۱۳۹۷ تیر ۶, چهارشنبه

«محمـد کرمـی»پادوومزدور بی مقدار وزارت بد نام اطلاعات واز لباس شخصی هـای بـرون مـرزی رژیـم(نـوپـو)- باز شناسی ، مزدور ملاها


«محمـد کرمـی»پادوومزدور بی مقدار وزارت بد نام اطلاعات واز لباس شخصی هـای بـرون مـرزی رژیـم(نـوپـو)- باز شناسی ، مزدور ملاها

 

همکاری ایران و القاعده در نقل و انتقال به کشورهای دیگر؛ واکنش به اظهارات جواد لاریجانی



محمد کرمی از مزدورلمپن های خارج کشوری رژیم و یکی از لباس شخصیهای«نیروی ویژه پشتیبانی از ولایت»، نوپو، می باشد که در اروپا علیه مجاهدین و مقاومت ایران به توطئه چینی و انجام مأموریت از طرف اطلاعات بدنام رژیم اقدام می کند.

شمه یی از مأموریتهای محمد کرمی

در آستانه گردهمایی بزرگ ۶ تیر۹۳ مقاومت ایران در ویلپنت پاریس که با استقبال پرشور هموطنان از کشورهای مختلف و با همبستگی گسترده جهانی مواجه گردید، گشتاپوی ملایان با یک حرکت مستأصلانه چند مأمور خود از گوشته و کنار را گردآوری کرده و به پاریس فرستاد.
مأموران شناخته شده وزارت از جمله محمد کرمی، سبحانی، علی اکبر راستگو، همایون کهزادی، محمود سپاهی، غفور فتاحیان، علیرضا نصرالهی، محمد رذل، قربانعلی حسین نژاد، بتول سلطانی، حمیرا محمدنژاد، رابعه شاهرخی، عکس های این ولگردی در پاریس را بعنوان یک اقدام علیه مجاهدین برای وزارت فرستاده تا دستمزد خود را دریافت کنند.
رسانه های رژیم ورشکسته بلافاصله صحنه مضحک این چند مأمور در پاریس بعنوان حرکت منتقدان مجاهدین! را در شبکه های مختلف جام جم، شبکه خبر ، کانال یک و… موسسه راهبردی دیدبان رژیم و سایتهای زنجیره ای وزارت بارها پخش کردند.

وزارت اطلاعات تحت عنوان موسسه راهبردی دیدبان

قدردانی از نوری مالکی به خاطر کشتار۵۲مجاهد اشرفی

محمد کرمی(حسن مرادیان) پس از قتل عام۵۲مجاهدخلق در ۱۰شهریور۹۲ در اشرف، توسط لشکر کثیف مالکی، به همراه تعداد دیگری از خائنین و مأموران وازرت اطلاعات تحت عنوان«گروهی از جدا شدگان از سازمان مجاهدین»، در یک نامه سرگشاده به «نخست وزیر عراق نوری المالکی»«نهایت قدردانی و سپاسگزاری خود از اقدامات اخیر دولت عراق…» را اعلام کرده و جهت برآورده کردن نیات پلید وزارت اطلاعات رژیم نوشتند: «… ما می خواهیم که با هماهنگی و همکاری یونامی و نهادهای ذیربط سازمان ملل متحد و سفارتخانه های کشورهای اروپایی و آمریکا در جهت جداسازی افراد و بدنه پایین سازمان در کمپ مذکور از رأس و رهبری تشکیلات مخوف آن و اعلام انحلال این رهبری و تشکیلات و خودداری از به رسمیت شناختن و مذاکره با آن تحت پوش دروغین و موهوم نمایندگان ساکنان لیبرتی تلاش لازم مبذول گردد، ما جدا شدگان از سازمان مجاهدین خلق نیز آماده ایم در این راستا تمام تجارب خودمان را در اختیار دولت عراق و سازمان ملل و کمیساریا عالی پناهندگان ملل متحد قرار بدهیم… ۱- محمد کرمی۲- بهزاد علیشاهی۳- علی اکبر راستگو……» (اینترلینک ۱۵اسفند۹۲)
محمد کرمی به طورحرفه یی در خدمت شبکه اطلاعاتی و جنگ روانی و بعضاً به عنوان عضو تیمهای ضربت این شبکه، برای ضرب و جرحِ مخالفین و پناهندگان سیاسی فعالیت دارد.
از دیگر فعالیتهای محمد کرمی، اراجیف گویی ِاین عنصر کثیف در رسانه های وابسته به وزارت اطلاعات هم چون تلویزیون مردم و …، ارسال پیام های صوتی به مزدوران در سیرک ولایت در اشرف، مصاحبه با دیگر مزدوران علیه مجاهدین… را می توان برشمرد.
                        محمد کرمی و پارسا سربی  بهزاد علیشاهی بهیه جیلانی- محمد کرمی

تشبثات مایوسانه گشتاپوی ملایان در آستانه گردهمایی بزرگ ویلپنت پاریس خرداد۹۱

در آستانه گردهمایی بزرگ ۳ تیر۹۱ ایرانیان در ویلپنت پاریس که … به دنبال حکم قاطع دادگاه فدرال استیناف آمریکا علیه برچسب تروریستی، گشتاپوی ملایان با تشبثات مذبوحانه تلاش کرد با اعزام مأموران و شکنجه گران اطلاعات آخوندی به پاریس و با به کارگرفتن مهره های مستعمل و مزدوران پیشانی سیاه خود و گردآوردن آنها در فرانسه بر ابعاد شکست های فضاحت بارش در مقابله با مقاومت ایران سرپوش بگذارد. … این تحرکات مستقیما زیر نظر آخوند حیدر مصلحی وزیر اطلاعات ملایان و با مسئولیت شکنجه گری بنام جواد مهدیان مدیرکل اداره التقاط (بخش ویژه مجاهدین) انجام میشد… اطلاعات آخوندی مبالغ قابل توجهی در بغداد و در اروپا در اختیار مزدوران برای فعالیت علیه سازمان مجاهدین قرار داده بود …. وزارت اطلاعات در سفر ماه مارس سبحانی به بغداد مقداری پول نقد بابت تقسیم بین مزدوران به او داد اما او پول ناچیزی به کهزادی و سپاهی و ناصری و نصرالهی و فتاحیان و رزاقی و کرمی و صرافپور و نادری داده و بقیه را برای خود برداشت که باعث تشدید دعوا در درون آنها شده بود. (لینک به اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ۲۲خرداد۹۱)
از سوی دیگر محمد کرمی در بسیج اوباشان گشتاپوی آخوندی در استان والدواز در سالهای۸۸-۸۹ شرکت داشت. وی دست اندرکار راه اندازی تجمعات مزدوران علیه مجاهدین و اشرف به همراه سایر مأموران رژیم هم چون کریم حقی- ادهم طیبی(میلاد آریایی)، بهزاد علیشاهی و… بوده است.
   محمد کرمی، علیشاهی، رضا صادقی جبلی و ادهم طیبی در تجمع مزدوران در پاریس علیه اشرف- تیر۸۹

بسیج سخیف مزدوران اطلاعات علیه مقاومت ایران در مرکز استان والدوآزدر فرانسه

روز هفتم آذرماه۸۸، اطلاعات بدنام آخوندها در یک واکنش هیستریک و ابلهانه، یک دوجین از مزدوران خود را برای ایجاد سرو صدا و لجن پراکنی علیه مقاومت ایران در مرکزاستان والدواز تخلیه کرده و به جست وخیزهای میمونی در این رابطه ناگزیر کرد. مزدوران گشتاپوی آخوندها که با تعدادی پناهجوی اجیرشده افغانی و آفریقایی به عنوان سیاهی لشکر حدود۲۰نفر بودند، از کشورهای مختلف اروپایی بارزده شده و با چند خودرو به سرژی پونتواز، منتقل شده بودند.

اسامی مزدوران از پیش افشا شده عبارت بود از:

 

محمدکرمی، علیرضا نصرالهی, محمد بازیارپور، حسن پیرانسر، منصور نظری و محمد رزاقی از فرانسه، کریم حقی و بهزاد علیشاهی از هلند، بتول ملکی از سوئیس، عباس صادقی نژاد، محمد حسین سبحانی و علی قشقاوی از آلمان
                  مزدوران، بهزاد علیشاهی- کریم حقی- محمد کرمی(حسن مرادیان)
آنان چندین گونی بروشور و تعدادی پلاکارد برای توزیع و نصب در راه آهن سرژی پونتواز بهمراه داشتند که از قبل توسط سفارت رژیم تهیه شده بود. پناهجویان بی خانمان و اجیر شده  افغانی و افریقایی بعداً گفتند که از ماهیت سیاسی و مزدوری عوامل اطلاعات آخوندها مطلع نبودند و به آنها گفته شده بود برای تظاهرات علیه احمدی نژاد به سرژی پوانتواز می‌روند! جست وخیزهای میمونی مزدوران با تعجب و اعتراض شهروندان فرانسوی مواجه شد و بروشورها و جزوات وزارتی دقایقی بعد به سطلهای زباله ایستگاه راه آهن ریخته شد.
عوامل اطلاعات آخوندی وقتی مانور پرسخافت خود را نقش بر آب دیدند با لمپنیسم و دهان دریدگی خاص به هتاکی علیه شهروندان فرانسوی و ایرانیان و هواداران مقاومت پرداختند و تلاش کردند درگیری ایجاد کنند. اما ایرانیان آزاده به شعارهای “مرگ بر دیکتاتور”و “مرگ برخامنه ای” بسنده کردند. …
(بخشی از اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران۸ آذر۱۳۸۸)
مقاومت ایران به کشورهای اروپایی و به ویژه فرانسه نسبت به حضور چنین مزدورانی که علاوه بر جاسوسی و گردآوری اطلاعات، سرپل اقدامات تروریستی برای گشتاپوی آخوندها محسوب می شود هشدار داده و نسبت به دستگیری و اخراج جاسوسان و مزدوران وزارت اطلاعات رژیم فراخوان داده بود.

تیف و وزارت اطلاعات، اعزام به اروپا

محمد کرمی بدلیل سختیهای ناشی از پیچیدگیهای مبارزه، در تیرماه ۸۴ به تیف، خروجی تحت کنترل آمریکایی ها رفت و در آنجا بلافاصله به خدمت وزارت اطلاعات درآمد.
در اطلاعیه سازمان مجاهدین خلق ایران در ۲۳فروردین۸۷ آمده است: «محمد رزاقی، نادر نادری، مجید روحی، محمود خالقی، حسن پیرانسر و محمد کرمی باند وابسته به وزارت اطلاعات را در تیف تشکیل میدادند. آنها با یک تلفن موبایل مستقیماً با وزارت اطلاعات در تهران در تماس بودند و دستور میگرفتند».
       تصاویری از محمد کرمی و محمد رزاقی(محمد رذل) در تیف- چراگاه وزارت اطلاعات
بعد از خروج این نفرات از تیف، ارتباطشان با وزرات اطلاعات در اربیل عراق از طریق کنسولگری رژیم در اربیل فعالتر شد. در همین رابطه در اطلاعیه ۲۳فروردین۸۷ آمده بود:
«آنان پس از خروج از تیف چندین هفته در پاتوق کنسولگری و عوامل رژیم در اربیل به سر برده و اطلاعات آخوندی درصدد انتقال آنها به اروپاست.پس از تعطیلی تیف، گشتاپوی ملایان مأموران خود را در مقری در شهر اربیل عراق جنب کنسولگری رژیم اسکان داد تا آنها را متشکل نماید. این محل پاتوق عوامل رژیم برای جذب سایر نفرات تیف بود.
کرمی مزدور به همراه محمد رزاقی و مجید روحی و… صحنه گردان این مرکز شده بودند».
در اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت در تاریخ ۴شهریور۸۷ در باره اعزام این مزدوران به اروپا آمده است: «وزارت اطلاعات آخوندی, در اواخر ژوئیه ۲۰۰۸ چهار مزدور پیشانی سیاه به نامهای محمد رزاقی، نادرنادری، مجید روحی و محمد کرمی را به منظور لجن پراکنی، جاسوسی و زمینه سازیهای تروریستی به فرانسه اعزام کرده است. این مزدوران پس از خروج از تیف و مستقر شدن در پاتوق کنسولگری رژیم در اربیل، حوالی عید امسال به سلیمانیه و سپس به ایران برده شدند.
آنها در تهران توسط بازجویان و دژخیمان اطلاعات برای مأموریتهای جدید توجیه و با هزینه و امکانات گشتاپوی ملایان و شبکه خارج کشوری اش به فرانسه اعزام شدند».
محمد کرمی ابتدا به فرانسه فرستاده شد، اما از اداره پناهندگی این کشور جواب منفی گرفت.
سپس به صورت غیر قانونی به سوئد رفت تا در آنجا پناهنده شود ولی درپی اعتراض پناهندگان سیاسی و مخالفین رژیم در آن کشور، اداره پناهندگی سوئد نیز به او پاسخ منفی داد و وزارت اطلاعات مجدداً او را در فرانسه مستقر کرد.
کرمی این لباس شخصی وابسته به نوپو (نیروی ویژه پشتیبانی از ولایت)، در این مدت به طور تمام وقت درخدمت وزارت اطلاعات بوده و در اغلب برنامه ها و طرحهای گشتاپوی آخوندها علیه پناهندگان سیاسی و مقاومت ایران به توطئه چینی اشتغال داشت.

بخشی از افشاگریهای علی پاک

در رابطه با فعالیتها و ارتباطات عوامل اطلاعات در اروپا، علی پاک، که خود نیز مدتی را بین خائنین بوده ولی بعد از اطلاع از رابطه های آنها با رژیم و مأموریت های آنها علیه مجاهدین و مقاومت ایران، تصمیم به جدایی از آنها گرفته و اقدام به افشاگری نمود، در یک گزارش روشنگر به دبیرکل عفو بین الملل در۲۶فروردین۸۸ نوشته است: (برگرفته از افشاگری علی پاک)

۱٫ فعالیت های وزارت اطلاعات و عوامل وابسته به آن درتیف:

از بدوورود به تیف نقش رژیم و افراد وابسته به آن برایم کاملا محسوس و مشخص بود. افرادیکه در تیف به خدمت رژیم در آمده بودند، خطوط وزارت اطلاعات را از طریق ملاقات حضوریو یا تماس تلفنی دریافت کرده و به اجرا می گذاشتند. کسانی مانند نادر نادری، محمدرزاقی، محمد کرمی، مجید روحی، جمشید چارلنگ، حسن پیرانسر، حامد صرافپور، حمیدسیاه منصوری و … شبکه اصلی وزارت اطلاعات در تیف را تشکیل میدادند.
هنگامی که آمریکائیها تیف را تعطیل کردند، آنها نفرات را تشویق به بازگشت به ایران میکردند واز آنها میخواستند تا با مراجعه به سفارتخانه و کنسولگریهای رژیم در کردستان عراق ویا بغداد از کمک های رژیم و عواملش برخوردار شوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر