۱۳۹۳ آذر ۲۸, جمعه

رژيم ملايان بدنبال گسترش حاكميت ولايت فقيه در منطقه تلويزيون الجزيره در 15دسامبر 2014



تلويزيون الجزيره در 15دسامبر 2014: در يك ميزگزد  با شركت عدي الزيدي رئيس جنبش مردمي براي نجات عراق و مصطفي كامل محقق و روزنامه‌نگار “عمق حوادث كوچ دادن سني‌ها در عراق را بررسي كردند. كه قسمت هائي از اين ميزگرد در زير ميايد
مصطفي كامل:.. چه كسي الآن جنگها را فرماندهي مي‌كند؟ همه آنها شبه نظاميان ساخته و پرداخته ايران با فرماندهي قاسم سليماني كه يك عنصر ايراني است و همه او را مي‌شناسند، هستند. اين عكس مربوط به يكي از رهبران شبه نظاميان تروريستي است او يك جنايتكار تروريست است كه در ليست تروريستي آمريكا نامگذاري شده است در اين عكس در كنار نخست‌وزير عراق ديده مي‌شود، اين ابو مهدي مهندس، جمال ابراهيم و اين هم حيدر عبادي مي‌باشد اينها ادعاها و بهانه نيستند بلكه واقعيت هستند و تصاويري كه قاسم سليماني را نشان مي‌دهد كه وي به همراه‌هادي عامري فرمانده سپاه بدر، شبه نظاميان در عراق را فرماندهي مي‌كند... اين تصميم پل برمر بود كه شبه نظاميان فرقه‌گرا را با ارتش جديد عراق و نيروهاي امنيتي ادغام كرد. الآن اين شبه نظاميان جنگها را فرماندهي مي‌كنند. فواد معصوم با هادي العامري ملاقات مي‌كند و در رابطه با پيشرفت عمليات در ديالي صحبت مي‌كند!
عدي الزيدي: ايران به‌دنبال طمع ورزي و دست يازي است و نه منافع اگر فقط موضوع منافع ايران بود مشكلي نبود ايران دنبال طمع ورزي در عراق و منطقه است و اگر بر عراق مسلط شود هيچ كشوري امن نخواهد بود به‌خصوص در كشورهاي خليج از سعودي تا كويت و حتي مصر و مراكش، ايران مي‌خواهد دوباره دولت فاطمي را برگرداند.
.... يك قلم در بغداد بيش از يك ميليون از برادران سني ما كوچ داده شده‌اند... وقتي مي گويم بيش از يك ميليون نفر كوچ داده شده‌اند بر اساس مناطقي كه در نقشه جغرافيايي هست و در نقشه نشان داده مي‌شود سني‌ها از اين مناطق كوچ داده شده‌اند و روي آنها فشارهايي بوده است كه مجبور به فروش خانه‌هايشان شده و از آن خارج شده‌اند الآن فقط از اين مناطق صحبت مي‌كنيم و وارد كمربندي بغداد نمي‌شويم. در رصافه همه مناطق به استثناء منطقه اعظميه كاملاً از اهل سنت خالي شده است در منطقه اعظميه هنوز سني‌ها وجود دارند ولي هر روز شاهد دستگيريها و ترورهاي زيادي در اعظميه هستيم.
پل برمر ريشه‌كني بعث را اعلام كرد و اين در واقع ريشه‌كني همه افكاري بود كه بر عليه ايران بودند. مديريت هيأت ريشه‌كني بعث رسماً به مزدوران ايران سپرده شد اولين رئيس اين هيأت احمد چلبي بود و معاونش هم نوري المالكي بود و مدير اجرايي آن علي اللامي بود
... اگر عمليات كوچ دادن سني‌ها موفقيت آميز باشد يك آرايش سكاني جديدي در عراق شكل خواهد گرفت كه جنوب و شرق كشور را بخشي از بغداد و مناطق خلص شيعه قرار خواهد داد ...بعد از اشغال بيش از يك ميليون خانوار از ايران به بهانه اين‌كه تابعيت عراقي دارند  و در سال 1981 توسط رژيم عراق در آن زمان كوچ داده شده‌اند، وارد عراق شدند.... آنها عراقي نيستند، آنها تبعه ايران هستند، عراقي نيستند. آنها در مرزهاي همجوار با عراق در مناطق بدره و جسان و مناطق ديالي هستند وقتي از آنها بپرسي انكار نمي‌كنند كه بگويند من عراقي نيستم و مي گويند من ايراني هستم اما مانند بقيه اقليتها در عراق زندگي مي‌كنند اما به مليت ايراني خودشان افتخار مي‌كنند.
مصطفي كامل: در ديالي قبل از اشغال ميانگين سني‌ها به 71 درصد مي‌رسيد اما الآن به 40 يا 50 درصد مي‌رسد. در صلاح‌الدين قبل از اشغال ميانگين شيعه به 3 تا 5 درصد در مناطق دجيل و بلد مي‌رسيد، ولي الآن در حدود 20 درصد مي‌باشد.
...شبه نظاميان براي كوچ دادن اهل سنت در منطقه جرف الصخر كه من هم از ساكنان اين منطقه هستم شيوه‌هاي وحشيانه اي به‌كار مي گيرند.  ابتدا شبه نظاميان وارد مي‌شوند و خانه‌ها را به آتش مي‌كشند و جوانان را دستگير مي‌كنند و آنها را در جاهاي نامعلومي به قتل مي‌رسانند.
...هر كس بخواهد بر سياست سني عمل كند به حاشيه رانده مي‌شود و به تروريزم محكومش مي‌كنند مانند همان كاري كه با طارق الهاشمي و عدنان الدليمي و الدائيني و دكتر رافع و آخرينش هم العلواني كردند، را مي‌كنند.
... در روزهاي گذشته ما صحبتهاي زيادي از مسئولين شنيده‌ايم چه از نخست‌وزير العبادي يا رئيس مجلس يا وزيران يا پارلمانترها كه تلاش مي‌كنند مردم را اغفال كنند، از باندها صحبت مي‌كنند، افكار مردم را گمراه مي‌كنند، آيا باندها با تانك و زرهي جابجا مي‌شوند؟ آيا باندها مي‌توانند اين تانكها و زرهي‌ها را داشته باشند و به مردم حمله كنند؟
 ... اين تناقض نمونه اي در تاريخ ندارد، وزير حقوق‌بشر در عراق با حفاظت و حمايت شبه نظاميان كتائب امام علي حركت مي‌كند كه اين فيلم پخش شده و در يوتيوب هم هست، سر مي‌برند و مي گويند ما كتائب امام علي هستيم.  اين يكي از بالاترين عناصر حفاظت است كه به نام عزرائيل شناخته مي‌شود اين شبه نظامي حفاظت وزير حقوق‌بشر است و او يكي از رهبران سپاه بدر است كه عراقيان به آن فيلق غدر (خيانت) مي گويند... سيستاني فتواي جهاد كفايي با اين ادعا كه برعليه داعش است صادر كرد ولي نيروهاي ضداشغالگري را هدف قرار داده است و نه داعش را آن طور كه سيستاني مي گويد.
عدي الزيدي: من دو روز پيش از عراق آمده‌ام من شاهد اين انتخابات بودم ... گفتند كه 90 درصد به مالكي راي داده‌اند، آيا شما باور مي‌كنيد كه در كمربندي بغداد 90 درصد به مالكي راي بدهند؟ آيا اين منطقي است؟ فقط همين يك فاكت دليل واضحي بر تقلب آنها در انتخابات است. يعني 90 درصد در كمربندي بغداد مالكي را كه فتواهاي تروريستي و قتل و سركوب برايشان آورده است را انتخاب كرده‌اند؟
... سياستمداران مانند سوزني در دست روحانيون هستند چه سني باشند يا شيعه، الآن تصميمات عراق را روحانيون مي گيرند... بايد آقاي علي سيستاني و مقتدا صدر و شيخ حارث الضاري و هر كسي كه طيفهاي مردم عراق را نمايندگي مي‌كند، بر سر يك ميز بنشينند
ايران اسرار

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر