۱۳۹۷ تیر ۱۶, شنبه

تازه‌ترین فعالیت‌های تروریستی رژیم ایران

تازه‌ترین فعالیت‌های تروریستی رژیم ایران

اسداله اسدی دیپلمات تروریست دستگیر شده آخوندها در آلمان
اسداله اسدی دیپلمات تروریست دستگیر شده آخوندها در آلمان
این روزها سر نیروی تروریستی قدس خیلی شلوغ است!
ظاهرا قیام در داخل و فعالیت‌های ایرانیان آزادیخواه در خارج کشور بدجوری عرصه را بر آقا تنگ گرده است به نحوی که گاه حرکات کنترل نشده و غریزی از خود صادر می کند!
به همین چندر روزه اخیر و خبرهایش نگاه کنید:

تروریسم ایران در اروپا

ابتدا ماجرای اقدام تروریستی آخوندها  برای ایجاد انفجار در گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس بود که در نیمه راه و در مرحله اقدام، لو رفت و دیپلمات تروریست آخوندها در آلمان دستگیر شد.
وی پیش از دستگیری نیم‌کیلو مواد شدیدالانفجار (تصادفا از همان نوعی که داعش به کار می برد!!!) همراه با چاشنی  انفجاری و سایر الزامات کار به یک زوج از مزدورانش داده بود تا با آن اقدام به ایجاد یک انفجار بزرگ در گردهمایی مقاومت ایران در پاریس کنند، آنهم درست هنگامی که بسیاری از چهره‌های سیاسی نامدار اروپا و آمریکا در آن گردهمایی حضور داشتند. جنایتی که می توانست به مضمون مقاله پاسدار محسن رضایی در سایتش، یک ۱۱ سپتامبر اروپایی بشود.
عملیاتی که خوشبختانه شکست خورد و بسیاری از عوامل تروریست رژیم در بلژیک، آلمان، فرانسه و اتریش بازداشت شدند. یک بدبیاری بزرگ برای علی خامنه‌ای.
هنوز خبر اقدام تروریستی آخوندها در بلژیک و فرانسه فروکش نکرده بود که خبر از آماده باش پلیس کنیا برای مقابله با حملات تروریستی آخوندها در کنیا رسید!

تروریسم ایران در آفریقا

تروریست‌های دستگیر شده در سال۲۰۱۲ آخوندها در دادگاه کنیا
تروریست‌های دستگیر شده در سال۲۰۱۲ آخوندها در دادگاه کنیا

به گزارش رسانه‌های کنیا، اخیرا گروهی از تروریستهای رژیم ایران برای فراری دادن ۲تروریست دستگیر و محکوم شده خود در این کشور، مخفیانه به شرق آفریقا نفوذ کرده‌اند.
آن دو تروریستی که باید فراری داده می شدند، سال ۲۰۱۲ در نایروبی پایتخت کنیا در حالی بازداشت شدندکه با خود مواد انفجاری داشتند!
دادگاه کنیا آن دو را به ۱۵ سال زندان محکوم کرد.
اکنون نیروهای امنیتی به شنودی از اتباع ایرانی دست پیدا کرده‌اند که حاکی از تلاش برای فراری دادن احمد محمد و سید موسوی، دو تروریست محکوم در کنیا می باشد.
بنا‌به گزارش روزنامه استار، اطلاعاتی که در اختیار مقامات کنیا گذاشته شده می‌گوید این دو آدمکش، مظنون به عضویت در نیروی قدس می‌باشند....
خبر فضاحت تروریستی آخوندها در کنیا هنوز روی آنتن خبرگزاری‌ها بود که خبر مشابهی از جمهوری آذربایجان به دو خبر قبلی اضافه شد!

تروریسم ایران در آسیا


بازتاب عملیات تروریستی آخوندها در جمهوری آذربایجان
بازتاب عملیات تروریستی آخوندها در جمهوری آذربایجان

سایت آذری مساوات ضمن انتشار عکس و مدارک شناسایی تروریست مزبور نوشت: «دادستانی کل ، وزارت کشور و سرویس امنیت دولتی جمهوری آذربایجان، با صدور اطلاعیه مشترکی، تیراندازی به سوی فرماندار گنجه را به حوزه علمیه قم و جنبش مدافعان حرم در سوریه مرتبط کردند».
خبرگزاری حکومتی ایرنا نیز طی گزارش مفصلی روز ۱۵ تیر ۹۷  در این باره نوشته: «به گزارش خبرگزاری‌ها ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه روز سه شنبه ۱۲ تیر ۹۷ ائلمار ولی اف، استاندار گنجه و محافظ شخصی وی مقابل ساختمان استانداری توسط یک فرد ساکن گنجه مورد هدف مسلحانه قرار گرفتند و به علت مصدومیت از نواحی مختلف به بیمارستان منتقل شدند».
براساس این گزارش، فرد مهاجم به نام یونس صفر اف، ۳۵ ساله و ساکن شهر گنجه است که پس از حمله مسلحانه بلافاصله خلع سلاح و بازداشت شد».
 وزیرکشور جمهوری آذربایجان اعلام کرده است:  «خبرگزاری رسمی آذرتاج ، روز جمعه به نقل از این بیانیه مشترک ، نتایج تحقیقات در مورد این اقدام تروریستی را منتشر و مدعی شد صفراف تبعه فدراسیون روسیه بوده است ، او در سال ۲۰۱۶ میلادی عازم جمهوری اسلامی ایران شده و به مدت هشت ماه در شهر قم اقامت داشته و در این مدت همراه با « راسم اسداف» تبعه جمهوری آذربایجان در میان واحد های نظامی فعال در سوریه آموزش نظامی دیده است .
صفراف، در سال 2017 میلادی به شهر گنجه بازگشته و در ماه ژوئن همان سال برای به دست آوردن سلاح گرم به یکی از پلیس های این شهر حمله کرده و طپانچه وی را ربوده است .
صفراف، سپس برای سوء قصد به جان ولی اف، فرماندار شهر گنجه، در ماه ژانویه سال 2018 میلادی وی را تعقیب کرده، ولی حرکات مشکوک این فرد توجه یکی از پلیس ها را جلب کرده و صفراف با شلیک به پلیس مذکور، وی ر ا مجروح و از محل حادثه متواری شده است .
براساس این بیانیه ،صفراف روز سه شنبه گذشته برای کشتن ولی اف و پلیس همراه وی در برابر فرمانداری شهر گنجه اقدام به تیراندازی کرده است .
تحقیقات انجام گرفته نشان داد ، صفراف با این اقدام تروریستی ، هدف برقراری دولت اسلامی مبتنی بر قوانین شرعی در جمهوری آذربایجان را داشته و برای تحقق این هدف، در صدد ایجاد رعب و وحشت از طریق قتل چند مامور دولتی معروف ...بوده است .
بنا به این گزارش ، صفراف قبل از این اقدام تروریستی به نمایندگی از جنبش اتحاد مسلمانان جمهوری آذربایجان با تهیه پیام تصویری، آن را به همفکران خود در کشورهای خارجی ارسال کرده و قرار بود این پیام در صورت تحقق اقدام تروریستی در گنجه در سراسر جمهوری آذربایجان منتشر شود .
جنبش اتحاد مسلمانان جمهوری آذربایجان به رهبری « طالع باقرزاده» در سال 2015 میلادی در جریان ناآرامی های شهرک «نارداران» درحومه باکو سرکوب شده و باقرزاده نیز به اتهام اقدام علیه نظام دولتی جمهوری آذربایجان به حبس طولانی مدت محکوم شد .
بر اساس این گزارش ، صفراف در پیام تصویری خود، مردم را به قتل دشمنان اسلام و مبارزه مسلحانه علیه مقامات رسمی فراخوانده است .
در نتیجه عملیات انجام گرفته سه نفر دیگر از همدستان صفراف بازداشت شدند و اقدامات برای دستیگری دیگر اعضای این گروه مجرم سازمان یافته ادامه دارد».


نتیجه‌ای که از این سه عملیات شکست خورده آخوندها می توان از گرفت

بی شک تلاش آخوندها برای انجام این مجموعه عملیات، آنهم در این مقطع زمانی و با این میزان از فشردگی، تصادفی نیست. آخوندها ظاهرا حساب همه چیز را کرده بودند، هم زمان را و هم مکان‌ها و سوژه‌ها را!
اما آنچه را که آخوندها پیش‌بینی نکرده بودند، شکست فضاحت بار در هر سه عملیاتشان بوده است. شکستی که به جای نمایش قدرت، به نمایش ضعف و ذلت آخوندها تبدیل گردید.
 به این ترتیب، آخوندها در حالی‌که:
از یکسو در محاصره قیام‌های داخلی مردم ایران قرار دارند،
و از سوی دیگر به شدت درگیر ماجرای برجام و پیامدهای شکست کلان استراتژی اتمی و برجام هستند،
و از سوی دیگر فعالیت‌های کمی و کیفی ایرانیان آزاده در ایران و سراسر جهان یویژه گردهمایی اخیر مقاومت در پاریس، از هر نظر عرصه را بر آخوندها تنگ کرده است،
و در حالی که همه چیز از غلبه وحشت و یاس بر رژیم و نیروهایش حکایت می کند،‌ درست در چنین شرایطی آخوندها طبق معمول تلاش کردند با چند عملیات تروریستی در سه قاره جهان، قدرت‌نمایی کرده و همزمان:
 هم به نیروهایشان روحیه داده و از ریزش آنها جلوگیری کنند
هم به طرف حساب‌های خارجی برسانند که هنوز توان به‌هم زدن آرامش بخش‌هایی از جهان را دارند و نباید اینهمه عاجز و دست‌بسته تلقی شوند!!!

با تروریسم علی خامنه‌ای چه باید کرد؟

خوشبختانه شکست فضاحت‌بار آخوندها در هر سه عملیات اخیرشان و به دام افتادن تروریست‌های اعزامی آنها در هر سه قاره،  نشان داد؛
گرچه آخوندها اینک به گرگ بی‌دندانی می‌مانند که بیشتر از آنکه ترسناک باشند، مضحک‌ هستند. اما به هر حال آخوندها ثابت کردند که در هیچ حالتی از روش‌های جنایتکارانه خود آنهم با استفاده از تمامی امکاناتی حکومتی و حتی دیپلماتیک دست بر نمی دارند.
آخوندها با چنین بیلانی در یک هفته (که نمی تواند تمامی ماجرا باشد) و بی‌شک بخش لو رفته سناریوی آنها برای حفظ تعادل خود در شرایط ناپایدارشان در روزهای اخیر است، باز هم  نشان دادند که تروریسم، خاصیت ذاتی آنهاست، سفارت‌خانه‌هایشان تماما لانه جاسوسی و ترور است و باید این دخمه‌های جنایت را تعطیل و همه دیپلمات تروریستهای ولایت را اخراج  کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر