۱۳۹۳ بهمن ۲۶, یکشنبه

«روح خميني»

«روح خميني»
مقاله اي قديمي اما ببينيد چقدر  واقعي است  

باز نشر 15فوريه 2015روزنامهٌ ايندياناپوليس استار در سرمقالهٌ روز 7شهريور73 (29اوت94) با عنوان «روح خميني»‌نوشت:  روح  پليد روح‌الله خميني در رژيم ايران، هنوز زنده و حاضر است.‌مردم ايران را سركوب مي‌كند و تروريسم را در دنيا رواج مي‌دهد.
سرمقالهٌ اين روزنامه در ادامه مي‌نويسد: ايرانيان همواره به اعتراض خود عليه رژيم تهران ادامه مي‌دهند. در 21 ژوييه (30تير)‌گذشته‌3000 ايراني تبعيدي در لس‌آنجلس و 55000 ايراني در 16شهر اصلي دنيا كه شامل واشنگتن، بن، پاريس، لندن،‌كپنهاك، رم، بروكسل، اسلو، برن،  آتن و سيدني مي‌شوند، در تظاهراتي براي اعلام حمايت خود از رئيس‌جمهور منتخب مقاومت ايران، خانم مريم رجوي،‌شركت كردند
سه تا 4ميليون ايراني در خارج از ايران زندگي مي‌كنند. منابع داخلي ادعا دارند كه اكثر آنها هوادار شوراي ملي مقاومت هستند 


كه از ميهن‌پرستان هوادار دموكراسي و ضدبنيادگرايي مي‌باشند. مسئول آنها مسعود رجوي، بنيانگذار شوراي ملي مقاومت و همسر رئيس‌جمهور مقاومت است.


مجاهدين خلق اصلي‌ترين گروه اپوزيسيون ايران، گزارش كرد كه دو هفته پيش در داخل ايران  30000 تا 50000تن از مردم شهر شمال‌غربي تهران ـ‌قزوين‌ـ به‌دليل رأي منفي پارلمان به جداشدن شهر قزوين از استان زنجان، تظاهرات كردند و نيروهاي دولتي به‌سرعت به آن‌جا فرستاده شدند كه باعث كشته  و زخمي شدن 150نفر شد.
يك رابطهٌ‌نزديكتر بين آمريكا و مقاومت ايران به راندن رژيم كنوني ايران و خنثي كردن حمايت رژيم در قبال تروريسم بين‌المللي… كمك مي‌كند.


رجوي قول مي‌دهد كه يك جمهوري با نمايندگان منتخب برقرار كند كه به تروريسم و سركوب خاتمه دهد و به حقوق‌بشر احترام بگذارد و به دنبال صلح با همسايگان خود باشند. اين خيلي بهتر از رژيم كنوني خواهد بود. سياستمداران خارجي آمريكا بايد اين را اعتراف كنند و به آن عمل كنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر