۱۳۹۷ مرداد ۳, چهارشنبه

مافیای هابیلیان (محمد جواد هاشمی نژاد) وهذیانگوئی وسوزوگداز از قدرت واستقلال همه جانبه مجاهدین وضربه فراگیر بر نظام جنایتکار ولایت فقیه با دستگیری دبیر سوم تروریست سفارتش در اتریش بعنوان فرمانده توطئه تروریستی در پاریس

  مافیای هابیلیان (محمد جواد هاشمی نژاد) وهذیانگوئی وسوزوگداز از قدرت واستقلال همه جانبه مجاهدین وضربه فراگیر بر نظام جنایتکار ولایت فقیه با دستگیری دبیر سوم تروریست سفارتش در اتریش بعنوان فرمانده توطئه تروریستی در پاریس 
هابیلیان مافیای جنایت وغارت ویکی از شعبه های گشتاپوی خونریز وزارت بد نام اطلاعات در ایران شناخته میشود وسرگرده اش دژخیمی بنام محمد جواد هاشمی نژاداست معرف حضور بسیاری از ایرانیان آزاده میباشد.

بیشتر بدانید

افشاي ياران شيطان: وقتی محمد جواد هاشمی نژادیکی از مدیران ...

 هابیلیان مدافع جلادان دهه 60

این سرکرده مافیای هابیلیان که خود را مسئول پرونده مجاهدین در عراق میدانست ،با گفته ونوشته هایش بسیار عالی نشان داد ومیدهد که تا کجا از بزرگترین پیروزی تاریخچه مجاهدین بررژیم فاسد وخونریز ولایت فقیه گزیده ،حسرت بدل وگیج ومنگ میباشد.چرا که او به خامنه ای قول داده بود وحتمی میدانست که با سپاه قدس ومزدوران عراقی وبریده مزدورانی که تحت امر او بودند همه مجاهدین را قتل عام خواهد کرد . اما مجاهدین تمامیت رژیم را در این رابطه بور وکور وزبون نمود وبه بزرگترین پیروزی تاریخچه مجاهدین تبدیل نمود.
محمد جواد هاشمی گفته بود: مجاهدین از عراق خارج نمیشوند مگر اینکه از مبارزه دست کشیده وزیر عبای ملا بیاید(ببرتد) یا کشته شود .


شیر از قفس جهید شماره 2- زوزه ها وهذیان گوئی های خامنه ای و سرکرده های شکست خورده وبور شده وزارت اطلاعات وسپاه تروریستی قدس 

 

شیر از قفس جهیدشماره 1- سوزش وهذیان گویی های آخوند علوی ودژخیمان اطلاعات در سایت دیدبان وزارت اطلاعات

 

چرا باز اسکان امن همه مجاهدین در اروپا خبر بسیار مهمی است؟

 

از توضیحات واضحات در این رابطه میگذریم وبه هذیانگوئی های اخیرش در سایت مافیا ی هابیلیان میپردازیم.
این دژخیم حسرت بدل وضربه خورده رژیم وسرکرده مافیای هابیلیان یک بار دیگر از حربه زنگ زده وپوسیده منتصب کردن مجاهدین به این وآن دوباره سعی کرده نعل وارو بزند وضمن پوشاندن ماهیت تروریستی رژیم (که از سفارتخانه ها ودیپلمانتهایش برای پوشش کارهای تروریستی استفاده کرده ومیکند)خامنه ای وروحانی را از ضربه بزرگ سیاسی ودیپلماتیک در سطح جهانی خارج کرده وتوطئه تروریستی پاریس علیه گردهمائی ایرانیان وشخصیتهای اروپائی وآمریکائی را به خود مجاهدین بچسباند.
سایت مافیای هابیلیان نوشت
"کشف روابط میان گروهک تروریستی منافقین و سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی چندان سخت نیست. سال‌هاست که این دو به‌عنوان یک مجموعه مشترک علیه ایران وارد عمل شده و دسیسه‌های ضدایرانی خود را به‌طور هماهنگ پیش برده‌اند."
البته این حرف جدیدی نیست آنها همیشه وهربار با نعل واروزدن این کار را کرده وباز هم خواهند کرد یادمان نمیرود وقتی که علی منصوری یکی از تروریستهای رژیم در 11ماه سبتامبر 2013در اسرائیل دستگیر شد  با یک مقاله ای مفصل که در سایت انجمن نجات وسایت وزارت اطلاعات بنام "ایران اینترلینک" هم منعکس شد تلاش کرداین تروریست را یک عضو چندین ساله مجاهدین قلمداد نماید ولی علی منصوری با اعترافات مستندش در دادگاه تمامی تلاشهاونقشه های وزارت اطلاعات ومزدوران را نقش بر آب وهمگی را سنگ روی یخ نمود.
دبی-العربیه.نت فارسی
شبکه خبری انگلیسی زبان ''پرس تی وی'' که متعلق به دولت ایران است مدعی شد ایرانی دستگیر شده در اسرائیل، عضو سازمان مجاهدین خلق است

ماه گذشته مقام های اسرائیلی اعلام کردند یک ایرانی با تابعیت دوگانه ایرانی-بلژیکی با نام ''علی منصوری'' را در فرودگاه تل آویو دستگیر کرده اند.

مقام های اسرائیلی علی منصوری را جاسوس سپاه پاسداران ایران معرفی کرده و می گویند که او از سفات آمریکا در تل آویو عکس برداری و از مانیتورهای ایمنی فرودگاه تل آویو، یادداشت برداری می کرده است
 
اما اکنون ''پرس تی وی'' به نقل از یکی از اعضای سابق سازمان مجاهدین خلق مدعی شده است که منصوری دست‌کم به مدت ۳۰ سال عضو اصلی این سازمان بوده است.
 همچنین
به گزارش خبرگزاری فرانسه، بر اساس بیانیه‌ای که این سازمان منتشر کرده، ایرانی بازداشت شده علی منصوری نام دارد که با خود عکس‌هایی از سفارت آمریکا در تل‌آویو همراه داشت.
همچنین سازمان اطلاعات و امنیت داخلی اسرائیل اضافه کرده که این ایرانی دارای یک پاسپورت بلژیکی بوده و از سوی نیروی قدس سپاه پاسدارن که چندین عملیات‌ تروریستی در نقاط محتلف جهان انجام داده، به اسرائیل فرستاده شده است.
این ایرانی بازداشت شده که ۵۸ سال دارد، با هویت جعلی و اسم مستعار خارجی الکس مانس، وارد اسرائیل شده و خود را یک تاجر معرفی کرده بود تا شرکت‌هایی در اسرائیل تأسیس کند.
سازمان اطلاعات و امنیت داخلی اسرائیل اضافه کرده که دستمزدی که به وی وعده داده شده بود حدود یک میلیون دلار بوده است
رادیو فردا در تاریخ


شباک، تشکيلات امنيت داخلی اسرائيل، اعلام کرده است که منصوری با گرفتن ماموريت از شاخه قدس سپاه برای شناسايی تاسيسات اسرائيلی و آمريکايی در اين کشور، به اسرائيل رفت و آمد می‌کرد.

به گزارش رسانه‌های اسرائيل، شباک می‌گويد، منصوری در بازجويی‌های روزهای گذشته «اعتراف» کرد که ماموران اطلاعاتی ايران به وی قول پرداخت يک ميليون دلار پول بابت انجام اين ماموريت داده بودند.

به گفته شباک، منصوری «اذعان» کرد که با فريفته شدن جهت دريافت اين مبلغ پول از ايران، وی قول داد از کارهای بازرگانی خود برای گردآوری اطلاعات مورد نياز برای رژيم ايران بهره برداری کند

بدین صورت بسیار واضح است که اراجیف واکاذیب ونعل های وارونه زدن رژیم دیگراثر ندارد واینهم تماما بر سر رژیم خراب شده وخواهد شد.
زیرا مقامات امنیتی بلژیک وآلمان وفرانسه همه چیز را افشا وحرفهای ظریف وسخنگوی روحانی ومزدوران وبریده مزدوران را چرت وپرت وآنها را سناریوهای سینمائی برای چنین روزهائی توصیف نمودند.
نکته دیگر که سایت هابیلیان نتوانست به آن اعتراف نکند استقلال وشناخته شدگی مجاهدین در سطح منطقه ای وبین المللی است که با ادبیات پاسدارای ودژخیمی به آن اعتراف کردودر عین حال اعتراف کرد که تا کجا مجاهدین صلح طلب واثر گذار برتحولات ایران این زیبا ترین وطنند
سایت سرکرده مافیای هابیلیان نوشت


"با این وجود سازمان منافقین به‌عنوان گروهکی که داعیه دفاع از خلق را دارد (!)، تا به حال سعی داشته از خود چهره‌ای مستقل ارائه دهد. این تلاش‌ها البته از همان سال‌هایی که این فرقه به صدام پناهنده شد و در کمپ اشرف تحت حمایت کشورهای بیگانه قرار گرفت، بی‌نتیجه ماند؛ با این وجود برخی حامیان این گروهک همچنان تلاش دارند تا از تروریست‌های منافق، چهره‌ای ارائه دهند که به‌دور از وابستگی بیرونی، تلاش‌های صلح‌آمیز برای اثرگذاری بر تحولات ایران دارد!"
اما گردانندگان سایت هابیلیان از این ضربه دستگیریی دیپلمات تروریست خود در حین ارتکاب جرم آنقدر پریشان وبهم ریخته اند که مجددا به سناریوی نخ نما اینکه آن دو تروریست از اعضای مجاهدین هستند متوصل شدند
سایت هابیلیان نوشت :
"دستگاه دیپلماسی ایران پس از موج‌آفرینی برخی رسانه‌های غربی، فاش کرد که ادعای حمل سلاح از سوی دو ایرانی، در واقع مرتبط با دو عضو سازمان تروریستی منافقین است که روشن می‌کند طرح موضوع انفجار در نشست این سازمان، ساخته و پرداخته فرقه رجوی بوده است."
مضحک تر از همه این است که گویا هیچ اتفاقی نیفتاده است ،گردانندگان سایت هاشمی نژاد در حالی که همزمان با سیلی صورت خود را سرخ میکرد نوشت همه توطئه ها علیه ما یعنی رزیم عقیم ماند
سایت هابیلیان اینجور نوشت که :
"بنابراین در جریان اتهام‌زنی اخیر نیز بار دیگر موساد و منافقین به‌طور هماهنگ با یکدیگر طرحی را اجرا کردند که البته با هوشمندی مقامات کشورمان و نیز با تیزبینی برخی کشورهای اروپایی، عقیم ماند."
در حالی که همه کشورهای اروپائی  وآمریکا سفارت خانه های رژیم ودیپلماتهای آن را لانه های جاسوسی و تروریست میخوانند ورژیم در یک هچل تاریخی وبیمانندی افتاده است در حالی که فقط مخاطبشان بسیجی بیشعور رژیم میباشد سعی کرد باز هم با نعل وارونه زدن وانمود کند که همه چیز تمام است از دولتهای خارجی خواست مواظب مجاهدین باشند که میخواهند ملاها را سرنگون کند.
هاشمی نژاد وگردانندگان سایت مافیای هابیلیان تاب نیاورند که جایگزین وآلترناتیو ملاهای خونریز را که از استقلال عمل خاصی برخوردار است وتنها وابسته به خلق قهرمانند  رابزبان نیاورد.
 سایت هابیلیان نوشت
"... باید افشای روابط موساد و منافقین را پایانی بر همه ادعاهای استقلال منافقین ارزیابی کرد. این روابط باید از سوی دولت‌های اروپایی هم به‌عنوان یک سوژه مهم مورد بررسی قرار گرفته و این دولت‌ها نگذارند گروهی که به‌طور رسمی ذیل فعالیت‌های تروریستی موساد دست به عملیات می‌زند، آزادانه در خاک آنها نقشه‌هایی سیاسی - امنیتی را به اجرا گذارد."
ما هم به این دژخیمان خونریز بی دین وبی وطن میگوئیم  غارت وجنگ وکشتار وصدور تروریست  بس است عمر شما ونظام فاسد ولایت فقیه رو به پایان است .
شما بدجوری توسط مردم وکانونهای شورشی ومجاهدین وکشورهای منطقه وجامعه جهانی محاصره شده اید
آری قیام وسرنگونی در راه است وهیچ کس وهیچ چیزی نمیتواند از پیروزی محتوم ملت دلیرمان جلوگیری نماید .


لینکها ومطالب وگزارشاتی در رابطه توطئه تروریستی علیه گردهمائی ایرانیان در ویلپنت و...


اقدامات بلژیک علیه یک عملیات تروریستی رژیم ایران

بیشتر بخوانید
·          
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط:
·          
o         


·          
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط:
ضرورت اخراج عوامل اطلاعاتی رژیم از اتحادیه اروپا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر