۱۳۹۷ خرداد ۲۷, یکشنبه

رژیم ایران (آنها) بسیار نابکارند ،رژیمی که دنبال بقای خود است.دونالد ترامپ:‌

  رژیم ایران (آنها) بسیار نابکارند ،رژیمی که دنبال بقای خود است.دونالد ترامپ:‌

دونالد ترامپ
دونالد ترامپ
دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا طی مصاحبه‌یی با تلویزیون فاکس‌نیوز توافق اتمی را یک توافق احمقانه با رژیمی نابکار دانست. رژیمی که دنبال بقای خود است.
رئیس‌جمهور آمریکا گفت:‌
به ما مجدداً ً در سراسر جهان احترام می‌گذارند به رژیم ایران نگاه کنید آنها دیگر در مورد این‌که خاورمیانه را می‌گرید حرفی نمی‌زنند! من آن توافق احمقانه را که اوباما با آنها بست لغو کردم. رژیم ایران دیگر چشم به مدیترانه نمی‌دوزد آنها باید از سرزمینهای زیادی بگذرند تا به آنجا برسند آنها به‌دنبال بقای خود هستند! ولی من به شما می‌گویم که یک روزی به‌زودی بر می‌گردند و خواستار مذاکره می شوند و ما توافق می‌کنیم. آنها بسیار نابکار بودند و باید متوقف می شدند. من توافق را لغو کردم و فکر می‌کنم اکنون برای آمریکا احترام بیشتری قائلند.
مطالب مرتبط

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر