۱۳۹۷ تیر ۲۸, پنجشنبه

توطئه تروریستی با انگیزه تهدید علیه تغییر رژیم ایران

توطئه تروریستی با انگیزه تهدید علیه تغییر رژیم ایران

ایوان ساشا شیهان
پروفسور ایوان ساشا شیهان مدیر بخش روابط جهانی و امنیت انسانی در دانشگاه بالتیمور طی مقاله‌یی در مورد توطئه تروریستی رژیم ایران علیه همایش مقاومت ایران در ویلپنت پاریس نوشت: ماه گذشته مقامات بلژیک یک زوج ایرانی تبار را دستگیر کردند و معلوم شد که آنها حامل ۵۰۰گرم مواد انفجاری تی.ای.تی.پی هستند و قصد داشتند در پاریس، گردهمایی مخالفان ایران در ۳۰ژوئن را هدف قرار داده، تلفات انبوه بگیرند.

در این مقاله که در سایت مدرن دیپلوماسی، ۲۷تیر ۹۷ درج شده آمده است:
این زوج، که خود را از حامیان مجاهدین خلق ایران که گروه اصلی تشکیل دهنده شورای ملی مقاومت ایران است جا می‌زدند، در واقع از عاملان اطلاعات ایران بودند که مصمم به حمله و تضعیف مقاومت هستند.
دستگیری این زوج (امیر سعدونی و نسیم نعامی) به‌دنبال دستگیری اسدالله اسدی (دیپلمات ایران در اتریش) در آلمان دستگیر شد اتفاق افتاد. اسدالله اسدی، دبیر سوم سفارت ایران در اتریش که به‌عنوان عامل وزارت اطلاعات ایران (ام.او.آی.اس) شناخته می‌شود کسی است که مواد منفجره را در مرز لوکزامبورگ به این زوج تحویل داد.
چنان‌چه این توطئه ترور موفق بود تردیدی نیست که چه تلفاتی از این تجمع حدوداًً ۱۰۰هزار نفری از حامیان شورای ملی مقاومت ایران می‌گرفت...

تلاش مستأصلانه رژیم ایران علیه اپوزیسیون ایران

توطئه تروریستی پاریس یک تلاش مستأصلانه رژیم ایران بود تا توجهات را از قیام در داخل منحرف کند و پایگاه تندروها که به‌شدت در حال تحلیل رفتن است را با جنگ متقارن علیه قدرتهای غرب تقویت کند.
اما اکثریت چشمگیر شهروندان ایران هیچ علاقه‌یی به منازعه عقیدتی با غرب ندارند چرا که آنها در میان بهترین تحصیلکرده‌ها بوده و بیشترین حمایت را از دموکراسی دارند...
به یمن کار درست مقامات چند کشور اروپایی، توطئه تروریستی علیه گردهمایی ایران آزاد در پاریس شکست خورده است حالا جهان می‌تواند انتظار داشته باشد جامعه فعال داخل ایران امید جدیدی گرفته باشد مانند آنچه آنها از موفقیت در قیام ژانویه (دی ماه) امید گرفتند و همچنین امیدی که از اطلاعیه پیام نوروزی خانم رجوی گرفتند.
اما بعد از ماهها سازماندهی و فعالیت هواداران، جنبش دموکراسی ایران، جامعه بین‌المللی نمی‌تواند نادیده بگیرد...
اکنون تهران تلاش دارد دیپلمات دستگیر شده‌اش،اسدالله اسدی به بلژیک مسترد نشود جایی که بازپرسان مشغول تحقیق این پرونده هستند و وی در آنجا به جرم توطئه تروریستی تحت تعقیب می‌باشد. تهران همچنین تلاش دارد او را به خانه‌اش برگرداند تا شبکه‌های ترور را تازه کند..

ضرورت بستن سفارتهای رژیم ایران

شورای ملی مقاومت ایران طی اطلاعیه‌یی توصیه کرد کشورهای اروپا بستن سفارتهای رژیم ایران و اخراج دیپلماتهای این رژیم را در نظر بگیرند که شماری از آنها به‌عنوان هسته‌های خفته عمل می‌کنند با این هدف که به مقاومت ایران و به جنبش دموکراسی در خاورمیانه آسیب وارد کنند...
به رهبران اروپایی توصیه می‌شوند که چنین اقداماتی را در نظر بگیرند.
با متلاشی کردن شبکه دیپلمات تروریست رژیم ایران، آنها به حفاظت از امنیت ملی علیه تهدیدات مستمر رژیم ایران کمک می‌کنند و همچنین جنبش مقاومت ایران در داخل ایران و در سراسر جهان را تقویت می‌کنند و این در شرایطی است که این رژیم تئوکراتیک هر چه بیشتر به سرنگونی نزدیک می‌شود رژیمی که جلودار حامی تروریسم بین‌المللی است.
بیشتر بخوانید:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر