۱۳۹۳ بهمن ۳۰, پنجشنبه

اوباما بسياري از شرارت هاي ايران را ناديده مي گيردتلويزيون نيوزمكس18 فوريه 2015 علي صفوي:



تلويزيون نيوزمكس18 فوريه 2015
علي صفوي:

بگفته علي صفوي، سخنگوی شورای ملی مقاومت ایران در آمریکا، دولت اوباما بخاطر رسیدن به یک معامله هسته ای با ایران بقدری تنگ بین است که اقدامات شرارت بار بی شمار رژیم در داخل ایران و سراسر جهان را نادیده میگیرد.
علی صفوی در روز چهارشنبه با شرکت در برنامه تلویزیون نیوز ماکس بنام «فوروم آمريكا» گفت: «دولت با نادیده گرفتن نقش ایران به عنوان "پدرخوانده" بنیادگرایی اسلامی، دارد یک اشتباه بزرگ مرتکب میشود».
او گفت: "واقعیت مسلم این است که ایران نه تنها کشور شماره یک در حمایت از تروریسم است، بلکه کشور شماره یک در تعداد اعدام ها به نسبت جمعيت در داخل ايران نيز میباشد". "بنابراین بدیهی است که دولت شاید احساس میکند که پیش کشیدن این مسائل با ملاها در تهران، تاثیر زیان آوری روی مذاکراتشان با آنها  در مورد برنامه سلاح های هسته ای خواهد داشت، اما شما باید به این موضوع بصورت یک مجموعه نگاه کنید. شما نمی توانید برنامه هسته ای را بطور مجزا مورد بررسی قرار دهید. آنها همه اجزاء یک كليت هستند.
"برنامه هسته ای ایران، صدور تروریسم آن، و ​​سرکوب شهروندانش، همه بخش هائی از یک بازی هستند که رژیم، از 36 سال پیش که قدرت را در ایران دردست گرفت، به آن مشغول بوده است.  این فکر که امتياز دادن به ملاهای ایران و نادیده گرفتن شرارت های آنها در سراسر جهان و در منطقه، به نوعی منجر به یک معامله مطلوب در موضوع هسته ای خواهد شد، در بهترین حالت بسیار ساده لوحانه است».
صفوی گفت: "تهران سود برنده اصلی در مبارزه علیه تروریسم داعش در سوریه و عراق است، زیرا که توجه را از رژیم ایران منحرف میکند و این سوال را پیش می آورد که آیا در تلاش برای شکست دادن داعش، میشود آخوندها را شریک کرد يا نه؟.
او گفت، «شواهد فراوانی وجود دارند که انگشت اتهام را در اعمال خشونت آمیز ترور به بسوی ایرانیان نشان میدهند، از جمله آنها میتوان ترور 450 مخالف ایرانی در خارج از کشور، حمله سال 1994 به مرکز جامعه یهودیان آرژانتین که 85 نفر کشته بجا گذاشت،
بمب گذاری برج های خبر، بمب گذاری تفنگداران دریایی در بیروت،

و بمب گذاری سفارت آمریکا در کویت را نام برد».

 با این حال، بنا به گفته صفوی "اینکه به رژیم ایران است اجازه داده شده است از حسابرسي بگريزد، دقیقا به خاطراین درک ساده لوحانه است که اگر شما  به نحوی با آنها تعامل كنيد، اگر با آنها خوب بازی کنید، آنها هم جبران خواهند کرد».
او گفت "آمریکا وبقیه جهان نیاز دارند که بیش از "تنها یک موعظه ایران از پشت صحنه " انجام دهند.
شما به یک تلاش بین المللی، به یک تلاش بسیار روشن، به یک تلاش بسیار محکم نیاز دارید تا رژیم ایران را وادار کنید تا حساب پس بدهد."
ايران اسرار

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر