۱۳۹۳ آذر ۲۷, پنجشنبه

افشاگری مهم از درون خیمه هسته ای ولی فقیه

افشاگری مهم از درون خیمه هسته ای ولی فقیه

ایسنا: احمد شیرزاد نماینده مجلس ششم طی سخنانی در میزگرد «درباره یک توافق» با موضوع ۱۰ سال مذاکره هسته‌ای که روز چهاشنبه، ۲۶ آذر، در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: هیچکس در ایران نمی‌داند که ما به چه دلیلی به مسیر هسته‌ای شدن پا گذاشته‌ایم و این امر دقیقاً‌ به مانند ادامه جنگ بعد از آزادسازی خرمشهر بود.
احمد شیرزاد گفت: حرکت جمهوری اسلامی در زمینه هسته‌ای هیچ دستاوردی به همراه نداشته و از اساس اشتباه بوده است....از این چاه (صنعت هسته‌ای) آبی در نمی‌آید، مگر اینکه برای برخی افراد نانی درآید....وقتی در ایران ۱۰ نفر در یک اتاق تصمیم‌گیری می‌کنند، وضعیت کشور همین می‌شود.

اظهارات شیرزاد چراغ سبز به دشمنان است
نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اظهارات اخیر یک نماینده مجلس ششم چراغ سبز نشان دادن به دشمن است، گفت: نفی پرونده هسته‌ای موجب تضعیف موضع ما در مذاکرات می‌شود.

علی‌اصغر زارعی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در واکنش به اظهارات شیرزاد مبنی بر اینکه حرکت جمهوری اسلامی در زمینه مسئله هسته‌ای هیچ دستاوردی را به همراه نداشته و از اساس اشتباه بوده است، اظهارداشت: از افرادی مانند شیرزاد بیش از این نمی‌توان انتظار داشت. آنان پیش از این نیز در دوران اصلاحات، کج‌فهمی، بی‌بصیرتی و وابستگی خودشان را به جریان‌های مخالف نظام و انقلاب نشان دادند.

وی گفت: این نوع ادبیات و سخن گفتن در شأن نظام نیست و نباید اجازه دهیم این سخنان در فضای رسانه‌ای رسوخ پیدا کند.\پرس نيوز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر