۱۳۹۵ مهر ۱, پنجشنبه

شیر از قفس جهیدشماره 1- سوزش وهذیان گویی های آخوند علوی ودژخیمان اطلاعات در سایت دیدبان وزارت اطلاعات


شیر از قفس جهیدشماره 1- سوزش وهذیان گویی های آخوند علوی ودژخیمان اطلاعات در سایت دیدبان وزارت اطلاعات

همه میدانیم ودیدیم که برای پایان پیروزمند پروژه انتقال امن وسلامت ساکنان لیبرتی به کشورهای اروپایی وآلبانی چه شادی وسروری توسط هم میهنان ایرانی چه در خارج وچه در داخل راه اندازی شده وچه  کارناوالها که در کشورها  راه نیداختند هر ایرانی بیطرف وباشرفی که فقط رژیمی نباشد خوشحال شد که سرمایه های تاریخ آینده کشورمان مانند شیر از قفس جهید وبه مکان امن برای ادامه مبارزه منتقل شد.

اما فقط خامنه ای از غلط کرده اش پشیمان شد که چه اشتباه استراتزیک- تاریخی ای مرتکب شد ظاهر شعار اخراج را داد اما نه اخراج امن یا سالم اخراجی که او میخواست اخراج از عراق نبود اخراج از سازمان بریدن وزیر عبای ملا رفتن بود ویا کشته شدن اما واقعا فکر جهیدن شیر از قفس در مخیله این ولی فقیه زهر خورده ومفلوک هم نمیگنجید مشاوران گیچ ومنگ اطلاعاتی وامنیتی هم هر رور وعده تمام کردن مجاهدین را به او میدادند اما شیر از قفس جهید .

به یک فقره تاتر مسخره آمیخته با ذلت زبونی ودر یوزگی واستیصال را با هم دنبال میکنیم که دیدبان سایت دژخیمان اطلاعات نوشته واعتراف کرده که هیچ غلطی نتوانستیم بکنیم زمانی که در لیبرتی در زندان وقفس بودند تمامی طرح های ما نقش بر آب شد حتی هاشمی نژاد یکی ازمدیران کل بخش نفاق وزارت اطلاعات که پنجه در پنجه مجاهدین میجنگید وطرح نابودی آنها را پیش میبرد در مقاله ای نوشته بود که ۱۶ سال در دوران ۲ریاست جمهوری و۱۴ سال بعد از جنگ آمریکا عراق هیچ غلطی نکردیم وشیر از قفش جهید .

واما سایت دیدبان باز بند وزارت را آب داد وبا دستان بسیار خالی تر از همیشه طرح هایی داد که بچه را هم نمیفربد یا راضی نمیکند را از سر استیصال مطرح نمود.

همچنین برای اینکه به صراحت شکست ولی فقیه ووزارت اطلاعات وسپاه تروریستی قدس در نابودی مجاهدین را اعتراف نکند پیشنهاد داده حالا که شیر از قفس جهید بریم خارج بریم اروپا بریم آلبانی خانواده ها را هم ببریم ودست به دامان کمیساریا بشیم واینجوری این سازمان را متلاشی کنیم. 

بقول گفتنی ها کسی نیست به این ولی فقیه مفلوک وزهر خورده ووزیر اطلاعات وقاسم سلیمانی بگوید احمق جان شیر از قفش جهید.

آری شیر از قفس جهید زمانی که مالکی وارتش وسفارت ووزارت وقدس را داشتید وشیر در قفس بود چه غلطی کردید که حالا که شیر رهید وجهید وآماده میشود که نابودتان کند بتوانید بکنید .

دیدبان وزارت خامنه ای با سرخورگی بی سابقه ای نوشت

نه بیت خامنه ای ونه سفارت ونه وزارت ونه قدس ونه بخش نفاق ونه مافیای هابیلیان ونه انجمن نجات رژیم و...نتوانستند هیچ غلطی بکنند واین بار هم ما شکست خوردیم وشیر از قفس جهید.


ببینید چگونه با خفت وزبونی نوشته :


حضور منافقین در اروپا فرصت مناسبی است تا خانواده اعضای فریب خورده بتوانند با هماهنگی کمیساریای سازمان ملل، نسبت به جداکردن آنها از منافقین اقدام کنند.



در روزهایی که پیش روی داریم باید راهکارهای مناسب برای فروپاشی یک گروهک تروریستی که بصورت ساختاری و سازمانی در آلبانی مستقر شده اند را ارائه نماییم.
حضور منافقین در اروپا فرصت مناسبی است تا خانواده اعضای فریب خورده بتوانند با هماهنگی کمیساریای سازمان ملل، نسبت به جداکردن آنها از منافقین اقدام کنند.
مقوله خانواده برای اروپایی ها از اهمیت فراوانی برخوردار است و جلوگیری منافقین از ملاقات اعضای سازمان با خانواده هایشان می تواند جرقه اولیه ای باشد تا اروپایی ها متوجه حضور یک فرقه تروریستی در میان خودشان بشوند.

شتر در خواب بیندپنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه  
آری شیر از قفس جهید وآماده نبرد آخرین میشود
بزرگترین پیروزی -  انتقال تمامی سرمایه های انسانی وتاریخی ملت ایران به همه مردم دلیر وقهرمان ما مبارک.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر