۱۳۹۳ آذر ۱۵, شنبه

اطلاعيه-شكنجه رواني 40 روزه ساكنان ليبرتي با بلندگوهاي قوي و نوحه هاي رژيم آخوندي به فارسي و عربي جمعه, 14 آذر 1393 17:44

اطلاعيه-شكنجه رواني 40 روزه ساكنان ليبرتي با بلندگوهاي قوي و نوحه هاي رژيم آخوندي به فارسي و عربي جمعه, 14 آذر 1393 17:44 
ايران افشاگر                  
Pri
اطلاعيه-شكنجه رواني 40 روزه ساكنان ليبرتي با بلندگوهاي قوي و نوحه هاي رژيم آخوندي به فارسي و عربي          
 
فراخوان به آمريكا و ملل متحد براي توقف شكنجه رواني توسط مأموران عراقي
مأموران امنيتي عراقي به محاصره و سركوب ساكنان ليبرتي مشغولند، از جمله از ابتداي ماه محرم (26اكتبر 2014) با پخش نوحه هاي رژيم آخوندي با بلندگوهاي بسيار قوي به فارسي و عربي در ساعات مختلف شبانه روز به شكنجه رواني ساكنان مبادرت كرده اند.
اين مأموران همان جنايتكاراني هستند كه سالهاست تحت امر فالح فياض، مشاور امنيت ملي مالكي، كه همچنان در اين پست اشتغال دارد، دست اندركار قتل عام و محاصره و شكنجه رواني ساكنان در اشرف و ليبرتي هستند.
تمامي اين بلندگوها در ايستگاه پليس كمپ قرار دارند و پخش صدا از آنها بر روي محل استقرار ساكنان متمركز شده است. اين شكنجه رواني 42روزه براي بيماران كه در بخش يك ليبرتي و در نزديك ترين نقطه به اين بلندگوها قرار دارند به طور مضاعف آزار دهنده است و خواب و استراحت را از آنها سلب كرده است.
اعمال اين شكنجه رواني علاوه بر نقض شمار زيادي از كنوانسيونهاي بين المللي از جمله كنوانسيون منع شكنجه، نقض آشكار يادداشت تفاهم امضا شده بين دولت عراق و ملل متحد در روز 4 ديماه 130 (25 دسامبر 2011) است و تكرار شكنجه رواني دو ساله ساكنان در اشرف، توسط مأموران اطلاعات آخوندي تحت نام خانواده ساكنان است. شكنجه گران با 320بلندگو از فوريه 2010 تا دسامبر 2011 به طور شبانه روزي به قتل عام و كشتار و به آتش كشيدن اشرف تهديد مي كردند.
ساكنان و نمايندگان آنها بارها از اين شكنجه رواني به مانيتورهاي يونامي به طور حضوري شكايت كرده و گزارش آن را در گزارشهاي روزانه ليبرتي براي مقامهاي مختلف ملل متحد ارسال كرده اند، اما نه تنها پخش نوحه هاي رژيم آخوندي متوقف نشده بلكه به صور مستمر شدت يافته است.
مقاومت ايران ضمن هشدار به عواقب اين شكنجه رواني كه از مصاديق جنايت عليه بشريت است و مسئولان آن بايد تحت تعقيب قرار گيرند و با يادآوري تعهدات مكرر و مكتوب دولت آمريكا و ملل متحد در قبال امنيت و سلامت ساكنان ليبرتي، خواهان مداخله فوري آنها براي پايان دادن به اين شكنجه رواني و پخش نوحه و جمع كردن اين بلندگوها است.
 
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
14 آذر ماه93 ( 5 دسامبر 2014 )

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر