۱۳۹۳ آذر ۲۹, شنبه

رژيم ايران پشت پيدايش داعش روزنامه الدستور- اردن

 

روزنامه الدستور- اردن
مريم رجوي رئيس‌جمهور برگزيده مقاومت ايران گفت بحراني كه با داعش به وجود آمده، زاييده شرايطي است كه رژيم ولايت‌فقيه در ايران با سياست سركوب و فرقه‌گرايي و قتل‌عام و شكنجه بنيادگرايي ايجاد كرده است‌.
رجوي در كنگره ” مسلمانان متحد عليه سوءاستفاده از اسلام از سوي بنيادگراها ” كه روز گذشته در پاريس برگزار شد افزود دولتهاي غرب به نو به خود به‌خاطر مماشات با رژيم ايران، به‌عنوان پدرخوانده بنيادگرايي و تروريسم، در گسترش اين بحران مسئوليت دارند .
رجوي تأكيد كرد مقابله نظامي تنها زماني مي‌تواند به ريشه‌كني داعش و امثال داعش راه ببرد كه فضاي حياتي آن در سراسر منطقه از بين برود .. پارامتري كه به اين پديده زندگي مي بخشد اشغالگري و هژموني رژيم ايران است . بنابراين پايان دادن به‌كار داعش، تنها با بيرون راندن رژيم آخوندي از همه اين كشورها امكانپذير است .
رجوي گفت ” بايد امروز تأكيد كنم كه صف بندي در سراسر اين منطقه نه بين شيعه و سني و يا حتي بين مسلمان و غير مسلمان و بين خلقهاي خاور ميانه و كشورهاي غربي است . خير بلكه جنگ اصلي بين رژيم ولايت فقيه و هم‌پيمانان آن در سوريه و لبنان و عراق و يمن و جريانهاي بنيادگرا و افراطي از يك سو با همه خلقها از سوي ديگر است ” . رجوي هشدار داد هرنوع همكاري و نزديكي با رژيم ايران تحت عنوان مبارزه با داعش فقط و فقط منجر به گسترش اين سرطان در منطقه و در كشورهاي اسلامي خواهد شد و قرباني اصلي آن ملتهاي مسلمان خواهند بود اين خطر هم‌چنين نياز به قاطعيت و مواضع مقابله با اين رژيم دارد
بهاي آزادي

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر