۱۴۰۲ آذر ۱۲, یکشنبه

رژیم آخوندی درگیر۳ جنگ است وراه‌حل برای مقابله با آخوندها

 رژیم آخوندی درگیر۳ جنگ است وراه‌حل برای مقابله با آخوندها

خامنه ای در گیر چندین جنگ است سر مار در تهران است که باید کوبیده شود

 رژیم آخوندی درگیر۳ جنگ است

ارزیابی‌خانم رجوی از صحنه بازی سیاست نشان می‌دهد جنگهای رژیم آخوندی شامل جنگ با جامعه جهانی، منطقه و مردم است. جنگ با جامعهٔ جهانی با فعالیت‌هایی مثل ساختن بمب هسته‌یی یا فرود آوردن پهپادهای مرگبار بر سر مردم اوکراین. جنگ با کشورهایی در منطقه؛ از طریق درگیر کردن گروه‌های شبه‌نظامی نیابتی‌اش و برافروختن آتش جنگ در سوریه، یمن، عراق و امروز در غزه. و سومین و مهم‌ترین جنگ این رژیم با مردم ایران است. از شروع جنگ اخیر در غزه، آخوندها بیش از ۲۰۰نفر را در ایران اعدام کرده‌اند. آنها با اعدام می‌خواهند از فوران مجدد قیام جلوگیری کنند.

 

راه‌حل برای مقابله با آخوندها

ایشان برای خاتمه دادن به سیاست‌های جنگ‌افروزانه رژیم آخوندی و برای جلوگیری از قربانی شدن هزاران انسان بی‌گناه در منطقه و جهان به چهار حرکت مبرم و ضروری در صفحهٔ شطرنج سیاسی تأکید کردند:

- لیست‌گذاری سپاه پاسداران،

- فعال‌کردن مکانیزم ماشه بر اساس قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت،

-گذاشتن رژیم در ذیل فصل ۷ منشور ملل متحد

- به‌رسمیت شناختن مبارزه مردم ایران برای سرنگونی رژیم و نبرد جوانان شورشگر با سپاه پاسداران تروریست.

خانم رجوی در پایان تأکید کرد «راه‌حل ما یک راه‌حل روشن و عملی است. بهای این راه‌حل را مردم ایران می‌پردازند، اما سرنگونی این رژیم صلح و امنیت را برای همه جهان به‌ارمغان می‌آورد».

در این کنفرانس دیوید جونز، رئیس کمیته بریتانیایی برای آزادی ایران، لرد سینگ عضو مستقل مجلس اعیان، جیم شانون، نماینده حزب اتحاد دموکرات ایرلند، بارونس اولون، عضو مجلس اعیان و از برجسته‌ترین سیاستمداران زن ایرلند شمالی، سناتور رابرت توریسلی، سفیر لینکلن بلومفیلد، معاون پیشین وزیر امور خارجه آمریکا در امور سیاسی-نظامی، باب بلکمن، بارونس میچر، و تعدادی دیگر اعضای مجلس اعیان شرکت کردند. آنها به اتفاق مقابله با جنگ‌افروزی رژیم آخوندی را یک سیاست درست و ضروری برای پایان دادن به آتش‌افروزی‌ها و کشتار مردم و در نهایت برقراری صلح و امنیت پایدار، معرفی نمودند.

بخشی از مقاله پوریا بهار از تهران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر