۱۳۹۷ خرداد ۲۵, جمعه

خامنه‌ای در پاسخ به روحانی: آنها که تبلیغ می‌کنند ملت خسته و ناامید هستند خودشان خسته اند

خامنه‌ای در پاسخ به روحانی: آنها که تبلیغ می‌کنند ملت خسته و ناامید هستند خودشان خسته اند

خامنه ای ولی فقیه ارتجاع
خامنه‌ای در روز عیدفطر طی سخنانی در مصلای تهران پاسخ سخنان روز چهارشنبه آخوند روحانی در مورد ناامید شدن عوامل رژیم را داد.
خامنه‌ای گفت: «آن کسانی که ترویج می‌کنند به تبع از تبلیغات دشمنان که این ملت خسته است، بی‌نشاط است خودشان خسته‌اند، خودشان بی‌نشاط اند، تعمیم می‌دهند، قیاس به نفس می‌کنند، این ملت خسته نیست! ناامید نیست».

خامنه‌ای: مردم نباید اسراف کنند

خامنه‌ای با نمک پاشیدن روی زخم مردم به جان آمده از فقر و گرسنگی، آنها را به اسراف و مصرف گرایی متهم کرد و گفت: « امروز توطئه دشمن عبارت است از فشار اقتصادی به توده ملت ایران برای این‌که اینها را خسته کنند برای این‌که اینها را ناامید کنند این را بدانید همه باید در این زمینه تلاش کنند هم دولت باید تلاش کند هم مسئولان باید تلاش کنند. اما مردم هم وظائفی دارند بایستی این وظایف را انجام بدهند هم توده مردم بایستی مسأله اصراف را مورد توجه قرار بدهند ما چند سال قبل از این مسأله اسراف را مطرح کردیم، زیاده روی ولخرجی در اموری که نیاز نیست».

خامنه‌ای: توهین و اهانت در فضای مجازی گناه کبیره است

خامنه‌ای با ابراز نگرانی از افشای فساد و جنایات حکومتش در جامعه و در شبکه‌های اجتماعی گفت:‌
«در فضای عمومی متأسفانه امروز در فضاهای مجازی توهین به یکدیگر اهانت به یکدیگر تهمت زدن به یکدیگر رایج شده است از سوی جمعی البته این جمع مسلماً جمع زیادی نیستند لیکن کارشان به کشور و به فضای عمومی کشور صدمه می‌زند بعضی از اینها گناه کبیره است. امروز که دشمن در مقابل کشور ایستاده است همه با هم دست به دست هم بدهند متحد باشند. حرفهای تبلیغاتی دشمن را هم که در واقع جنگ روانی‌ست برای تضعیف روحیه مردم است. این حرفها را هم ما خواهش می‌کنیم بعضی‌ها در این روزنامه‌ها و مطبوعات و رسانه‌ها تکرار نکنند دشمن یک حرفی میزنه برای این‌که تضعیف روحیه ملت ایران را بکند یک وقت می‌بینیم در داخل هم یک نفری بلند می‌شود همان حرف را تکرار میکنه همان دروغ را همان حرف خلاف را او هم به‌خاطر رضایت دشمن یا به‌خاطر عدم تحلیل درست از مسائل بیان می‌کند اینها را رها کنیم».

حسن روحانی:‌ ناامیدی پایان ماجراست

حسن روحانی روز چهارشنبه ۲۳خرداد۹۷در جمع به‌اصطلاح «اصحاب رسانه» تصویری ناامیدکننده از وضعیت رژیم و آینده آن ارائه داد و گفت: ‌«به هیچ عنوان ناامیدی در کشور را نمی‌پسندم. ناامیدی پایان ماجراست و اگر تسلیم شدن برای ناپسند و زشت است، ناامیدی، تسلیم شدن در برابر بدخواهان است. با وجود نگرانی‌ها و مشکلاتی که در بخش‌های مختلف کشور وجود دارد چرا باید به آینده کشور، نظام و انقلاب، ناامید باشیم. ما امروز با شرایط جدیدی در کشور روبه‌رو هستیم».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر