۱۳۹۷ تیر ۱۴, پنجشنبه

ترور درمانی در «تنگنا» - قتل و کشتار از روشهای اصلی نظام ولایت فقیه برای خروج از بحرانهای فزاینده اجتماعی و سیاسی است.

ترور درمانی در «تنگنا» - قتل و کشتار از روشهای اصلی نظام ولایت فقیه برای خروج از بحرانهای فزاینده اجتماعی و سیاسی است.


تجربه ۴۰سال گذشته به‌خوبی نشان می‌دهد که قتل و کشتار از روشهای اصلی نظام ولایت فقیه برای خروج از بحرانهای فزاینده اجتماعی و سیاسی است.
نظامهای استبدادی همیشه با زبان زندان و زنجیر و اعدام با مردم صحبت می‌کنند اما استبداد مذهبی حاکم بر ایران چون مادون تاریخ و زائده این دوران است، برای حفظ موجودیتش علاوه بر قتل‌عام و کشتار در داخل کشور با صدور تروریسم و ارتجاع و بحران‌آفرینی و ایجاد آشوب در منطقه تلاش می‌کند تضمینی برای بقای خود پیدا کند
پایه‌گذار این سیاست خمینی بود که با تحمیل جنگ ۸ساله و ایجاد بلوا در کشورهای منطقه و صدور تروریسم، در کنار زندان و شکنجه و قتل‌عام زندانیان، خودش را به جهان تحمیل کرد.
بعد از خمینی اما؛
با مرگ بنیانگذار و سلسله‌یی از دردهای بی‌درمان، موج جدیدی از تروریزم و فعالیتهای مخفیانه اتمی و موشکی و اشکال جدید باج‌خواهی در منطقه آغاز شد.
هدف تحمیل یک رژیم قرون‌وسطایی به مردم ایران و به تاریخ جهان به‌وسیله تروریزم و دست‌یابی به بمب اتمی و باج‌خواهی بود.

مرگ خمینی و آغاز دوران جدید 

۴۰روز بعد از مرگ خمینی در روز ۲۳تیر ۱۳۶۸ عبدالرحمان قاسملو، دبیر اول حزب دموکرات کردستان را در وین بر سر میز مذاکره با رژیم به‌قتل رساندند.
روز چهارشنبه ۲۳اسفند ۶۸، بعد از شناسایی محل و زمان تردد خودرو مسئولان مجاهدین در استامبول، به کمین محمد محدثین، مسئول ستاد سیاسی سازمان مجاهدین، نشستند. در نتیجه ۲تیم ترور با ۲خودرو در مسیر فرودگاه استانبول، خودرو حسین عابدینی ـ از اعضای مجاهدین ـ و همراهان او را متوقف کردند و به سویش آتش گشودند. حسین عابدینی به‌محض مشاهده تروریستها از ماشین پیاده شد و در حالی که به‌شدت مجروح شده بود، با دست خالی به‌سمت تروریستها تهاجم کرد. این عمل باعث برهم‌خوردن تعادل تروریستها شد و صحنه را ترک کردند. رژیم با این تصور که محمد محدثین سرنشین این خودرو بوده و به‌قتل رسیده است، بلافاصله در رسانه‌هایش اعلام کرد که او به‌دست عناصر حزب‌الله کشته شده است.
یک ماه بعد در چهارم اردیبهشت ۱۳۶۹، پس از چند نوبت طراحی و رفت و برگشت و جابه‌جایی طرح و مسئول تیم ترور، دکتر کاظم رجوی را مقابل منزلش به‌قتل رساندند. بلافاصله پرونده قتل بررسی و قاتلان شناسایی شدند اما ۱۵سال طول کشید تا دادگاه توانست با اتکا به شواهد و اسناد متقن ثابت کند متهم ردیف اول علی فلاحیان، وزیر اطلاعات رفسنجانی، است.
ژاک آنتنن، قاضی تحقیق کانتون وود سوئیس، در حکم خود خطاب به همه افسران و مأموران پلیس و نیروهای انتظامی مقرر کرده است، علی فلاحیان وزیر سابق اطلاعات و امنیت جمهوری اسلامی ایران را دستگیر و به زندان کانتون وود، در لوزان سوئیس منتقل نمایند.
حکم قاضی سوئیسی تصریح می‌کند که قبل از ترور دکتر کاظم رجوی، فلاحیان همچنین دستور ترور مسعود رجوی، مسئول شورای ملی مقاومت، را صادر کرده بود.(فروردین ۱۳۸۵)
در این زمان تیمهای مرگ رژیم برای ترور مجاهدین در ترکیه شبانه‌روز کار می‌کردند. روز ۱۴خرداد ۱۳۷۱ در محله شیشلی استانبول زمانی که یکی از اعضای مجاهدین به نام علی‌اکبر قربانی می‌خواست سوار اتومبیلش شود، ربوده شد. پلیس ترکیه پس از مدتی پیکر به‌شدت شکنجه‌شده و مثله‌شده علی‌اکبر را پیدا کرد و چند تن از مزدوران رژیم را در این رابطه دستگیر کرد.
روز بعد _۱۵خرداد_ مزدوران خامنه‌ای ۲خودرو مجاهدین را در استانبول بمب‌گذاری کردند، اما مجاهدین قبل از سوار شدن متوجه بمبهای دشمن شدند و طرحشان لو رفت. کارشناس پلیس قدرت تخریبی هر یک از آنها را معادل ۵۰کیلو تی.ان.تی ارزیابی نمود و تحقیقات بعدی نشان داد که مواد انفجاری از نوع C۴بوده و از طریق بسته‌های دیپلوماتیک از تهران به استانبول منتقل شده است.
در همین سال(۱۳۷۱) ۴مخالف کرد ایرانی را در رستوران میکونوس برلین با همان روش‌های زنجیره‌یی ترور کردند.
در ۲۵اسفند ۱۳۷۱ محمدحسین نقدی، نماینده شورای ملی مقاومت در ایتالیا، در رم هنگامی که عازم دفتر کارش بود توسط مزدوران آدمکش رژیم مورد اصابت گلوله از ناحیه سر و گردن قرار گرفت و به‌شهادت رسید.

انفجار حرم امام رضا در روز عاشورا 

بعد از معرفی مریم رجوی به‌عنوان رئیس‌جمهور موقت شورای ملی مقاومت و از ابتدای سال ۱۳۷۳ هم‌زمان با سلسله‌یی از پیروزیهای سیاسی مجاهدین که با اقبال گسترده هم‌میهنان روبه‌رو شد؛ دیوار «تنگنا»ی ولایت بالا و بالاتر رفت؛ دورانی تغییر کرد و باید برای بدنام کردن مجاهدین از هر وسیله‌یی استفاده می‌شد.
در همین سال؛ هم‌زمان با سالروز مقاومت سراسری انقلابی ـ ۳۰خرداد ۱۳۷۳ـ با فرمان خامنه‌ای و زیر نظر وزارت اطلاعات، حرم امام رضا را در روز عاشورا منفجر کردند تا انفجار حرم و کشتار مردم بی‌گناه را گردن مجاهدین اندازد و محبوبیت و اعتبار مجاهدین را نزد مردم کم کنند.
برای توجیه این انفجار که حداقل ۲۶تن کشته و ۲۹۰تن مجروح شدند، ابتدا ـ با صحنه‌سازی ـ فردی به نام مهدی نحوی را که یک سرباز زندانی در کرمانشاه بود به تهران آوردند، سپس در خیابان رهایش کرده، با گلوله به سمتش شلیک کردند و گفتند عامل انفجار حرم را کشتیم.
عمادالدین باقی، پاسدار ریزشی نظام ولایت فقیه، در جلد دوم کتاب «تراژدی دموکراسی در ایران» در این باره می‌نویسد:
مهدی نحوی با اتومبیل افراد سعید امامی به تهرانپارس در یکی از شلوغ‌ترین نقاط که ایستگاه مسافران نیز هست، آورده می‌شود تا عده زیادی از مردم تهران شاهد باشند. به او یک قبضه کلت کمری خالی از فشنگ داده و چنین فریب داده می‌شود که می‌خواهند او را فراری دهند. مهدی نحوی، جوان بی‌تجربه‌‌یی که گمان می‌کند فرشته نجات به سراغ او آمده است با خیالی خام از اتومبیل بیرون فرستاده می‌شود. او چونان محکومی گریزپا به سوی سرنوشتی نامعلوم ـ به امید رهایی و بی‌خبر از سناریوی طراحی شده ـ شتابان می‌دود.
چند لحظه بعد مأموران از اتومبیل بیرون آمده و فرمان ایست می‌دهند. نحوی هم‌چنان شتابان می‌دود، اما گلوله‌ها امان نمی‌دهند و او نقش بر زمین می‌شود و در حالی‌که عده زیادی از مردم شاهد بودند که او در حال فرار و مأموران در حال تعقیب بودند و به او ایست دادند اما فرد فراری که اسلحه‌‌یی هم نزد خود داشت تسلیم نشد و هدف قرار گرفت. شب همان روز در اخبار سراسری صدا و سیما گفته شد که عده زیادی از مردم شاهد این درگیری بوده‌اند. ماجرا به اندازه‌یی طبیعی بود که هیچ‌ کس به ساختگی بودن سناریوی نحوی تردید نمی‌کند.
وزارت اطلاعات، بعد از دستگیری ساختگی نحوی در مرداد ۷۳ نوار اعتراف ـ ضبط شده ـ را در تلویزیون پخش کرد. در این نوار نحوی روی تخت بیمارستان اعتراف می‌کند که عامل بمب‌گذاری در حرم امام رضا بوده است. قربانی فریب‌خورده دیگری به نام بهرام عباس‌زاده نیز بر بالین نحوی در بیمارستان حاضر شد و اعتراف کرد بمبی را که قرار بود در مسجد مکی اهل سنت در زاهدان کار بگذارد از مهدی نحوی گرفته بود.
روز بعد اعلام شد که مهدی نحوی به‌خاطر شدت جراحات وارده فوت کرده است و بهرام عباس‌زاده نیز که فریب دستگاه اطلاعاتی را خورده بود و تصور می‌کرد با گردن گذاشتن به خواسته‌های آنها و اعتراف به دروغ، آزاد خواهد شد، برای مکتوم ماندن جنایت رژیم، در زاهدان در ملأعام اعدام شد.
بعدها در جنگ و دعوای باندی این موضوع توسط بهزاد نبوی و اکبر گنجی هم رو شد و روزنامه رسالت ـ ۱۴آذر ۱۳۷۸ـ نوشت: اکبر گنجی قتل کشیشهای مسیحی و انفجار بمب در حرم امام رضا(ع) را کار وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران دانسته و منافقین را از انجام امور فوق تبرئه کرده است.
نکته جالب و قابل‌توجه این‌که چند دقیقه بعد از انفجار حرم امام رضا، اطلاعیه «انفجار حرم امام رضا توسط عوامل سازمان مجاهدین» در سطح وسیع و در رسانه‌های رسمی منتشر شد. همچنین به فاصله کمی بعد از انفجار، خامنه‌ای خود وارد صحنه شد و در حالی که فقط خبر این انفجار را رسانه‌های حکومتی منتشر کرده بودند،‌ خامنه‌ای قبل از شروع و انجام هر گونه تحقیقی و پیش از هر گونه تلاشی برای پیدا کردن سرنخی از عاملان این انفجار اعلام کرد که این انفجار کار مجاهدین بوده و طی پیامی گفت: «دشمنان منافق و معاند و سنگدل با این کار نشان می‌دهند که به هیچ‌یک از موازین انسانی پایبند نیستند... منافقین کوردل و خائن نشان می‌دهند که برای حریم مقدّس اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم‌السّلام) نیز هیچ‌گونه حرمتی قائل نیستند».
یعنی قبل از انفجار، هم متن اعلامیه و اطلاعیه‌های انفجار و هم پیام ولی‌فقیه ارتجاع نوشته شده و آماده بود و منتظر اجرای عملیات بودند، درست مانند عملیات شکست خورده ترور محمد محدثین که قبل از اقدام تیم‌های ترور، اطلاعیه و خبرهایش تنظیم و به اشتباه! منتشر شد.
در این میان، تیمهای ترور خارج کشور، به‌رغم لو رفتن و شکست برخی طرحهای ترور هم‌چنان مشغول طراحی و شناسایی و هماهنگی‌های لازم با اتاق فکر در تهران بودند.
در ادامه «تنگنا»ی پیشرفت‌های مقاومت و روش‌های ترور درمانی، ۲۶مهر ۷۳ شاهد شلیک خمپاره‌انداز ۱۲۰میلیمتری به سمت قرارگاه اشرف بودیم. به گواه دفتر مجاهدین خلق ایران ـ این بیست‌وچهارمین حمله تروریستی رژیم خمینی علیه مجاهدین و ارتش آزادیبخش بعد از معرفی مریم رجوی ـ فقط در داخل خاک عراق ـ بود.

پیروزی‌های بزرگ مقاومت و طرح‌های بزرگ‌تر تروریستی

با پیشروی مریم رجوی در اروپا، ماشین ترور رژیم فعال‌تر و ناکام‌تر پیش می‌رود. سال ۷۴سال پیروزیها درخشان مریم رجوی و فتح سنگرهای جدید در اروپا بود.
سخنرانی خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت، تحت عنوان «آزادی»، در روز ۲۶خرداد ۷۴از طریق ارتباط مستقیم ماهواره‌یی برای اجتماع عظیم هموطنان ایرانی که برای بزرگداشت ۳۰خرداد در سالن وست‌فالن در دورتموند آلمان گرد آمده بودند، ایراد شد. رسانه‌های خارجی از جمله رادیو آلمان، رادیو آمریکا و گزارشگر آسوشیتدپرس از دورتموند، شمار شرکت‌ کنندگان در این گردهمایی را ۱۵هزار تن اعلام کردند. این بالاترین آمار تجمع ایرانیان در یک کشور اروپایی بود که برای نخستین بار از طریق ماهواره و رادیو به‌طور مستقیم برای ایران و سراسر اروپا پخش شد.
مریم رجوی در بخشی از سخنانش در این همایش شکوهمند گفت:
«رژیم آخوندی با صدور ارتجاع و تروریسم، هم‌چنان‌که با جنگ هشت‌ساله‌اش با عراق، می‌خواهد ناتوانی تاریخیش را در حل معضلات جامعه ایران بپوشاند. به همین دلیل هرگز نمی‌تواند از صدور تروریسم و بنیادگرایی ارتجاعی دست بردارد. ولی هر مسلمانی، در هر‌ کجای جهان که باشد، باید از این جنایتکاران دجال و دین‌فروش بپرسد که مگر شما در ۱۶سال حکومت در کشوری با این‌ همه ثروت چه به‌بار آوردید، جز فقر و فساد، جنگ و ویرانی و جنایت و خیانت مستمر که می‌خواهید حالا آن‌را برای سایر کشورها به ارمغان ببرید؟!

مریم رجوی ـ دورتموند آلمان ـ ۲۶خرداد ۱۳۷۴
مریم رجوی ـ دورتموند آلمان ـ ۲۶خرداد ۱۳۷۴

پس، بگذارید به‌عنوان زنی مسلمان اعلام ‌کنم آخوندهای دین‌فروش حاکم بر ایران، که به‌نام اسلام خون می‌ریزند و مردم را سرکوب می‌کنند و فراخوانهای صدور ارتجاع و بنیادگرایی و تروریسم صادر می‌کنند، بدترین دشمنان اسلام و مسلمانان هستند. و ما روزی مجبورتان خواهیم کرد دست از دجالگری و سوء‌استفاده از نام اسلام بردارید، و آن‌روز دور نیست… »
چند روز بعد از همایش دورتموند و ارتباط مریم رجوی از طریق ماهواره با مردم ایران، طرح ترور تیم‌های اعزامی از ایران تحت نظر سفارت رژیم در آلمان افشا شد. ۳۰خرداد ۱۳۷۴رسانه‌های آلمانی اعلام کردند وزارت اطلاعات طرحی برای ترور خانم مریم رجوی در سخنرانی دورتموند آلمان داشت و در همین رابطه دو‌ نفر از دیپلومات‌ـ تروریستهای سفارت رژیم در آلمان به نام علی اصولی و جلال عباسی را اخراج کرد.

توپ غول پیکر ۳۲۰میلیمتری در بلژیک 

روز اول اسفند ۱۳۷۴ خانم زهرا رجبی که در رأس هیأتی از جانب مقاومت برای رسیدگی به وضعیت ناگوار پناهندگان ایرانی به ترکیه سفر کرده بود مورد حمله دیپلومات-تروریستها و آدمکشان وزارت اطلاعات آخوندی قرار گرفت و همراه با مجاهد خلق علی مرادی به‌شهات رسید و ۳هفته بعد مأموران گمرک در بلژیک یک قبضه توپ غول پیکر ۳۲۰میلیمتری با گلوله ۲۰۰کیلویی و مواد منفجره را در کانتینر وزارت اطلاعات کشف کردند. تحقیقات بعدی نشان داد که رژیم این توپ غول‌پیکر را برای شلیک علیه اقامتگاه خانم مریم رجوی در اور‌سور‌اواز فرانسه ارسال کرده است.

کشتی کلاهدوز حامل سلاحهای مرگبار برای انتقال به اروپا
کشتی کلاهدوز حامل سلاحهای مرگبار برای انتقال به اروپا

شرح ماجرا 

در روز ۲۳ اسفند۷۴ مأموران گمرک بندر «آنتورپ» بلژیک به کانتینرهای «کشتی کلاهدوز» که مستقیماً از بندرعباس آمده بود، مشکوک شدند. این کشتی فقط یکی از کانتینرهای خود را در بندر آنتورپ در سکوی۳۶۹ پیاده کرد. در این کانتینر که ظاهراً از ترشی، زیتون و چیزهای دیگر پرشده بود، یک قبضه توپ ۳۲۰م.م. همراه با گلوله جاسازی‌شده بود.
مأموران ۳جعبه چوبی کشف کردند که پشت جعبه‌هایی بود که به‌ظاهر جعبه حمل‌ ونقل سیرترشی و خیار شور بودند.
در جعبه شماره یک بعد از کنار زدن وسایل بسته‌بندی، یک لوله آهنی پیدا شد که در آن به‌جز ابزارهای مختلف، مواد منفجره هم وجود داشت. در جعبه شماره۲نیز بعد از کنار زدن وسایل بسته‌بندی‌شده، یک لوله آهنی دیگر یافتند.

توپ دست‌ساز ۳۲۰میلیمتری لابه‌لای بسته‌های ترشی
توپ دست‌ساز ۳۲۰میلیمتری لابه‌لای بسته‌های ترشی

این در حالی‌که بود که در بارنامه قید شده بود:
شماره کانتینر: CU۲۸۸۶۲۶
بار: ۱۲۲۵ کارتن سیرترشی و خیار شور
صادرکننده: جمهوری اسلامی ایران – کشتیرانی
بندر صادره: بندرعباس خلیج‌فارس »
بندر مقصد: آنتورپ (Antwerpen)
گیرنده: مغازه پارسا -مونیخ – آلمان
کشتی: کلاهدوز

واکنش صدراعظم آلمان 

پاسدار حسین موسویان سفیر وقت رژیم در آلمان در خاطراتش می‌نویسد:
«در ایام سفارتم در آلمان، روزی صبح سحر از دفتر صدراعظم آلمان تماس گرفتند و احضارم کردند. گیج و نگران رفتم. وزیر صدراعظم هنگام ورود با من دست نداد! در حالی که روی صندلی نشستم، او راه می‌رفت و سیگار می‌کشید! بعد از چند دقیقه گفت شما دیشب خواب کردید و من تمام شب را به‌خاطر شما در این اتاق بیدار ماندم. دیشب نیروهای ناتو کشتی ایران کلاهدوز را در بندر انتورپ بلژیک توقیف و محموله خمپاره یا موشک به مقصد آلمان را کشف و ضبط کرده‌اند. آنگاه با لحنی تند از من پرسید چرا دست از این کارها برنمیدارید؟»
موسویان در ادامه به ترس و وحشت خامنه‌ای و رفسنجانی اشاره می‌کند و می‌نویسد سریع به تهران آمدم و رفتن نزد رفسنجانی «خدمتشان عرض کردم که من دیگر به المان برنمی‌گردم چون در عمرم این‌قدر تحقیر نشده بودم که یک مقام خارجی به من بگوید برو با همسرت در منزل والیبال بازی کن!
آقای هاشمی فرمود تکلیف شرعی شماست که هر چه زودتر برگردید و قبل از این‌که این باد به توفانی در روابط خارجی ما تبدیل شود، انرا مهار کنید... امیدمان بعد از خدا به شماست. لذا فوراً برگردید و تلاش کنید تا بحران پیش رو مدیریت شود. توقع مقام معظم رهبری هم همین است و لذا برای اینکار اختیار کامل به شما می‌دهم...» (روزنامه حکومتی انتخاب ـ ۲۴دی ۱۳۹۶)

پایان محاصره؛ قیام دیماه و تغییر دوران 

در این سالها هر چه حلقه محاصره بحرانها بر گرد رژیم تنگ‌تر شده، دغدغه سرنگونی بیشتر و فاصله رأس با بدنهٔ جنبش کمتر می‌شد، تیم‌های ترور فعال‌تر و روشهای ترور درمانی در عراق و سوریه و یمن و شهرهای مختلف بیشتر می‌شد.
با انتقال مجاهدین به آلبانی و پایان دوران محاصره و گسترش تظاهرات و خیزشهایی که به قیام دیماه ۹۶ منجر شد افعی زخمی ولایت با به کارگیری مزدوران و سربازان «گمنام» و انجمنهای بدنام وزارتی دست به کار شدند.
روز ۲فروردین ۹۷ریپورت تی‌.وی در آلبانی گفت از ۲۰روز پیش آژانس‌های اطلاعاتی و ضدتروریسم ۱۰نفر را که گفته می‌شود می‌توانند فعالیت تروریستی را در آلبانی سازماندهی کنند، زیر نظر دارند. این تلویزیون گزارش داد که دوائر ذیربط به‌طور خاص نگران کسانی هستند که توسط سرویس‌های مخفی تهران ممکن است به‌کار گرفته شوند تا بتوانند برای صدمه زدن به حفاظت ۳۰۰۰نفر از مجاهدین در آلبانی دست به اقداماتی بزنند.
همچنین مقاومت ایران در اطلاعیه‌یی به تاریخ ۳۱فروردین ۹۷ اعلام کرد بیش از یک‌ ماه است درگیر یک کارزار فشرده برای خنثی کردن توطئه‌های رژیم برای ترور و حملات تروریستی به دفاتر شورا و مراکز مجاهدین، از جمله مراکز مجاهدین در آلبانی است. قبل از این اطلاعیه
ادی راما، نخست‌وزیر آلبانی هم ضمن دفاع از تصمیم شجاعانه پذیرفتن مجاهدین در آلبانی، موضوع تهدیدهای تروریستی را تأیید کرد.

تکرار ماجرای بلژیک در دوم ژوئن ۲۰۱۸

روز دوشنبه،۱۱تیر ۹۷دادستان بلژیک اعلام کرد، ۲زن و مرد ایرانی که برای حمله با بمب به کنفرانس سازمان مجاهدین خلق ایران در مراسم ۳۰ژوئن برنامه‌ریزی کرده بودند، توسط پلیس ضدتروریسم این کشور دستگیر شدند.

دستگیری تیم ترور در بلژیک و شکست طرح تروریستی رژیم در فرانسه
دستگیری تیم ترور در بلژیک و شکست طرح تروریستی رژیم در فرانسه

زن دستگیر شده اعتراف کرد هدف آنها میتینگ مخالفان سیاسی ایرانی در ویلپنت بوده است.
پلیس بلژیک روز شنبه (۹تیر ۱۳۹۷) مظنونان را در حالی که ۵۰۰گرم ماده انفجاری «پراکسید استون»، که برای ساخت بمب از آن استفاده می‌شود، با خود حمل می‌کردند، باز داشت کرد.
پلیس همچنین اعلام کرد، در خودروی این ۲ ایرانی مظنون بازداشت شده یک دستگاه انفجاری نیز پیدا کرده است.
طبق منابع رسانه‌یی فرانسه، پلیس فرانسه طی سه روز مراسم سازمان مجاهدین خلق ایران در پاریس در ۶عملیات تعدادی افراد مشکوک را باز داشت کرد که در این میان ۲نفر از آنها آزاد شدند و تعدادی هنوز در باز داشت هستند. خبرگزاری فرانسه نوشت زن و مرد ایرانی در مرسدس با مواد منفجره و چاشنی انفجاری در بلژیک دستگیر شدند.
خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز گزارش کرد یک دیپلومات تروریست رژیم آخوندها در خاک آلمان و یک مزدور دیگر در فرانسه در ارتباط با توطئه تروریستی علیه مقاومت ایران باز داشت شدند.
همچنین اعلام شد که ۵ خانه دیگر در پاریس توسط پلیس مورد بازرسی قرار گرفت.

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران 

شورای ملی مقاومت ۱۱تیرماه طی اطلاعیه‌یی ضمن تشریح شکست توطئه حمله تروریستی رژیم آخوندی نوشت:
  • زن و شوهری که در یک مرسدس بنز در شهر آنتورپ بلژیک دستگیر شده‌اند، امیر سعدونی (۳۸ساله) و نسیم نعامی (۳۴ساله) بودند که خود را هوادار مجاهدین جا زده بودند. آنها تابعیت بلژیکی داشتند.
  • امیر سعدونی در یک شرکت کشتیرانی که بین هلند و بلژیک تردد داشت کار می‌کرد و مخفیانه به ایران رفت و آمد می‌کرد. نسیم نعامی در سال ۱۳۸۸ از ایران به بلژیک رفته بود و با سعدونی ازدواج می‌کند.
  • دیپلومات تروریستی که روز یکشنبه ۱۰تیر ماه در جنوب آلمان دستگیر شد اسدالله اسدی (۴۷ساله) است که از سال ۱۳۹۳ رئیس ایستگاه اطلاعات آخوندی در سفارت رژیم در وین است. او دستور نهایی حمله به گردهمایی ۹تیر را به تروریستها ابلاغ کرده بود. به گزارش مطبوعات آلمان اسدالله اسدی ماده انفجاری را در لوکزامبورگ به امیر سعدونی و همسرش تحویل داده بود.
  • اسدی جانشین مصطفی رودکی یک دیپلومات تروریست دیگر شده بود که در سال ۹۳ از اتریش به تهران بازگشت و در سال ۱۳۹۶ به‌عنوان دبیر اول سفارت به آلبانی اعزام شد تا به جاسوسی و زمینه‌سازیهای تروریستی علیه مجاهدین بپردازد. برای تسهیل کار رودکی، کانون هابیلیان و مؤسسه دیده‌بان، دو شعبه وزارت اطلاعات تحت عناوین فرهنگی و مطبوعاتی در آلبانی فعال شدند.
  • کسی که در فرانسه به ظن همدستی با تروریستها دستگیر شده است، مهرداد عارفانی(۵۵ساله) است. همسر او که اکنون از او جدا شده است با یک مأمور اطلاعات در ایران در ارتباط بود.
  • پلیس بلژیک پنج محل دیگر را در نقاط مختلف بلژیک مورد بازرسی قرار داده که به دلایل امنیتی نتایج آن هنوز اعلام نشده است.

اسدالله اسدی دیپلومات-تروریست رژیم آخوندی
اسدالله اسدی دیپلومات-تروریست رژیم آخوندی

اوج‌گیری قیام و «تنگنا»ی کانونهای شورشی 

اوجگیری قیام در شهرهای ایران و فعالیت کانونهای شورشی در تهران و اصفهان و شیراز و کازرون و سمنان و زاهدان و آبادان و خرمشهر و سایر شهرهای ایران از مهم‌ترین عوامل تشدید فعالیت‌های ترور درمانی رژیم در مرحله جدید است.
این سنت و رسمی‌ است که خمینی پایه‌گذارش بود و تا امروز در مقاطع مختلف تغییر سمت و دوران شاهد بودیم.
خمینی بعد از تنگنای زهر آتش‌بس با قتل‌عام زندانیان سیاسی در مرداد ۶۷ تلاش کرد تعادلش را حفظ کند و بعد از او هم خامنه‌ای یک بار در جریان قیام ۸۸با حمله به اشرف (در ۶ و ۷مرداد) و یک بار بعد از تنگنای زهر اتمی در سال ۹۲ با قتل‌عام مجاهدان باقیمانده در اشرف (در ۱۰شهریور ۹۲) مقابله کرد و این بار اما تلاش کرد با ضربه به رأس جنبش، بدنه را از سر جدا کند. بی‌شک اگر مجاهدین هنوز در لیبرتی مستقر بودند و قیام دیماه به‌وقوع می‌پیوست، کشتار دیگری از جنس ۶۷در زندان لیبرتی به‌راه می‌انداخت و چون صورت مسأله‌اش نه فقط کینه و انتقام که «بود و نبود» و انکار تمامیت نظامش بود، قیمت سیاسی‌اش را هم ـ هر چه بود ـ‌ می‌پرداخت.
خانم مریم رجوی در رژه شکوهمند ایرانیان در نهم تیر ماه ۹۷ضمن اشاره به نشانه‌های پیروزی محتوم مردم در برابر رژیم مندرس آخوندی گفت:
«مهم‌ترین نشانه دوران سرنگونی این است که آنچه آخوندها از آن می‌ترسیدند، به‌دست آمده و آن پیوند میان خشم محرومان و ستم‌زدگان با مقاومت سازمان‌یافته است. این را همه سران رژیم و مهره‌های ریز و درشت آن بارها خاطرنشان کرده‌اند. و این، اقرار آنها به‌پایان کار رژیم است.
آری،‌ سرنگونی در راه است.»

مریم رجوی در همایش بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس ـ ۹تیر ۱۳۹۷
مریم رجوی در همایش بزرگ ایرانیان در ویلپنت پاریس ـ ۹تیر ۱۳۹۷

شهردار رودی جولیانی که یکی از شرکت‌ کنندگان و سخنرانان همایش ایرانیان بود طی بیانیه‌یی در مورد توطئه حمله تروریستی رژیم ایران علیه گردهمایی ایران آزاد ۲۰۱۸نوشت:
تمامی شرکت‌ کنندگان در گردهمایی «ایران آزاد ۲۰۱۸– آلترناتیو» در پاریس در ۳۰ ژوئن از کار عالی پلیس و نیروهای امنیتی خصوصاً در بلژیک و فرانسه در دستگیری این تروریستها قدردانی می‌کنند، بنا‌ به‌گفته دفتر دادستانی فدرال بلژیک این تروریستها در حال طراحی یک حمله علیه این گردهمایی بودند که از رهایی از رژیم دیکتاتوری مذهبی سرکوبگر ایران حمایت می‌کند. این امر تأکید بر این فهم فزاینده دارد که این رژیم که بزرگترین حامی تروریسم در جهان است توسط تظاهراتهای بزرگ در بیش از ۱۴۰ شهر ایران به‌طور فزاینده‌یی تضعیف شده است.
همچنین آشکار می‌شود که خانم مریم رجوی و شورای ملی مقاومت ایران یک آلترناتیو واقعی در برابر این رژیم آدمکش هستند. هیچ چیزی نمی‌تواند برای این زن‌ستیزان بدتر از جنبشی باشد که توسط یک زن قهرمان رهبری می‌شود و جایگزین ملاها خواهد شد.

تحریم و اخراج دیپلومات تروریستها راه کار مقابله با ناامنی در اروپا 

متأسفانه بعد از صدها عمل تروریستی و تهدید هزاران زن و مرد ایرانی و اروپایی و آمریکایی و... که در سفارت‌خانه‌های رژیم آخوندی در کشورهای مختلف اروپایی و عربی و آفریقایی طراحی و اجرا می‌شود، هنوز شاهد فعالیتهای تروریستی در سفارتخانه‌های رژیم آخوندی هستیم.
هنوز دیپلومات‌ تروریستها مصونیت دارند و هنوز جهان ناامن است.
مقاومت ایران بارها خواهان بستن سفارت خانه‌ها و نمایندگیهای رژیم آخوندی، لانه‌های تروریسم و جاسوسی و اخراج مأموران اطلاعات و نیروی تروریستی قدس از کشورهای اروپایی گردید. این مقاومت همچنین خواهان امنیت پناهندگان و مخالفان ایرانی در اروپا طبق بیانیه ۲۹آوریل ۱۹۹۷اتحادیه اروپاست
(اتحادیه اروپا در بیانیه ۲۹آوریل ۱۹۹۷ درباره ایران متعهد شده است برای مزدوران و مأموران دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی رژیم ایران ویزا صادر نشود و مأموران اطلاعات آخوندها از کشورهای عضو اتحادیه اروپا اخراج شوند)
یک سخنگوی مجاهدین خاطرنشان کرد که در کشورهای مختلف اروپایی از جمله بلژیک‌ بارها نسبت به آماده‌سازیهای تروریستی علیه مقاومت ایران هشدار داده شده است.
خانم مریم رجوی بعد از افشای توطئه تروریستی نوشت:
سفارتهای فاشیسم دینی باید بسته شود و اعلامیه ۲۹آوریل ۱۹۹۷ اتحادیه اروپا در مورد ویزا ندادن و اخراج مأموران MOIS به اجرا در بیاید.
امروز پروژه ملایان برای بمب‌گذاری در ویلپنت و کشتار بی‌گناهان با شرکت دیپلومات تروریست‌های رژیم ملایان و مأموران MOIS فاش شد. دیروز مردم خرمشهر در تظاهرات بزرگی که با گلوله سرکوب شد مانند مردم تهران و سایر شهرهای ایران نفرت و انزجار خود را از روحانی و خامنه‌ای به نمایش گذاشتند.
همچنین محمد محدثین بعد از حادثه تروریستی ضمن اشاره به سوابق تروریستی «دیپلومات» دستگیر شده نوشت:
در حالی که دیپلومات رژیم آخوندی در اتریش دستور یک حمله مرگبار تروریستی به اجتماع بزرگ ایرانیان را صادر کرده بود، این شرم‌آور است که رئیس این دیپلومات تروریست یعنی آخوند روحانی در اتریش پذیرفته شود. سفر روحانی به اتریش باید لغو شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر