۱۳۹۵ مهر ۹, جمعه

محمد حسين تاجيك فرمانده ارتش سايبري رژيم به سرنوشت احمد خميني ، سعيد امامي ،مسعود دليلي وصمد نظري گرفتار وبدليل پايان تاريخ مصرف توسط وزارت بد نام اطلاعات بقتل رسيد

محمد حسين تاجيك فرمانده ارتش سايبري رژيم به سرنوشت احمد خميني ، سعيد امامي ،مسعود دليلي وصمد نظري گرفتار وبدليل پايان تاريخ مصرف توسط وزارت بد نام اطلاعات بقتل رسيد



مطالب مرتبط
مسعود دليلي يك عبرت تاريخي - خائن وخيانت كار وعواقب خائنين وسرانجام آنها در تاريخ ودر خيانت به اشرفيان در قتل عام 10 شهريورقسمت چهارم

در اين قسمت كه چهارمين قسمت بررسي قتل عام 10شهريور، جنايت عليه بشريت وشهادت 52الگوي راستين وطن پرستي ووفاي بعهد براي آزادي ايران زمين ميباشد ،مي پردازيم به مختصري ازسازمان كاري كه دراين جنايت بكار گرفته شده است وبيشتر ميپردازيم به خائن وخيانت وعاقبت خائن چه در تاريخ چه در عصر ما.

العربیه.نت-صالح حمید
منابع خبرى آگاه با ارسال اطلاعاتى به "العربيه.نت" می‌گویند كه فرمانده سابق ارتش سایبری ایران ، محمد حسين تاجيک، در عملیاتى توسط نهادهايى در داخل وزارت اطلاعات، در تير ماه گذشته به قتل رسیده است.
به گفته اين منابع نزديک به شخص مقتول، محمدحسین تاجیک متولد ۲۷ شهریور ماه ۱۳۶۰ (۱۸ سپتامبر ۱۹۸۱)، که از دانشجویان نخبه‌ی ایران در رشته‌ی فیزیک بود، در ساعت ۱۵ بعد از ظهر روز سه شنبه ۱۵ تیرماه ۱۳۹۵ (۷ ژولای) با حضور پدرش و یکی از کارکنان حفاظت اطلاعات وزارت اطلاعات در منزل خود واقع در شرق تهران به قتل رسیده است".
گويا به دليل نوع انجام این عملیات و امنیتی بودن آن، و تصفيه عوامل داخلى غيرمرغوب ، این قتل حکومتی تا به حال در هیچ رسانه ایرانی بازتاب نداشته است.
اين منابع خبری تاكيد كرده‌اند ، كه محمد تاجیک (پدر مقتول) با نام مستعار امنیتی (حاج ولی)، از پرسنل قدیمی وزارت اطلاعات است که در زمان وقوع قتل‌های زنجیره‌ای روشنفکران و منتقدین حکومت ایران در دهه‌ی ۷۰ شمسی، نقش عمده‌ای را در این قتل‌های حکومتی داشت، اما پس از مدتی توسط وزارت اطلاعات دولت سیدمحمد خاتمی اخراج شد اما بار دیگر توسط دولت احمدی‌نژاد به کار خود بازگردانده شد.
او در زمان قتل فرزندش، در منزلش حضور داشته و مقتول طی تماس با «منبع خبری» اعلام کرده که: پدرم به همراه یکی از کارکنان «حفا واجا» در حال ورود به منزل است و پس از خروج وی تماس مجدد برقرار خواهد شد، اما «محمدحسین تاجیک» یک‌ساعت پس از ورود پدر خود و همکار سابقش به قتل رسیده است".
شیوه‌ی قتل این پرسنل فنی وزارت اطلاعات مشخص نیست، اما منابع خبری از خون‌ریزی وی به هنگام شستشو در غسال‌خانه‌ی بهشت زهرای تهران و پلاستیک‌های دور جسد وی (برای جلوگیری از خون‌ریزی بر کفن) و هم‌چنین عدم کالبد شکافی توسط پزشکی قانونی، با فشار وزارت اطلاعات خبر داده‌اند.
به ‌گفته منابع خبری، تاجيک در مرداد ماه ۱۳۹۲ با حکم معاونت عملیات وزارت اطلاعات به اتهام جاسوسی به مدت شش ماه بازداشت شده و توسط معاونت ضد جاسوسی وزارت اطلاعات (معاونت ضد) شكنجه قرار گرفته و در نهایت در بهمن ماه سال ۹۳ با کفالت پدر خود از بازداشت موقت آزاد شد.
منبع خبرى به " العربيه.نت" ‌گفت كه پرونده‌ی تاجیک پیش از قتل مدت زیادی در «معاونت امنیت» دفتر آیت‌الله علی خامنه‌ای قرار داشت و قرار بود وی از عفو رهبری استفاده کند، اما چند روز پیش از قتل او، پاسخ این دفتر برای «استفاده از عفو رهبری» منفی اعلام شد و قرار بود وی در۲۱ تیرماه برای رسیدگی به اتهامات خود در شعبه‌ی ۱۵ دادگاه انقلاب حاضر شود که ۵ روز پیش از آن توسط وزارت اطلاعات به قتل رسید".
بنا به گفته منبع آگاه ، تاجیک كه عضو "سپاه قدس" بوده و دوستى ديرينه‌اى با قاسم سليمانى داشته در انجام مأموریت‌های خود طی سال‌های ۱۳۷۷ تا ۱۳۹۲ با سازمان‌هاى مختلف مرتبط با سپاه قدس در منطقه خاورميانه و سرويس‌هاى اطلاعاتى مختلف همکاری کرده است.
هفته پيش روح‌الله زم، یکی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب در خارج از کشور، با انتشار عکس و نوشته‌هايى از كشته شدن محمد حسين تاجيک، كه وى را دوست خود عنوان كرده بوده، گفته بود كه وى توسط يک نهاد امنيتى كشته شده و گفته كه تهدیدها عليه خود وى از سه ماه قبل آغاز شده است.
سايت اصلاح طلب "سحام نيوز" با انتشار يک مطلب از روح الله زم و عکسی از صفحه فیس‌بوک و اینستاگرام وى از نحوه تصفيه محمد حسين تاجيک خبر داده بود اما نامى از وى نبرده بود.
در متن نوشته‌ روح‌الله زم آمده بود :" یکی از دوستانم طی فرآیندی غیر حرفه‌ای وسط تهران هدف قرار گرفت، او را در منزلش زدند، پیش از مرگ هشدار داد که هم «مرا می‌کشند» و هم «او را»، او گفت می‌داند که چطور از مرگ فرار کند، اما نتوانست، پس از آن روزگار ما چرخید و امروز این دایره بر من تنگ‌تر شده".
زم افزوده كه هدف از اين ترورها : كه توسط " عملیات مشترک طراحی شده اطلاعات سپاه، واجا و نیروی قدس " است "پوشاندن حفره هاى امنيتى " است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر