۱۳۹۵ شهریور ۲۵, پنجشنبه

عضو جوخه مرگ: هزار نفر به دستور رئیس‌جمهور فیلیپین به قتل رسیده‌اند

عضو جوخه مرگ: هزار نفر به دستور رئیس‌جمهور فیلیپین به قتل رسیده‌اند

از این جوخه های مرگ در ایران بسیار وجود دارد یک قلم ۳۰۰۰۰نفر در تابستان داغ ۱۳۶۷ توسط همین جوخه های مرگ قتل عام شده اند
عدالت سرانجام پیروز خواهد شد
ودر رابطه با تمامی آدمکشان اجرا خواهد گردید
فایل صوتی افشای قتل عام 67 ، کشاکش دو قطب اصلی قدرت (خمینی جلاد ضد بشر) وآقای منتظری




فایل صوتی یاد‌شده، در اصل مجادله‌یی است بین دو قطب اصلی قدرت حاکم؛ یک طرف آقای منتظری و طرف دیگر خمینی.



فایل صوتی آقای منتطری را اینجا بشنوید
دو سال پیش از این، یک شکاف بزرگ در الیگارشی قدرت پدیدار شده است. این زمانی است که هسته اصلی قدرت، که بی‌واسطه به خمینی متصل است، به‌مذاکره پنهانی با آمریکا رو آورده در این سوداست که در منازعه قدرت دست بالا را پیدا کند. با همین نقطه عزیمت، تصمیم‌گیری درباره زد و بندهای خارجی، سفر مک فارلین و یک مقام اسراییلی به‌ تهران، دریافت موشکهای تاو و... را در دایره بسته خود نگه داشته‌ است.


قتل عام 67 وفایل صوتی جلسه آیت الله منتظری با هیات مرگ؛ در گفتگو با احمد منتظری



یک عضو جوخه مرگ به عنوان شاهد در جلسه‌ی مجلس سنای فیلیپین حضور یافته و گفته است که یکهزار نفر به دستور رودریگو دوترته، رئیس‌جمهور این کشور به قتل رسیده‌اند. مجلس سنا سرگرم بررسی قتل‌های فراقانونی است.
ادگار ماتوباتو، عضو سابق "جوخه مرگ داوائو" اتهام‌های سنگینی را علیه رودریگو دوترته، رئیس‌جمهور فیلیپین مطرح کرده است.
ماتوباتو که به عنوان شاهد به جلسه ویژه مجلس سنای فیلیپین دعوت شده بود، گفت که دوترته در زمانی که شهردار داوائو بوده است، شخصا یکی از مأموران قضایی را به ضرب گلوله کشته است. این شاهد همچنین تصریح کرد که دوترته به او و دیگر اعضای "جوخه مرگ" سفارش قتل شمار زیادی از مخالفان و اعضای باندهای بزهکار را داده است.
ماتوباتو در جریان اظهارات خود به عنوان شاهد در سنای فیلیپین گفت که حدود یکهزار نفر به دستور دوترته به قتل رسیده و خود او نیز در مواردی شخصا شنیده است که چگونه رئیس‌جمهور فیلیپین دستور این قتل‌ها را صادر کرده است.
رودریگو دوترته پیش از آنکه رئیس‌جمهور فیلیپین شود، به مدت ۲۰ سال شهردار کلان‌شهر داوائو بود. در حال حاضر دختر دوترته شهردار این شهر است و پسر دوترته نیز معاون خواهرش.
بیشتر بخوانید: اهانت رئیس جمهور فیلیپین باعث لغو دیدار اوباما با او شد
"دستور قتل به خاطر سبقت‌گرفتن"
دوترته، رئیس جمهور فیلیپین «به اعضای جوخه مرگ سفارش قتل شمار زیادی از مخالفان و اعضای باندهای بزهکار را داده است» دوترته، رئیس جمهور فیلیپین «به اعضای "جوخه مرگ" سفارش قتل شمار زیادی از مخالفان و اعضای باندهای بزهکار را داده است»
سخنگوی رئیس‌جمهور فیلیپین اتهامات مطرح شده را رد کرده است. پسر دوترته نیز اظهارات شاهد مزبور را سخنان "فردی دیوانه" خوانده است. ماتوباتو در جریان اظهارات خود پسر دوترته را نیز متهم کرد که در موردی دستور قتل یک راننده خودرو را صادر کرده، چرا که این راننده از او در جاده سبقت گرفته بوده است.
ماتوباتو همچنین گفت که به عنوان عضو "واحد امنیت مدنی" (نام رسمی جوخه مرگ داوائو) ۲۵ سال تمام "کارمند مخفی" شهرداری بوده است. او افزود: «ما مأموریت داشتیم که افراد بزهکار، متجاوز، معتاد به مواد مخدر و دزد را به قتل برسانیم.»
به گفته‌ی ماتوباتو، "مأموران سابق پلیس چون او و همچنین چریک‌های پیشین شورشیان کمونیست فیلیپین در این گروه کماندوی مرگ به خدمت گرفته می‌شدند". او در طی اظهاراتش به عنوان شاهد همچنین گفت که "اعضای جوخه مرگ قربانیان خود را خفه می‌کردند، می‌سوزاندند، به ضرب گلوله به قتل می‌رساندند یا تکه‌تکه می‌کردند".
ادگار ماتوباتو از چند سال پیش تا کنون از موقعیت "شاهد تحت حافظت" برخوردار بوده است. او خود را در این قتل‌ها مقصر دانست و گفت که در جریان این فعالیت‌ها شخصا در ۵۰ مورد دست به آدم‌ربایی یا قتل زده است.
از قربانیان بدون محاکمه‌ای که به دست پلیس فیلیپین به قتل رسیده اند از قربانیان بدون محاکمه‌ای که به دست پلیس فیلیپین به قتل رسیده اند
این شاهد گفت که در پی یک بمبگذاری در "کلیسای اسقف‌ها" در داوائو از سوی دوترته مأموریت یافت، یک نارنجک به دورن یک مسجد بیاندازد و عاملان احتمالی سوقصد به کلیسا را ربوده و به قتل برساند.
در بین مقتولین چهره‌های مخالف سیاسی نیز به چشم می‌خورند. به گفته ماتوباتو یکی از این افراد "خون پالا"، یک مجری و مفسر رادیو بوده که از مخالفان دوترته محسوب می‌شد و در سال ۲۰۰۳ به ضرب گلوله یک موتورسوار به قتل رسید.
ریاست جلسه استیضاح در مجلس سنای فیلیپین را خانم لیلا ده لیما برعهده دارد که یکی از منتقدان سرسخت سیاست‌های جنگجویانه دوترته در مبارزه با مواد
مخدر است.
مجلس سنای فیلپین مشغول تحقیق در مورد قتل‌های متعدد فراقانونی است که از زمان آغاز ریاست‌جمهوری دوترته و در اجرای طرح مبارزه با جرایم صورت گرفته است.
بیشتر بخوانید: بازگشت مجازات اعدام به فیلیپین
به گفته مقامات پلیس از زمان آغاز ریاست‌جمهوری دوترته در روز ۱۰ تیرماه سال جاری میلادی تا کنون بیش از ۳ هزار نفر در چارچوب اجرای این طرح توسط مأموران پلیس یا کمیته ‌پاسبانی (گروه‌های شخصی که خود را موظف به پیگرد و مجازات خلافکاران می‌دانند)، کشته شده‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر