۱۳۹۳ بهمن ۲۱, سه‌شنبه

مأمور گشتاپوي آخوندي؛ همايون كهزادي قسمت دوم مأمور گشتاپوي آخوندي؛ همايون كهزادي

مأمور گشتاپوي آخوندي؛ همايون كهزادي

جمعه, 17 بهمن 1393 17:21

ايران افشاگر 

مأمور گشتاپوي آخوندي؛ همايون كهزادي

همايون كهزادي بعد از اخراج  از اشرف، از ارديبهشت 88 در قصر الزهور به خدمت وزارت بدنام در مي آيد و مأموريت جاسوسي و جمع آوري اطلاعات عليه مجاهدين به او محول مي شود چرا كه كشتار 6 و 7 مرداد مجاهدين در اشرف در سال 88 در پيش است و دژخيمان مالكي و خامنه اي به شدت نيازمند اطلاعات و استخدام مأموران لازم براي اجراي طرح و برنامه هاي خود در اشرف هستند. پاداش اين مأموريت ها و خودفروشي سياسي اعزام به خارجه است .

 
 مزدوران همايون كهزادي (سمت راست) و محمود سپاهي (سمت چپ)

وزارت اطلاعات و نيروي تروريستي قدس به هنگاميكه همايون كهزادي هنوز در بغداد بود, او را به همراه يكي ديگر از مزدوران به نام سعيد ناصري با لباس نيروهاي عراقي براي عاديسازي و اينكه شناخته نشوند به داخل اشرف براي كسب اطلاعات وجاسوسي فرستاد تا اطلاعات نيروي تروريستي قدس و نيروهاي سركوبگر مالكي را تكميل كنند.
از ديگر اقدامات شنيع و رذيلانة اين مزدور بعد از حملات 6 و 7 مرداد رفتن به بيمارستان بعقوبه همراه با دو مزدور ديگر (محمود سپاهي و سعيد ناصري) براي شكنجه رواني 36 گروگان مجروح و تلاش براي چك و خريداري كردن آنها بود كه پس از دريافت تودهني محكم با خفت و خواري ناگزير از ترك بيمارستان شد.

همايون كهزادي پس از ارائه انواع خوشخدمتي ها و اثبات مزدوري خود براي وزارت اطلاعات, به عنوان يك پادو و مأمور حلقه به گوش, مورد اعتماد گشتاپوي آخوندي قرار گرفت و براي انجام  مأموريت هاي جديد عليه مجاهدين در اروپا, تحت آموزش قرار گرفته و پس از ابلاغ و توجيه مأموريتهاي مزبور, براي جاسوسي و ادامه كارزار  شيطان سازي عليه مجاهدين و مقاومت ايران, به فرانسه اعزام شد.

36 گروگان عمليات جنايتكارانه 6 و 7مرداد 1388 در زندان المثني بغداد

نكاتي از سوابق همايون كهزادي
شاهمراد زارعي مأمور اطلاعات آخوندها در ايلام كه در اسفند 1376 توسط ضداطلاعات ارتش آزاديبخش ملي ايران افشا شد و عامل دستگيري و شهادت شماري از مجاهدين و نيروهاي هوادار ميباشد, همايون كهزادي را به ارتش آزاديبخش فرستاده بود. اسناد اعتراف شاهمراد زارعي در گزارش مديريت ضداطلاعات ارتش آزاديبخش در كتاب شكست يك توطئه در سال 1376منتشر گرديده است:

سند شماره - 7

سند شماره - 8 
پيام وزارت اطلاعات در  سال 1382
سال1382 خانواده اين مزدور كه درارتباط با خائنين داخل كشور بودند, پس از توجيه براي رساندن پيام وزارت, با انواع و اقسام وعده و وعيدهاي ارگان جاسوسي آخوندها, به اشرف نزد همايون كهزادي آمدند. اسناد و مدارك زير خود گوياي اهداف وزارت جاسوسي و جنايت و مطامع آخوندهاست.

 

به: خواهر سادات
از: همايون
گزارش اطلاعات
خواهر سادات بحثهاي كه با آنها كردم اولش زير بار نميرفتن چند بار كه به آنها ... و از رژيم گفتم كمي شك كردن و دوباره ادامه دادن و آنها هر چي ميگفتم فقط به رژيم فوش [فحش] ميدادم ديدن كه من كسي نيستم كه با آنها بسازم شروع كردن تمام چيزها را گفتن ولي از اينكه خودشان چطور آمدن چيزي نگفتن.
1)ابتدا بحث سخنراني مراد خاكسار در ايلام را كردن كه گفته بود همايون يكي دو سال تحت مسئول من بود و چند بار خواسته فرار بكنه كه او را گرفتن و مدتي در يك جا نگه داشتن و با شاخص و نشانه دادن و فاكتهاي مختلف از من صحبت كرده بود.
2)بحث مرجان ملك را كردند كه با حوري شالچي مرا ميشناختن كه فرمانده همين اكيپ 42خانواده در مهران ميباشد و جزء گروه نجات مي باشند.
3)حكم عفو مرا به خانوادهام داده اند كه اگر برگردد كاري به او نداريم
4)مسئول حفاظت اطلاعات استان ايلام حسيني و مسئول معاونت عمليات يوسفي همراه با مرجان ملك وحوري شالچي در دبيرستاني در مهران مستقر هستند
5)غفاري كه جزء نيروهاي اطلاعاتي رژيم است همراه اين اكيپ است و فرماندهي اين اكيپ را بر عهده دارد كه يكسري مدارك و اسناد پيش او مي باشد
6)تشكل يكي از نيروهاي اطلاعاتي رژيم است كه در حال حاضر خود را بعنوان خبرنگار حرفي كرده و در عراق مستقر است
7)به اين اكيب گفته بودن هر جا كه لازم بود به خامنهاي و خاتمي و رفسنجاني فوش [فحش] بدهيد كه كسي به شما شك نكند
8)گفته بودن كه از ما سئوال  بكنند كه سلاحها و زرهيهاي كه داشتين الان كجاست
9)خواهر مريم كه فرانسه رفته چرا گرفتنش  و الان كجاست
10)پلاكاردهايي كه دستشان بود همه آماده از مهران با خود آورده بودن
11)حسيني و يوسفي گفته بودن كه اگر همايون بر گردد حتما چند نفري كه با او رفتن آنها هم بر مي گردن و به او بگوييد كه حسيني گفته اگر برگردي بهترين امكانات و بهترين باشگاه ورزشي را در اختيار او ميگذاريم
12)اصلا نااميد نشويد اگرهم نياز بود دوباره شما را بر ميگردانيم كه با اين شيوه آنها تحت تأثير قرار ميگيرند و جذب شما ميشوند
13)بيشتر روي عواطف و علاقهاي كه هر كس به مادر و يا كسي را كه او دوست دارد انگشت بگذاريد
82/4/28  

سند شماره - 9
تشكر خانواده از سازمان مجاهدين
 
با تشكر از سازمان مجاهدين خلق ايران 82/4/28

اينجانب فرهاد كهزادي درتاريخ 22/4/82 براي ديدار برادرم كه در ارتش آزاديبخش مراجعه كردم و با استقبال گرم از جانب مسئولين سازمان و همچنين برادرم كه انتظار آن را نداشتم قرار گرفتم و از پذيرايي و مهمان نوازي مجاهدين كمال تشكر و قدرداني را دارم
همچنين لازم ميدانم تصريح كنم كه وزارت اطلاعات از علائق انساني ما به فرزندانمان سوء استفاده كرده و با فريب كاري كه وانمود كنيم كه سازمان مجاهدين مانع ديدار با فرزندانمان ميباشد اما واقعيت اين است كه هنگام مراجعه به قرارگاه با استقبال گرم از طرف مسئولين سازمان و همچنين برادرم با اين كه آمادگي قبلي نداشتند قرارگرفتيم و مجدداً كمال تشكر و قدرداني [را] دارم.
با تشكر فرهاد كهزادي 82/4/26


سند شماره - 10
گواهي خانواده به بطلان تمامي تبليغات رژيم عليه مجاهدين
 
 (بنام خدا)                                             82/4/26
-با تشكر از سازمان مجاهدين خلق ايران
-اينجانب آزاد كهزادي در تاريخ 26/4/82 براي ديدار پسرعمويم به ارتش آزاديبخش ايران مراجعه كردم
-با استقبال از جانب مسئولين سازمان و همچنين همايون كهزادي كه انتظار آن را نداشتم قرار گرفتم و از پذيرايي و مهمان نوازي مجاهدين كمال تشكر و قدرداني را دارم
-همچنين لازم ميدانم تصريح كنم كه وزارت اطلاعات از علائق ما به فرزندانمان سوء استفاده كرده  با فريب كاري
و دروغ پردازي ما را مجبور كرد كه وانمود كنيم سازمان مجاهدين مانع ديدار با فرزندانمان ميباشد اما واقعيت اين است كه تمامي اين حرفها دروغ محض بوده و هيچ گونه مانعي سرراه ما نبوده و هنگام مراجع [مراجعه] به قرارگاه با استقبال گرم از طرف مسئولين سازمان و همچنين همايون كهزادي با اينكه آمادگي قبلي نداشتند قرار گرفتيم مجدداً كمال تشكر و قدرداني را دارم
امضا
با تشكر آزاد كهزادي
82/4/26

شمه يي از مأموريتها  پس از اعزام به فرانسه
گماشته هاي اعزامي وزارت اطلاعات به خارج از جمله همايون كهزادي, در اجراي مأموريتهاي محوله عليه رزمندگان ارتش آزاديبخش, در مراجعه به سفارت خانههاي كشورهاي مختلف اروپايي, نامهنگاري به شخصيتها و ارگانهاي بينالمللي, شركت در نمايشات خياباني وزارت اطلاعات, تجمع مأموران و مستخدمين گشتاپوي آخوندي در والدواز و اورسورواز به منظور ايجاد بلوا و شانتاژ جهت زمينهسازي اقدامات تروريستي آخوندها عليه مقر شورا و رئيسجمهور برگزيده آن از هيچ رذالت و دنائتي كوتاهي نكرده و نميكنند. مأموريت مزدوران ارسالي به خارجه, دقيقاً امدادرساني به رژيم در جهت ادامه حاكميت جنايتكارانه فاشيسم مذهبي ميباشد.
در آستانه گردهمايي بزرگ 6 تير93 مقاومت ايران در ويلپنت پاريس كه با استقبال پرشور هموطنان از كشورهاي مختلف و با همبستگي گسترده جهاني مواجه گرديد, گشتاپوي ملايان با يك حركت مستأصلانه چند مأمور خود از گوشه و كنار را گردآوري كرده و به پاريس فرستاد. مأموران شناخته شده وزارت از جمله همايون كهزادي, محمد كرمي, سبحاني, علي اكبر راستگو, محمود سپاهي, غفور فتاحيان, عليرضا نصرالهي, محمد رذل, قربانعلي حسين نژاد, بتول سلطاني, حميرا محمدنژاد, رابعه شاهرخي, عكس هاي اين ولگردي در پاريس را بعنوان يك اقدام عليه مجاهدين براي وزارت فرستاده تا دستمزد خود را دريافت كنند. رسانه هاي رژيم ورشكسته بلافاصله صحنه مضحك اين چند مأمور در پاريس بعنوان حركت منتقدان مجاهدين! را در شبكه هاي مختلف جام جم, شبكه خبر, كانال يك و… موسسه راهبردي ديدبان رژيم و سايتهاي زنجيره يي وزارت بارها پخش كردند.

 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر