۱۳۹۷ خرداد ۲۴, پنجشنبه

حسن روحانی:‌ ناامیدی پایان ماجراست

آخوند حسن روحانی
حسن روحانی در جمع به‌اصطلاح «اصحاب رسانه» تصویری ناامیدکننده از وضعیت رژیم و آینده آن ارائه داد و گفت: ناامیدی پایان ماجراست.
رئیس‌جمهور ارتجاع که شامگاه چهارشنبه ۲۳خرداد ۹۷سخنرانی می‌کرد از جمله گفت:‌«به هیچ عنوان ناامیدی در کشور را نمی‌پسندم. ناامیدی پایان ماجراست و اگر تسلیم شدن برای ناپسند و زشت است، ناامیدی، تسلیم شدن در برابر بدخواهان است. با وجود نگرانی‌ها و مشکلاتی که در بخش‌های مختلف کشور وجود دارد چرا باید به آینده کشور، نظام و انقلاب، ناامید باشیم. ما امروز با شرایط جدیدی در کشور روبه‌رو هستیم».

روحانی:‌ چرا باید از صندوق رأی پشیمان باشیم

آخوند حسن روحانی خطاب به باند وارفته موسوم به اصلاح‌طلبان که از همراهی وی ابراز پشیمانی می‌کنند گفت:‌ «چرا باید موضوع پشیمان بودن از صندوق رأی را مطرح کنیم، صندوق رأی تنها راه‌حل مشکلات پیش روی ماست و جدا شدن از صندوق یعنی جنگ داخلی و تسلیم شدن در برابر دشمن. شاید حل بعضی از مشکلات سخت باشد، اما برای حل همین مشکلات نیز راهی جز رجوع به صندوق آراء نداریم. هیچگاه ناامید نبوده و نیستم و امروز نیز با وجود فشارهای سنگین، اما از آینده کشور، مردم و نظام ناامید نیستم ».

روحانی:‌ نباید توقعات مردم را بالا ببریم

آخوند حسن روحانی خطاب به باند رقیب گفت: « نباید مسأله جدید یا دشمنان جدید بسازیم بلکه باید مسایل را شناخته و حل و فصل کنیم و با شناخت دقیق دشمن برای پایان دشمنی‌ها تلاش کنیم. نباید در رسانه‌ها توقعات مردم را بیجا بالا ببریم، چرا که بالا بردن بی‌حساب توقعات مردم یعنی ایجاد ناامیدی در آنها»

روحانی: مشکل اقتصادی نداریم، جنگ روانی است

آخوند روحانی وقیحانه گفت:‌« امروز مشکل اصلی ما، مشکل اقتصادی، فرهنگی و یا امنیتی نیست، بلکه مشکل اصلی امروز ما جنگ روانی است».
وی به منفوریت رسانه‌های حکومتی اذعان کرد و گفت:‌ « بزرگترین غم برای یک ملت زمانی است که رسانه‌های بیگانه مرجع او باشند. در کمتر جایی دیده‌ام که یک ملت اینگونه به رسانه‌های بیرونی اعتنا کنند، این وضعیت باید اصلاح شود. مرجع افکار عمومی مردم باید رسانه‌های داخلی و رسانه‌های دارای نام و نشان باشند نه رسانه‌های بی‌نام و نشانی که در فضای مجازی به‌راحتی هر چه می‌خواهند می‌گویند و با القاء و تخریب باعث انحراف مسیر افکار عمومی می‌شوند.

روحانی:‌ رئیس‌جمهور آمریکا دارای نقشه‌های شوم است

آخوند روحانی در واکنش به لغو برجام و مواضع دولت آمریکا گفت:‌ دشمنی هم حد و چارچوبی دارد. ما در تاریخ قاتل کم نداشته‌ایم اما همه آنها شمر نبودند، خائن زیاد داشته‌ایم اما ابن ملجم یکی بیشتر نداشته‌ایم؛ همه دولتهای آمریکا دشمن ملت ایران بودند، اما رئیس دولت فعلی بدتر، خبیث‌تر و با نقشه‌های شوم‌تر از دولتهای قبلی است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر