۱۳۹۳ آذر ۱۱, سه‌شنبه

معرفي كتاب «پاياني بر داستان يك توطئه!» - سميه محمدي پاييز 1393 سه شنبه, 11 آذر 1393 16:23

معرفي كتاب «پاياني بر داستان يك توطئه!» - سميه محمدي پاييز 1393 سه شنبه, 11 آذر 1393 16:23

        
                   


     
    كتاب «داستان يك توطئه! حقيقت زيباي مقاومت و آزادي»، داستان كوچك و فشردهاي از تاريخچة رزمي بزرگ و كارزاري عظيم و همه جانبه در برابر رژيم دجال و ضدبشر آخوندي است.
    از سوي ديگر نمونة كوچكي از سلسلة پايان ناپذير از توطئه هايي است كه آخوندها براي مقابله و انهدام اين مقاومت ازجمله از طريق درهم شكستن هر مجاهد و هر اشرفي و اشرفنشان با صرف هزينه و امكانات و انرژي كلان به كار ميبرند.
    مجاهد خلق سميه محمدي عزم و انگيزة تدوين اين كتاب را، بصورتي شيوا و روان تا ژرفناي حقيقت؛ در مقابل خواننده قرار ميدهد: «در جنگ رواني و كارزار شيطان سازي كه رژيم و وزارت اطلاعات آخوندي عليه مجاهدين و تشكيلات آن و در پوش خانواده به پيش ميبرند، من هم بيش از 10سال است كه سوژه اين جنگ ضدانساني هستم. تازه ترين محصول اين جنگ كثيف رواني و كارزار شيطانسازي، مستند رژيم ساخته اي تحت عنوان”فيلم ناتمامي براي دخترم سميه” است. در اين”مستند” ساختگي و مسخره، وزارت بدنام اطلاعات با به كارگيري خانواده ام و بهخصوص مصطفي محمدي كه چند سال است به خدمت گشتاپوي آخوندي درآمده، با رذالتي كه مختص آخوندهاي حاكم و مزدوران‌شان است، مرا كه آگاهانه و آزادانه مسير زندگيم را انتخاب و خود را وقف مبارزه تمام عيار عليه رژيم ولايت فقيه و تحقق آزادي خلق و ميهنم كرده ام، گستاخانه دستاويز اين جنگ كثيف قرار داده است. اينك ميخواهم با منطق”بجنگ تا بجنگيم”، حقيقت”داستان” سراسر كذب و سناريوي ساختگي و”ناتمام” گشتاپوي آخوندي و مصطفي محمدي را توضيح داده و تمام كنم».
     
    خانم محمدي با بيان هرآنچه طي اين ساليان بر او گذشته، مخاطبانش را نيز تا مقصد اين «داستان» با خود همراه و همگام ميكند: «هدفم روشنگري به خصوص براي نسل جوان ميهنم و كساني است كه براي اولين بار با اين قبيل ترفندها و سناريوسازيها و نمايشات مصورِ به اصطلاح”مستند و فيلم و …” از جانب رژيم دجال و ضدبشر تحت پوش بهاصطلاح خانواده و عواطف و اشك تمساحهاي آن، روبرو ميشوند».
    وي طي 14فصل و 170صفحه با تشريح و بررسي دقيق و مستدل و با ارائه اسناد و مدارك اثبات ميكند كه «دردِ رژيم، دردِ سرنگوني است و نه عاطفه پدر و فرزندي!» و در بارة سختي و فشارهاي طاقتفرساي اين دوران توضيح ميدهد: «اين رويارويي اگرچه طولاني و گاه پرفشار بود، اما بهاي آزادي و رهايي خودم به عنوان يك زن مجاهد خلق و بهاي انتخاب آزادانه مسير زندگي و مبارزهام در برابر رژيمي زنستيز بود. در مواجهه با شكنجهرواني و جنگ كثيف دشمن، بسيار آموختم. چه در مورد توطئهها و تشبثات دشمن ضدبشري عليه مجاهدين، چه در مورد وحشت و درماندگي بي انتهايش از مجاهدين و چه در مورد سقوط و انحطاط عناصري از قبيل مصطفي محمدي كه خود و عواطف خانوادگيشان را به فروش ميگذارند. همه اينها مرا در انتخاب خودم راسختر و ايمانم را به راه و آرمان و رهبري، عميقتر و مستحكمتر نموده است و خوشوقتم كه با به شكست كشاندن جنگ كثيف وزارت اطلاعات كه سرمايه گذاريهاي چندين سالهاش را برباد داد، از اين ابتلاء سرفراز و پيروز درآمدم».
    اهميت كتاب در آن  است كه «تنها يك نمود از پروژههاي وسيعي كه رژيم آخوندي عليه مقاومت سازمانيافته مردم ايران تدارك ديده را بررسي و تشريح ميكند و به رمز و راز وحشت پايانناپذير رژيم زهرخوردهيي ميپردازد كه سرنگوني خود را در پيوند اين نسل با مجاهدين و پيشتازانش ميبيند».
    خانم سميه  محمدي در انتها نتيجه گيري ميكند كه «من افتخار ميكنم كه راه و آرمان و تشكيلات و رهبري مجاهدين و مسير نبرد و مجاهدت براي سرنگوني رژيم ضدبشري آخوندي و استقرار آزادي و دموكراسي را انتخاب كردم و خدا را شُكر ميكنم كه مرا شايسته اين انتخاب و پيمودن اين مسير قرار داد. انتخاب اينكه مجاهد بمانم و مجاهد بميرم! من عهد كردهام اگر صد، هفتخان ديگر از تهمت و افتراء و زندان و شكنجه و كشتار و جنگرواني و… جلوي رويم قرار بگيرد فقط خواهم گفت: هيهات مناالذله! الحمدالله علي حْسن بلائك!».  
    پيام مجاهد خلق سميه محمدي «خطاب به خلق قهرمان ايران و به خصوص نسل جوان ايران و بهويژه خواهرانش و همه اشرفنشانها» اين است كه: « ما مجاهدين عهد كرده ايم كه پرچم جاودانه فروغها را تا سرنگوني اين رژيم جنايتكار كه يك خلق و ميهن را به گروگان گرفته است همواره برافراشته نگاه داريم و روز پيروزي بر اين دژخيمان خميني صفت و سرنگوني فاشيسم مذهبي و نظام آخوندي شروع حقيقي داستان زيباي آزاديست».

    هیچ نظری موجود نیست:

    ارسال یک نظر