۱۳۹۷ خرداد ۲۰, یکشنبه

حجت سیداسماعیلی از مزدوران #سرکوب# قیام ایران

حجت سیداسماعیلی از مزدوران #سرکوب# قیام ایران


#سرکوب# قیام ایران، تحت حاکمیت #خامنه‌ای #نقض حقوق بشر در قانون اساسی نهادینه شده است و #سرکوب زنان به بهانه بدحجابی و … از جمله صحنه‌های نقض حقوق بشر در ایران تحت حاکمیت مذهبی ملاهاست.
روز ۱۲بهمن۹۶، خبرگزاری فارس متعلق به سپاه پاسداران اعلام کرد که نیروهای سرکوبگر ۲۹تن از زنان را در تهران در راستای امنیت اجتماعی به خاطر نداشتن حجاب دستگیر کرده است و جلادان قضاییه آخوندی با مشخص کردن وثیقه‌های سنگین و غیرقابل پرداخت، از آزادی بازداشت شدگان سر باز می‌زند.
روشن است که این اقدامات سرکوبگرانه به دلیل ترس و وحشتی است که در اثر قیامی که از ۷ دی شروع شده است، سرتاپای نظام آخوندی را فرا گرفته است و شعارهای براندازانه قیام کنندگان از جمله مرگ بر خامنه‌ای و مرگ بر دیکتاتور و یا بترسید بترسید ما همه با هم هستیم، همچنان ناقوس مرگ رژیم را در گوش‌های آنها بصدا درآورده است.
بنابه اظهارات نویسنده فرانسوی در روزنامه لوموند در تاریخ ۱۲دیماه۹۶ که در مقایسه با قیام ۸۸ نوشته است: «… اینبار کلیه اظهارات مقامات رژیم نشان می‌دهد که اردوی ترس تغییر کرده است: آنکه می ترسد حکومت است، نه مردم»، در چنین وضعیتی تمهیداتی که حاکمیت آخوندی با مددگیری از توابان مامور به خدمت در وزارت اطلاعات که ناگزیرند مجیز نظام پوسیده و روبه زوال را بگویند، بسیار تماشایی و عبرت انگیز است. از جمله یکی از این توابین مامور در وزارت اطلاعات خامنه‌ای، حجت سیداسماعیلی است که بنا به وظیفه، به دفاع از سرکوبی زنان توسط رژیم جنایتکار آخوندی پرداخته و پاچه مجاهدین را گرفته که چرا دنبال براندازی نظام هستند و «یک فضای خشونت آمیز» ایجاد نموده اند؟ وی می نویسد «هدف مجاهدین تنها یک چیز است؛ ایجاد این مطالبه در زنان ایرانی و سرکوب آنان توسط دولت. تا با ایجاد یک فضای خشونت آمیز، مجاهدین بتوانند به اهداف براندازانه خود برسند». (ایران دیدبان۱۹بهمن۹۶)
دفاع خفت بار این تواب در خدمت اطلاعات از تمامیت نظام فاسد آخوندی به رغم کودنی در فهم پیشرفت وقایع، نشان می‌دهد که این یکی را خوب با پوست وگوشت خود لمس کرده‌اند که زنان و جوانان در برپایی قیام در همه شهرهای بپاخواسته در سرتاسر میهن، به اعتراف سرکردگان سپاه جهل و جنایت، نقش تعیین کننده داشته اند و مجاهدین نیز در هدف براندازی، آنقدر مصرند که هیچ لحظه و ثانیه ای را از دست نخواهند داد.
م. صادقی- اسفند۹۶
بیشتر بخوانید
حجت سیداسماعیلی مزدور مفلوک اطلاعات آخوندی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر