۱۴۰۲ آذر ۲۶, یکشنبه

لیچار گوئی هادی شبانی بعد از پابوسی فاشیستی ترین آخوندهای در باری خامنه ای منصوب در جمعه بازارهای مازندران

 لیچار گوئی هادی شبانی بعد از پابوسی فاشیستی ترین آخوندهای در باری خامنه ای منصوب در جمعه بازارهای مازندران 


 چرا میگوئیم لیچار گوئی 

بسیار ساده اگر ساده ترین ویا معتبر ترین فرهنگ لغات فارسی حتی همین فرهنگ فارسی هوشیار را باز کنید اینگونه نوشته است 

لیچار = گفتار بيهوده و گاهي مضحک و گاهي هرزه 

مترادف  مزخرف، مهمل، ناپسند، ناروا، ياوه میباشد 

حالا میرسیم به هادی شبانی که لیچار گفت  البته این اصلا جدید نیست بریده از مبارزه در سال که بعد از فرار زبونانی وخیانت به همرزمان وعهدوپیمان آنهم در شرایط سخت عراق وخزیدن زیر چادر تیف آمریگائی ها که مرکز جذب وزارت اطلاعاتی ها بود 

بعد هم بقول خودش از طریق برادرش چفت اطلاعاتی ها شد وزیر عبای ملاهای خونریز ایران خزید 

بعد از دوران قرنطینه وتخلیه های اطلاعاتی ونوشتن غلط کردن کوئی های تهوع آور وپشت کردن به مبارزه ومردم وخلق وحتی مینی مم اعتقادات به ارزشهای انسانی واجتماعی توسط مافیای هابیلیان که لوطی عنترهای وزارت اطلاعات بود به دوره گردی در شهرستانها برده شد اما تا آنموقع هنوز پز اعضاء وکسانی که سابقه و...در مجاهدین داشتند میگرفتند.

نکته قابل توجه اینکه در دوران قرنطینه به هادی شبانی وهمه بریده های بر گشتی زیر عبای ملا گفتند ومکتوب هم بصورت دست خط امضا شده از آنها گرفتند که حکم شما ها همه مرگ واعدام است وطناب دار بر گردن وگلوله بر شقیقه هستید ولی عفو ولی فقیه خونریز خامنه ای مانع از کشیدن طناب وشلیک شده است بدانید وآگاه باشید که اگر آنچه ما میگوئیم (لیچارگوئی وشیطانسازی وجعل اخبار وخاطره نویسی های مضحک وهرزه درائی علیه مجاهدین وتشکیلات ورهبری سازمان وانقلاب ایدئولوژیک و...)  ذره ای عدول کنید اتوماتیک طناب دار کشیده شده وشلیک اتوماتیک به شقیقه انجام خواهد شد .

با این پیش فرض وپیش شرط آنها از جمله شازده هادی شبانی زندگی خفیف وخائنانه خودشان را در هابیلیان (نزدمحمد جواد هاشمی نژاد)وبعد هم با سپاه قدس(از جمله امثال مهدی بختیاری ها)ووزا ومدیران وزارت اطلاعات ملاها استارت زده وآموزشهای لیچار گوئی وجعل اخبار واکاذیب به سبک امام دجالان امام خمینی گرفتند .

اما هادی شبانی در میان همه این لیچار گوها واقعا سر آمد است وامتحان عملی نیز بسیار داده است اطلاعات رسیده از مازندران هم حاکی از آن است که در قتل وحذف دست داشته که به این کرسی سرکرده انجمن نجات رژیم در مازندران رسیده است .

بیشتر بدانید 

مزدوری که از پاسداران و شكنجه گران جنایتکار سبقت میگیرد: هادی شعبانی بارکش وزارت اطلاعات

ولی هادی شبانی این مامور انجمن نجات که دست ساز وزارت اطلاعات است همراه با ۲نوچه دیگرش ایرج صالحی که دست کمی در دریدگی ووقاحت وجعل اکاذیب علیه مجاهدین بفرموده وزارت اطلاعات ندارد وواداه ای بنام گلی اسکاردی که گفتنی ها دارد به پابوسی ملاهای خونریز منصوب توسط خامنه ای در نمایش جمعه های مازندران رفتند وقولها وقرارهای زیادی گذاشتند وچون این آخوندها آنقدر منفور هستند به شعبانی ونوچه هایش ماموریت دادند که شبانی هم به قول خود بعد از پابوسی ملاهای دزد ووحشی مازندران به قولش عمل کرد وتلاش کرد تا به فرموده تاریخچه پاک ،روشن وانگیزاننده وتحسین برانگیزوپر افتخار سازمان مجاهدین خلق ایران را به در خواست خامنه ای وملاهای منصوب شده اش جعل وتحریف نماید که واقع توی سر خودش وخامنه ای زده وآبروی نداشته خودشان را برده اند .

آنچه شبانی تلاش کرد جعل کند در بالاترین متینگ های مجاهدین ودر پنل های متخصصین وشخصیت های بین المللی وحقوقدانان برجسته بین المللی مانند لرد اسلین 

روی عکس ولینک کلیک کنید وبیشتر بدانید 


آقای ویدال که رژیم تلاش کرد او را به قتل برساند ولی ناکام مانند

آلخو ویدال کوادراس؛ پیوند آرمانی با مقاومت ایران

آلخو ویدال کوادراس

 وآقای بلومفیلد یک مقام ارشد با سابقه در وزارت خارجه


بولومفیلد از وزارت خارجه آمریکا ونوشتن کتاب از تاریخچه مجاهدین

روی لینک های زیر کلیک کنید وبخوانید

ارزشهای مشترک انسانی ـ گفتگو با حامیان مجاهدین خلق ایران ـ ...

کنفرانس در سنای آمریکا - سخنرانی سفیر لینکلن بلومفیلد

کنفرانس بین‌المللی در پاریس؛ سخنرانی سفیر لینکلن ...


مجاهدین خلق در بند تاریخچه تحریف شده، لینک پی. بلومفیلد پسر

M-Tلینک پی. بلومفیلد یک مقام ارشد با سابقه در وزارت خارجه در کتاب مجاهدین خلق در بند تاریخچه تحریف شده، درک ناقص دولت امریکا از مجاهدین را چه در حال حاضر و چه از نطر تاریخی در هم میکوبد.



 ووکیل برجسته مجاهدین  کنت لوئیز که دفاع از مجاهدین در دادگاه نوری جلاد را بعده داشته بیان دفاع وثبت شده است .

دادگاه استیناف دژخیم حمید نوری در سوئد - آخرین دفاع کنت لوئیس وکیل مجاهدین خلق

 

هجدهمین روز دادگاه استیناف سوئد

رسیدگی به جنایات دژخیم حمید نوری - استکهلم- ۱۵ آبان ۱۴۰۲

آخرین دفاع کنت لوئیس وکیل مجاهدین خلق

ولی شبانی با جعل تاریخچه مجاهدین اما امتحان خودش را در خاص سازی پس دادتا شاید ملاهای خونریزومنصوبین خامنه ای در مازندران را راضی ومانع از کشیدن طباب دار وشلیک به شقیقه خود توسط پاسداران واطلاعاتی های که شبانی برای آنها علیه مردم ومقاومت ایران وقیام وکانونهای شورشی ومجاهدین خلق مشغول به کار است به تاخیر بیندازد .

روزکار حساب رسی دور نیست وتاریخ درسهای عبرت آموزی در رابطه خائنین به آرمان آزادی وخلق ومیهن(امثال سعید امامی -خالو قربان- مسعود دلیلی و...) دارد 

عبرت تاريخ سزاي اتو ديناميك بريده مزدور تواب تشنه بخون وخائن بيوطن با تصوير

  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر