۱۳۹۳ آذر ۲۹, شنبه

آی حسین بازجو دمت ناگرم! نوشته ارژنگ داوودي زنداني سياسي محكوم به اعدام ، به بهانه يادداشت نماينده ولي فقيه ارتجاع در كيهان

آی حسین بازجو دمت ناگرم!
ارژنگ داوودي زنداني سياسي محكوم به اعدام ، به بهانه يادداشت نماينده ولي فقيه ارتجاع در كيهان به تاريخ 17 آذر 93 مطلبي را منتشر نموده است. متن كامل

با یاد خدا ایرانیان جهان متحد شویم
با درود به تمامی جان نثاران و جان نثار کرده‌گان راه آزادی بشر، با سلام به تمامی انسان‌های آزادی‌خواه، دموکرات‌منش و نیک‌اندیش جهان و تجـدیدپیمان با تمامی جمهوری خواهان دموکرات و سکولار ایرانی
یادداشتی بر: یادداشت روز کیهان مورخ ۱۷ آذر ۹۳ به قلم حسین شیره‌مداری در ارتباط با وقایع مربوط به ۱۶آذر ۹۳ در پلی‌تکنیک تهران
دلاور پاک مبارز نجیـب آزادی نه دشنام و نه حتی آب دهان را شایسته پرتاب به روی سیاه مزدور بی‌محتوای دژخیم نمی‌داند:
1. اگر ۱۳ آبان هم حقیقتاً روزی شناسنامه‌دار است، چرا عنوان مقاله مورد بحث، تنها به یک روز شناسنامه‌دار اشاره دارد!
2. چرا در سال ۴۸ لطف بیکران خداوندی فقط شامل حال دو جرثومه‌ی سراپا فساد شده است! اگر این لطف کذایی، افسانه‌ای من درآوردی نیست و تو و آن ناشخص همراهت از بندگان مقرب، خاص، ویژه و برگزیده!؟ بودید، چرا این لطف منجر به انقلاب در همان سال ۴۸ به رهبری تو و معاونت او نشد! آی امامزاده جدیدالظهور خالی‌بند، آی حسین بازجو، آی طفیلی مفلوک، دمت ناگرم!
3. مدعی هستید که آن زمان شما و رفیق ناباب‌ترتان دانشجو بودید، بابا ایول دم شاه گرم! صد رحمت به دوران ستم‌شاهی که امثال شما را نه تنها تحمل می‌کرد بلکه بورس، وام شرافتی و ... می‌داد و شما هم دو لپی می‌لنـباندید! پس ای دغل بگو که به مفت‌گویی، مفت‌خوری، مفت‌بری، مفت‌چری، مفت و ... عادت دیرینه داری. واقعاً که دم پدر تاجدارتان گرم! آی حسین شیره‌ای، حتماً خوووب به یاد می‌آوری که کجا بودی و چه غلط‌ها که نمی‌کردی، یک دهه بعد از آن لطف کذایی! هنگامی که حکومت نانجیـب برآمده از انقلاب ۵۷ تحت عنوان پاکسازی! اساتید و دانشجویان را بدون کمترین حقوق و مواجب! دسته دسته از دانشگاه‌های سراسر کشور بیرون می‌ریخت، هنوز که هنوز است اساتید را فله‌ای اخراج و دانشجویان را دسته دسته ستاره‌دار می‌کنند و تو خود از معرکه‌گردانانی.
4. اگر به زعم رندانه شما ۱۳ آبان هم یک قله بلنـد افتخارآفرین در تاریخچه جنبش دانشجویی‌ست، چرا توله گانگسترهایی که تحت امر یکی از عمال عمامه به سر شوروی در ایران! گردانندگان اصلی حمله به سفارت آمریکا شدند، اصولاً یا دانشجو نبودند و یا اگر بودند با استفاده از رانت سهمیه روستایی دوران پدر تاجدار! به دانشگاه راه یافته بودند. کسانی که کمترین سابقه مبارزاتی در دوران ستم‌شاهی نداشتند. کسانی که بعد از انقلاب! تازه دوزاری‌شان افتاد و فرصت‌طلبانه انقلابی شدند! همان کسانی که چند سال بعد باز هم فرصت‌طلبانه، آمریکاپرست شدند، برای عرض پوزش و شرمندگی با آمریکاییان نشستند، گفتند و بسـتند! و برخاستند و به اعتراف خود کیهان فالوده خوردند، یعنی نیش جان کردند.
5. واقعیت آن که این دو روز با هزار من سریش (سریشم) هم به هم نمی‌چسبند. اما چون نمی‌توانید ۱۶ آذر را به نفع خود مصادره کنید، می‌خواهید با شریک تراشی، در ابتدا آن را تضعیف و سپس به مرور به انحراف مطلق بکشانید ولی باز هم چون تمامی ۳۵ سال گذشته کور خوانده‌اید. علاوه بر این توفان انقلاب دموکراتیک ایرانیان، چنان وزیدن گرفته که دیگر فرصتی برای اینگونه توطئه پردازی‌ها ندارید. بدون کمترین تردید و به کوری چشم تمامی بدخواهان، ۱۶ آذر در تاریخ خونین مبارزات سیاسی به ویژه بر ستـیغ تاریخچه جنبش دانشجویی ایرانیان به عنوان گل سرسبد همواره گرامی بوده، هست و به یادگار خواهد ماند. یا قافیه خیلی تنگ آمده و یا جنسی! که نگارنده مقاله کووفت جان کرده خیلی توهم‌زا بوده که او را به هذیان‌گویی‌های هپروت مآبانه وادار کرده است.
6. مقایسه شیطنت‌آمیز چگونگی برپایی ۱۶ آذر امسال با مراسم عاشورا و تأکید بر لعن یزیدیان! یکی دیگر از بنـدبازی‌های مختص شعبده‌گران قلم به مزد و سایر کیهانیان نان به نرخ روز خوار است. اگر حقیقتاً چنان که می‌گویید باشد، چرا روزی نیست که عمال‌زده بالای رژیم فقیه در رستوران‌ها، کلوپ‌ها و ... واقع در خیابان اموی دمشق! با اعقاب سوری یزیدیان، فالوده که سهل است طعمه و اشربه! نوش جان نکنند.
7. اگر آمریکا و اسراییل آنقدرها که تبلیغ می‌کنـید، بد هستند:
الف: چرا امام‌تان از اسراییل اسلحه و ادوات جنگی خرید تا مسلمانان شیعه و سنی عراق را به کشتن دهد!
ب: چرا ماجرای ناکام ایران کنـتراً رقم خورد؟ آیا مک فارلین ناخواسته و ناخوانده سرش را پایین انداخت و یکهو از کیسه رمالی ملایان به درآمد و خود را پرسه زنان در کوچه‌پس‌کوچه‌های بالای شهر تهران یافت! و پس از چند روز بدون اینکه کسی این میهمان ناخوانده و دارای مدارک شناسایی غیرواقعی! را بازخواست کند، شق و رق به فرودگاه مهرآباد رفت و ...
ج: چرا رهبر فعلی این آشفته بازاری که "نظام" می‌خوانید به مذاکره خفت‌بار با آمریکا تن داد؟ چرا ترکمانچای هسته‌ای منعقده در ژنو را با خواری هر چه تمام‌تر پذیرفت؟ چرا شیخ مصلحت چی، این مذاکرات را تابوشکنی نامید!؟
 د: چرا در ۳۵ سال گذشته به معنای دقیق و کلمه به کلمه این ضرب‌المثل، لولوی سر خرمن آمریکاییان بوده‌اید! چرا با لن‌ترانی‌های گنده‌تر از دهان و با عربده‌کشی‌های خارج از قد و قواره حقیرتان، بازار فروش اسلحه‌های آمریکایی در منطقه را همچنان داغ نگه داشته و اخیراً نیز چندان سبب‌سازی کرده‌اید که دوباره پای چکمه‌پوشان آمریکایی به منطقه باز شده است!؟
ه: چرا آمریکا به عراق صدام به عنوان یکی از محورهای شرارت حمله کرد ولی به شما به عنوان یکی دیگر از محورهای اعلام شده شرارت حمله نکرد!؟ آیا چنـین نیست که پیش پرده، متظاهرانه آمریکا را دشنام می‌گویید چون آرزو دارید در پشت پرده اجازه دهند با آنها فالوده، اطعمه و اشربه جات!؟ کووفت جان کنـید ولی آنها پیف‌پیف‌کنان به شما به چشم طفلکی‌ها! و حیوونکی‌ها! می‌نگرند و دورتر می‌شوند. حقیقت آن که جهانیان به شما به چشم یک گله گاو شیرده از نوع هلشتاین! نگاه می‌کنند که مختص منفعت‌رسانی به آمریکاییان است.
و: چرا قرارداد ذلیلانه موسوم به قرارداد الجزایر -منعقده با آمریکاییان در سال ۱۳۵۹ و در دوران سیاه خون آشام اول در ارتباط با گروگان‌ها را پس از گذشت ۳۴ سال منتشر نمی‌کنـید!
ز: چرا در پشت پرده ناز آمریکاییان را می‌خرید، منت آنها را می‌کشید در حالی که به اعتراف خودتان علیرغم اینکه در افغانستان و ... با آنها همکاری کردید، نه تنها به عنوان نوکر درجه چندم هم تحویل‌تان نگرفتـند بلکه با صراحت هر چه تمامتر، رژیم سراپا نحس و نکبت‌تان را محور شرارت خواندند! ولی پس از آن باز هم از سر ناچاری از رو نرفته و در هر فرصتی برای آنها همچنان دم لابه کرده و می‌کنـید! واقعیت آن که برای همگی شما تفاله‌های متعفن عهد بوق! ماندن در قدرت و ثروت‌اندوزی تحت هر خواری و خفتی مهمتر از هر چیز دیگر است. به بهای نابودی ایران و ایرانی که سهل است، حتی به بهای شرف نااصیل و حیثـیت ناداشته خود و ناخانواده‌ای که در آن ناتربیـت شده اید.
8. آمریکا لزوماً دشمن جان ایرانیان نیست بلکه خواهان منابع ارزان و مطمئن برای رفاه بیشتر شهروندان خود است. اما این رژیم ایرانی ستـیز ولی بیگانه نواز، هرگز از کشتن ایرانیان ابا نداشته و تاکنون علاوه بر اینکه بیش از یک میلیون ایرانی را یا به کشتن داده یا به کام مرگ کشانده و چند میلیون را علیل کرده، چندین میلیون را نیز در داخل و خارج از میهن، آواره کرده و بقیه را نیز به فقر و فاقه گرفتار نموده است. اگر ضحاک تمثیلی روزی ۲ تن را می‌کشت، باند خونخوار فقیه به طور متوسط روزی ۱۰۰ تن را کشته و تمام یک ملت را زجرکش کرده به روز سیاه نشانده است. علاوه بر تحمیل کشتار و دربدری به ایرانیان، رژیم خدعه‌گر فقیه در تمام ۳۵ سال گذشته، لاینقطع اموال ما را غارت کرده و از آمریکای لاتین تا شاخ آفریقا در حلقوم بیگانگان بی‌ارزشی چون تروریست‌های حزب‌الله لبنان، حماس و جهاد فلسطین، سپاه بدر عراق، انصارالله یمن، بشار اسد سوریه، ریغوهای بحرین و ... ریخته، که در نتیجه این تبهکاری‌های عالمانه و عامدانه!؟ نوامیس این ملت ستمدیده را در خیابان‌های داخل و خارج از کشور به حراج گذاشته است!
9. آیا واقعاً آمریکا از رژیم سفاک و بریت صفت فقیه، وحشی‌تر و آدمکش‌تر است!؟ در کجای دنیا جنایاتی هولناک‌تر از دهه ۶۰ و در رأس آن کشتار کرد ۶۷ را می‌توان سراغ گرفت!؟ در کدامیک از قرون موسوم به توحش، زندانیان را چنـین بی‌رحمانه قتل عام کرده‌اند!؟ زندانیانی که در بیـدادگاه‌های همین رژیم خونخوار محاکمه ولی علیرغم کیـنه‌توزی‌های اعمال رژیم، هیچ یک به اعدام محکوم نشده بودند! زندانیانی که اکثراً هفته‌های آخر و بعضاً روزهای پایانی دوره محکومیت ناعادلانه خود را می‌گذراندند! آیا تو حسین شیره‌ای!؟ یکی از دست‌اندرکاران طراز اول همین جنایات سبعانه نبوده‌ای! زهی پررویی، زهی بی‌شرمی، زهی ...
10. این همه مقاله و مطلب تحت عنوان "به روایت ساواک" منتشر می‌کنـید! چرا روایت‌های ساواک درباره خمینی، خامنه‌ای، رفسنجانی، امثال تو حسین شیره‌ای و... هرگز پخش نشده و نمی‌شود!؟ آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است، اگر ذره‌ای صداقت در وجود نامبارک خود سراغ دارید این گوی و این میدان، بستان بزن و منتشر کن سوابق مشعشع را! عالی‌جنابان سرخپوش و راهزنان انقلاب ۵۷ را.
11. ای امام‌زاده جدیدالظهور حسین شیره‌ای مافنگی، همه اینها را تو خوب می‌دانی و مو‌به‌مو در خاطر نامبارک داری ولی خود را به نفهمی می‌زنی، چون نه می‌خواهی و نه شهامت اعتراف‌داری که بگویی جلوگیری از سخن پراکنی‌های تو و امثال تو در پلی‌تکنیک تهران و... به نوبه خود توپوزی‌های محکمی بر دهان گل و گشاد شیخ علی یاوه‌پرداز هم هست. اما روی‌تان که رو نیست، صد رحمت به سنگ پا. بدون تردید جلوگیری از ژاژخایی‌ها، رجز‌خوانی‌ها، چنگ و دندان نشان دادن‌ها، داغ و درفش کشیدن‌ها و گنده گویی‌های تهوع‌آور ولی بدون عقاب و عقوبت اصحاب لجن پراکن قدرت کریه حاکم که هم روزنامه شخصی! دارند و هم از انواع و اقسام رانت‌های رسانه‌ای بهره‌مند هستند، هرگز با متر آزادی بیان، دموکراسی، عدالت و... سنجیده نمی‌شود.
۱۲. بسیار خوشحالم که می‌بیـنم عجز و ناله ناشی از به ضعف و فتور گراییـدن حکومت عربده‌کشان در سراسر مقاله امامزاده جدیدالظهور حسین شیره‌ای یار غار شیخ‌علی شیره‌چی، کاملاْ آشکار و آه و فغانش گوش دنیا را پر کرده است. زیرا به وضوح می‌رساند که آش فقیه شیره‌چی آن قدر شور شده که صدای آشپز و کمک آشپز که هیچ، سر و صدای کاسه لیسان، ریزه‌خواران و سایر جیره‌خواران ریز و درشت این رژیم برآمده از دستان ناپاک رهزنان انقلابی‌نما، طوری در آمده که سرسپردگان رژیم نیز جرأت می‌کنـند به سرکردگان زالو صفت آن توپوزی بزنند!
13. منافق به کسی اطلاق می‌شود که دو رو دارد یعنی که ظاهر و باطنش یکی نیست. اما تمامی ابواب جمعی روباه صفت دستگاه سوپر منافق فقیه، هر یک به تنهایی چند ظاهر دارد و چندین باطن که همه همدیگر را و هر یک دیگری را مدام نقض می‌کند!! زهی‌پررویی، زهی‌بی‌شرمی، زهی...
14.در همان اوایل انقلاب ۵۷ بود که باند دوقلوهای به هم نچسبیده رفسنجانی - خامنه ای به کمک امثال حسین شیره‌ای‌ها و نیز بسیج اراذل و اوباش چاله میدونی با حمله وحشیانه به دانشگاه‌های سراسر کشور، اخراج و کشتار دانشگاهیان تحت عنوان انقلاب فرهنگی! جنبش پویای دانشجویی را از نفس انداخت و برای سال‌های مدید به رکود، انفعال و احتضار کشاند. ولی اینک که قافیه زور - محور و رعب - مدار خود را باخته‌اید! زرد کرده و از ترس به خود می‌لرزید، زیرا با چشمان حیرت زده می‌بینـید که به ویژه در دهه گذشته، جنبش اصیل دانشجویی دوباره ققنوس‌وار سر از خاکستر تحمیلی به در آورده و اینک دانشجویان مبارز، آشکارا با کلیـت این رژیم ناقص‌الخلقه، سرسـتیز دارند و به صراحت، مخالف با خلاصه کردن تعاملات کشور با تروریست‌های حماس، حزب‌الله و... بوده، علنا خواهان تعامل گسترده با جهانیان و به وضوح خواهان تغیـیرات بنـیادین و جراحی‌های اساسی در ساختارهای سیاسی - حقوقی موجود برای رفع نابسامانی‌های فراگیر در میهن بلازده خود هستند.
۱۵. آن ردیف کم دامنه از القاب بسزایی که به زعم شما آخوند حسنک روحانی نثار منـتقدان دولت! کرده به زعم ما بسی بیشتر از همه آنها یا به عبارت دقیقتر، تمامی الفاظ رکیک موجود در کوچه‌پس‌کوچه‌های سراسر جهان، وصف حال یکایک شما و درخورترین القاب برای کلیـت کارگزاران رژیم دزدخیز فقیه از صدر تا ذیل است. به ویژه و بدون حتی یک استـثناء برازنده قامت کج و معوج دایناسورهای بجامانده از بیست سال اول بعد از انقلاب ۵۷! ۱۶.آی امامزاده جدیدالظهور، آی حسین بازجو، گفته‌اند که محتسب شیخ شد، نه امام‌زاده! واقعاً که لعنت خدا و انسان‌های شریف روزگار، حیف است که نثار امثال تو گنده‌گو و... گردد. اما تف ابلیس و لعنت شیاطین ارضی و سماوی هزاران بار بر شیطونک‌هایی چون تو و سایر اعضای ثابت و موقت باند مافیایی فقیه، از بالا تا پایین، از ابتـدا تا انتها، مرده و زنده.
تنـدرستی، دیرزیوی، شادزیوی و پیـروزی مخالفان بر سرگردنه‌داران باند ابرمنافق فقیه و شرکای شارلاتان ترش را آرزومندم، زنده باد ایرانی، پاینـده باد ایران، در اهـتزاز باد پرچم سه رنگ اهورایی
بهاي آزادي

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر