۱۳۹۳ بهمن ۲۱, سه‌شنبه

مأمور گشتاپوي آخوندي؛ همايون كهزادي اطلاعيه دبيرخانه شوراي ملي مقاومت تشبثات مايوسانه گشتاپوي ملايان قسمت سوم


مأمور گشتاپوي آخوندي؛ همايون كهزادي

جمعه, 17 بهمن 1393 17:21
اطلاعيه دبيرخانه شوراي ملي مقاومت
تشبثات مايوسانه گشتاپوي ملايان در آستانه گردهمايي بزرگ ويلپنت پاريس خرداد91
« در آستانه گردهمايي بزرگ 3 تير91 ايرانيان در ويلپنت پاريس … به دنبال حكم قاطع دادگاه فدرال استيناف آمريكا عليه برچسب تروريستي, گشتاپوي ملايان با تشبثات مذبوحانه تلاش كرد با اعزام مأموران و شكنجه گران اطلاعات آخوندي به پاريس و با به كارگرفتن مهره هاي مستعمل و مزدوران پيشاني سياه خود و گردآوردن آنها در فرانسه بر ابعاد شكست هاي فضاحتبارش در مقابله با مقاومت ايران سرپوش بگذارد. … اين تحركات مستقيماً زير نظر آخوند حيدر مصلحي وزير اطلاعات وقت ملايان و با مسئوليت شكنجه گري بنام جواد مهديان مديركل اداره التقاط (بخش ويژه مجاهدين) انجام ميشد… در همين رابطه وزارت اطلاعات چند تن از مزدوران خود در آلمان از جمله محمد حسين سبحاني, مهدي خوشحال و ادهم طيبي و علي اكبر راستگو را موظف كرد كه روزهاي شنبه و يكشنبه هر هفته به پاريس رفته و با شمار ديگري از مزدوران مانند همايون كهزادي, محمود سپاهي, غفور فتاحيان, سعيد ناصري, عليرضا نصرالهي, حامد صراف پور, نادر نادري, حسن پيرانسر, جعفر ابراهيمي, محمد رزاقي, و محمد كرمي جمع شده و براي مقابله با گردهمايي بزرگ 3 تير و تحت الشعاع قرار دادن آن برنامه ريزي كنند... اطلاعات آخوندي مبالغ قابل توجهي در بغداد و در اروپا در اختيار اين مزدوران براي فعاليت عليه سازمان مجاهدين قرار مي دهد اما سبحاني و خوشحال و خدابنده بخش عمده پول ها را بالا مي كشند و ساير مزدوران از اين بابت ناراضي هستند.  وزارت اطلاعات در سفر ماه مارس سبحاني به بغداد مقداري پول نقد بابت تقسيم بين مزدوران به او مي دهد. اما او پول ناچيزي به كهزادي و سپاهي و ناصري و نصرالهي و فتاحيان و رزاقي و كرمي و صرافپور و نادري ميدهد و بقيه را براي خود برميدارد كه باعث تشديد سگ دعوا در درون آنها شده است» (اطلاعيه دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران-22خرداد1391).

مستخدمين وزارت اطلاعات از راست به چپ: سبحاني- بتول سلطاني- بتول ابراهيمي - همايون كهزادي - مهدي سجودي- محمود سپاهي- علي جهاني - محمد رزاقي- راستگو - مهدي خوشحال - نادر نادري - محمد كرمي

ليسيدن چنگالهاي خونين قاتلان اشرفيها
گماشتة وزارت بدنام؛ همايون كهزادي, از جمله مزدوراني است كه بدنبال قتلعام 52مجاهد اشرفي در 10شهريور92؛ طومار«نهايت تشكر و قدرداني» خطاب به مالكي بابت كشتار مجاهدين در اشرف و ليبرتي و اعمال محاصرة ضدانساني بر آنان, فرستاده و براي كشتار و جنايت گسترده تر اعلام آمادگي كردند:
«در جهت جدا سازي افراد و بدنه پايين سازمان در كمپ مذكور[ليبرتي] از راس و رهبري تشكيلات مخوف آن و اعلام انحلال اين رهبري و تشكيلات…آماده ايم در اين راستا تمام تجارب خودمان را در اختيار دولت عراق  قرار بدهيم». (اينترلينك 921215)
فرستادن اين قبيل مزدوران به اروپا از جانب اطلاعات آخوندها و نيروي قدس سپاه پاسداران هيچ هدفي جز جاسوسي و نهايتاً تدارك تروريسم عليه پناهندگان ايراني نداشته و ندارد. كما اينكه همايون كهزادي, هماكنون نيز به كارهاي جاسوسي و اطلاعاتي در خدمت به رژيم آخوندي عليه مقاومت در خارج كشور اشتغال دارد.  

وظيفة مبرم
بديهي است که افشاي مزدوراني که خود را به  بدنامترين ارگان كشتار و شکنجه و ترور آخوندي فروخته اند، وظيفه مبرم و افتخار هر ايراني آزاده در خارج كشور است که مخالف رژيم ضدبشريست و با آن مرزبندي دارد.
اتحاديه اروپا در مصوبه ۲۹ آوريل ۱۹۹۷ خود, ورود و اقامت  مأموران اطلاعات رژيم ايران به کشورهاي عضو اتحاديه اروپا را ممنوع کرده است. بنابراين برکشورهاي اروپايي است که بيش از اين به گشتاپوي آخوندها وعوامل صادراتي آن دست باز ندهند و جاسوسان و مزدوران اطلاعات بدنام فاشيسم ديني را دستگير و اخراج نمايند.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر