده بود.
این زوج روز ۳۰ژوئن و قبل از عمل، در بلژیک دستگیر شد. دیپلمات مذکور هم در آلمان و در حالی دستگیر شد که به‌سمت اتریش می‌رفت. درخواست استرداد او (به بلژیک) در جریان است. یک شریک جرم مظنون هم در فرانسه دستگیر و به بلژیک منتقل شد...

عملیات تروریستی در سطح بسیار بالایی از رژیم ایران تصمیم گیری شده است

ویلیام بوردون که از ۱۵سال پیش وکالت شورای ملی مقاومت ایران را برعهده دارد (در کنفرانس بروکسل)، گفت: تمرکزی از شواهد ما را به این اعتقاد سوق می‌دهد که این سوءقصد لزوماً در سطح بسیار بالایی (از رژیم) ایران تصمیم‌گیری شده است». (از جمله) تکنیک و پیچیدگی آن و همچنین اسناد درباره شخصیت اسدالله اسدی و مسئولیت‌هایش در زمینه نظارت بر مخالفان رژیم آخوندها؛... چنین فردی در آماده‌سازی یک سوءقصد با این اهمیت چه می‌کند؟

جامعه بین‌المللی قربانی تروریسم است، ضرورت حمایت از اپوزیسیون ایران

سید احمد غزالی (نیز در کنفرانس بروکسل گفت:) «تروریسم هم‌چون سرطان است و فقط سایرین را هدف قرار نمی‌دهد. ما خواهان آن هستیم که این پرونده به ما در مبارزه با تروریسم کمک کند. باید حکومتهایی را که دست به تروریسم می‌زنند محکوم کرد. همه جامعه بین‌المللی قربانی آن است و طبعاً باید از اپوزیسیون ایران حمایت کرد...».

مطالب مرتبط:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر