۱۳۹۳ دی ۵, جمعه

اطلاعيه-سرقت شمار زيادي جرثقيل، تريلي، كاميون و انواع خودروها از اشرف و انتقال به امنيت ملي بغداد

اطلاعيه-سرقت شمار زيادي جرثقيل، تريلي، كاميون و انواع خودروها از اشرف و انتقال به امنيت ملي بغداد

جمعه, 05 دی 1393 09:28
ايران افشاگر

سرقت بنگالهاي اشرف براي استقرار تروريستهاي  بدر در جاده در حال احداث بين عظيم و سامراء
سرقت و چپاول اموال مجاهدين در اشرف توسط امنيت ملي عراق به رياست فالح فياض و تروريستهاي بدر وابسته به نيروي تروريستي قدس همچنان ادامه دارد. شمار زيادي از خودروهاي به سرقت رفته از اشرف شامل جرثقيلها، تريليها و يدك كش ها، كاميونها و ... به مقر اصلي امنيت ملي در بغداد منتقل شده است.
در روز 24 آذر، عوامل گروه تروريستي بدر دست كم 6 دستگاه بنگال و 6 دستگاه يدك كش را  از اشرف به سرقت بردند تا براي استقرار مزدوران در جاده جديدي كه رژيم ايران از شيخ شنيف در مجاورت اشرف در ديالي به سمت سامراء در صلاح الدين احداث مي كند، مورد استفاده قرار دهند.
متعاقباً قاسم سليماني، سركرده نيروي قدس و هادي عامري سركرده تروريستهاي بدر به اشرف رفتند تا از نزديك بر پيشرفت اين جاده نظارت كنند. هدف احداث اين جاده كه دجالانه آن را «الامامين العسكريين» نام گذاشته اند، تسهيل اشغال بخشهاي وسيعي از عراق توسط پاسداران و نيروي قدس است.
پيش از اين دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران در اطلاعيه 24 آبان 1393  اعلام كرده بود : در روز 9 آبان يك گروه از افراد امنيت ملي با حدود 50 كمرشكن به اشرف رفته و خودروهاي مختلف و ماشين آلات مهندسي را بار زدند.
اين سرقت سيستماتيك در حالي است كه طرح مشترك يونامي و سفارت آمريكا براي تخليه اشرف در روز 5 سپتامبر 2013 تصريح مي كند: «دولت عراق به ساكنان اجازه فروش اموالشان در هر زماني را خواهد داد».   و «صورت برداري از اموال ساكنان در حضور سازمان ملل را باز نگري خواهد كرد» و «كليه اموال اشرف را حفاظت و ضمانت خواهد كرد».
خانم اليزابت جونز، معاون وقت وزير خارجه آمريكا براي امور خاورميانه در نامه به خانم رجوي در روز  6 سپتامبر 2013 ضمن حمايت از طرح فوق نوشت: «سازمان ملل به فراهم كردن حفاظت از اموال در اشرف از طريق بكارگيري يك شركت حفاظتي محلي مورد اعتماد كمك خواهد نمود و سفارت آمريكا تمامي توان خود را براي حمايت از اين تلاشها بكار خواهد بست».
بر اساس اين دو تضمين آخرين گروه از ساكنان اشرف را ترك كرد. اما در عمل هيچ يك از اين تعهدات به اجرا در نيامد و ساكنان نتوانسته اند حتي يك دلار از اموال خود را به فروش برسانند.
مقاومت ايران بار ديگر توجه دولت آمريكا و ملل متحد را به سرقت سيستماتيك و كلان اموال ساكنان در اشرف كه نقض كليه توافقات است جلب نموده و خواهان اقدام فوري براي جلوگيري از ادامه سرقت و برگرداندن اموال سرقت شده و فراهم كردن ترتيباتي است كه ساكنان بتوانند اموال خود را از طريق سناتور توريسلي، نماينده قانوني خود، به فروش برسانند.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
4 دي ماه 1393 (25 دسامبر 2014)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر