۱۴۰۲ دی ۳, یکشنبه

ایرج صالحی وصمد اسکندری پا دوهای اطلاعات مامور درانجمن نجات رژیم در مازندران وزنجان آذربایجان شرقی وشترولی فقیه در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه.

 ایرج صالحی وصمد اسکندری پا دوهای اطلاعات مامور درانجمن نجات رژیم در مازندران وزنجان آذربایجان شرقی وشترولی فقیه در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه.


ایرج صالحی وصمد اسکندری پا دوهای اطلاعات مامور درانجمن نجات رژیم در مازندران وزنجان آذربایجان شرقی وشترولی فقیه در خواب بیند پنبه دانه

 گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه.


ایرج صالحی مامور شناخته شده اطلاعات مشغول در نجات مازندران که کارش تهدید تطمیع دستگیری اذیت وآزار وشکنجه وفشار آوردنهای طاقت فرسا روی اعضا وبستگان مجاهدین در مازندران البته با پوش انجمن نجات  .

ایرج صالحی همراه با هادی شعبانی ، برخی ها را که زورشان میرسد با تهدید وارعاب واطلاعات دروغ وجعلی وادار به نامه نویسی اعترافات اجباری یا وپر کردن ویدئوهای مختلف علیه خانواده بستگان ویا آشنایان مجاهد و اشرفیان میکند .

ببینید رژیم به کجا رسیده که دنبال نوش دارو با استفاده از افراد بریده وخائنی مانند ایرج صاحی میگردند.

بیشتر ایرج صالحی را بشناسید همینجا روی لینک کلیک کنید 

افشای شعبه پوششی وزارت اطلاعات موسوم به «نجات» در استان مازندران قسمت اول معرفی مزدوران وماموریتهایشان


 معرفی مزدوران ،کارکردها وماموریتهایشان







ایرج صالحی مامور وزارت اطلاعات آخوندی در استان مازندران

حتما کلیک کنید وبخوانید آموزنده است مجاهد اشرفی مصطفی آسیفی دیماه ۱۴۰۱آن شنیدی که بود مردی کور، آدمی صورت و به فعل ستور – از مصطفی آسیفی

برای اینکه ببینیم چرا رژیم دست به این افتضاح تاریخی بااصطلاح محاکمه ۱۰۴ تن میزند مقاله زیر را بخوانید تا همه چیز روشن شود 

دوقلو‌های شیطان‌سازی و پرونده‌سازی

از دیگر دلایل صدور کیفرخواست قلابی علیه ۱۰۴مجاهد خلق، تلاش برای پرونده‌سازی علیه اعضای مقاومت ایران است. یعنی رژیم به موازات شیطان‌سازی، همواره اهرم پرونده‌سازی را هم به کار می‌گیرد. اهداف شیطا‌ن‌سازی که مشخص است: پخش اطلاعات نادرست و ایجاد نفرت کور علیه سوژه تا اعدام و شکنجه و سرکوب و ضربه زدن به آن، مشروع جلوه داده شده و راحت‌تر شود. سوژه اصلی هم در این زمینه، همواره مقاومت ایران بوده که با هزاران کتاب و مقاله، صدها نمایشگاه، صدها فیلم سینمایی، صدها سریال و مستند و مشابه آن در معرض انواع اتهامات جعلی بوده است.

 

اما اغراض پرونده‌سازی ـ اگر چه در همان سمت و سوی شیطان‌سازی و برای ضربه به سوژه است - کمی پیچیده‌تر است چون به نوعی با پشت پرده‌های سیاست و زد و بند و مماشات هم سر و کار دارد. هر چقدر شیطان‌سازی با تبلیغات و رسانه‌ها و هیاهو صورت می‌گیرد و عیان‌تر است، پرونده‌سازی در هزارتوی اسناد و پرونده‌های قضایی و پنهان‌تر است. البته بعضاً این دوقلوها همکاری مشترک دارند و یکی مثل پرونده‌سازی، زمینه‌چینی و اقدام و دیگری مثل شیطان‌سازی برایش تبلیغ می‌کند ولی بهرحال در پرونده‌سازی، رژیم با سوءاستفاده از اهرم قضاییه و با احکام ساختگی برای اعضای مقاومت جرم‌تراشی می‌کند تا:

  • برای پیگرد و استرداد مخالفان یا هر زد و بند در دنیای مماشات بتواند دست طرف‌حساب‌های خارجی خود را پر کند.
  • برای حملات تروریستی علیه آزادیخواهان در خاک اروپا و کشورهای غربی بهانه داشته باشد و در صورت لو رفتن، آن را تروریسم علیه تروریسم جلوه دهد.
  • خانواده‌های محکومین در ایران را تحت فشار بیشتر قرار دهد.
  • جبهه جدید حقوقی علیه مقاومت ایران باز کند و انرژی‌ها را از قیام و سرنگونی به مجادلات و مرافعات قضایی بکشاند و...
  • بخشی از یک مقاله بنام دو قلو های شیطانسازی وپرونده سازی از سایت مجاهد کلیک کنید وکامل آنرا بخوانید 
جالب اینکه رژیم وقتی از خامنه ای تا رئیسی واژه ای کلافه وگیج از پیشروی ها واعتلای مجاهدین در داخل وپیشروی وتکثیر وجایگزین سازی کانونها وارتقاء فعالیتها آنها وهمچنین بسیج سیاسی وحقوقی وحمایت های گسترده خارج کشورمجاهدین شدند
دست به این کار مضحک زدند تا به نیروهای آبرو باخته ودر حال ریز‌خود روحیه بدهند.
البته رژیم از تمام دارائيها، که از مردم ایران بسرقت برد دارد استفاده میکند وتلاش دارد ،همچنین از تمام ظرفیت های سیاسی وقضائی وقانونی استفاده کند ومیکند اما جالبترازهمه اینکه در این صحنه هم از بریدگان از مبارزه وخودفروختگان سپاه واطلاعات که در انجمن مافیائی نجات کار میکنند هم ماکزیمم بهره بر داری را دارد میکند .
بکارگیری صمد اسکندری که به او لقب نماینده حقوقی بریدگان  مامور در اطلاعات ونجات هم لقب داده اند از همه مضک تر است .

صمد اسکندری مامور سپاه واطلاعات در نجات زنجان

صمد اسکندری و فتح الله اسکندری مأموران وزارت اطلاعات در زنجان را بشناسید


صمد نظری قبلا هم (شنبه 9 مرداد 1400)با گریه وزاری از دولت فرانسه به نمایندگی از اطلاعات وسپاه وباسم قلابی ۴۲ شاکی در خواست استرداد مجاهدین را کرده بود ودر پایان التماس نامه اش نوشته بود  بنده به نمایندگی از تمامی شاکیان آماده هر گونه همکاری با سیستم قضایی کشور دوست فرانسه می باشم و در اسرع وقت حکم صادره و سایر ادله تسلیم خواهد شد . امید است دولت مردان فرانسه با اجرای عدالت و قانون برای همیشه در اذهان جهانیان همچون گذشته خاطرات زیبایی از عدالت محوری بجا بگذارند .

با تقدیم احترام : صمد اسکندری؛ نماینده ۴۲ تن از شاکیان پرونده علیه سران گروه مجاهدین مستقر در خاک فرانسه

اگر دردسرتان ندهیم خلاصه داستان چیست ؟

آقا ،رژیم ولایت فقیه در مقابله با مجاهدین با سرکوب انهدام

 اعدام وقتل عام وبگیر به بند وکشتار خیابانی و....شکست خورد

 این اقدام خامنه ای با تمام ظرفیتهاودارائیهایش از جمله محاکمه

 ووارد کردن بریده مزدوران دون مایه ،لگد های آخر یک فرد در

 حال احتضار(مرگ) میباشد.

آری :

شترولی فقیه در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه.

ما حرفهایمان را زدیم این مقاله بی بی سی را هم بخوانید ببینید

 دیگران در این رابطه چه میگویند ؟

 روی لینک ویا عکس کلیک کنید 

 جدال‌های پیدا و پنهان سازمان مجاهدین خلق ایران و جمهوری

 اسلامی

توضیح تصویر،

۲۱ آذر ۱۴۰۲ در دادگاه ویدیو کلیپ‌هایی درباره سازمان


 مجاهدین پخش شده استامید منتظریبی‌بی‌سی


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر