۱۴۰۲ آبان ۱۱, پنجشنبه

جلسه در سنای آمریکا سیاست ایران - مقابله با تهدیدات رژیم در دوران قیام مردم برای آزادی سخنرانی لیندا چاوز در قسمت دوم جلسه

 جلسه در سنای آمریکا

سیاست ایران - مقابله با تهدیدات رژیم در دوران قیام مردم برای آزادی سخنرانی لیندا چاوز در قسمت دوم جلسه


خانم لیندا چاورز 

همان‌طور که سناتور شهین اشاره کرد، بیست و چهار آمریکایی در حملات در غرب عراق و کردستان عراق مجروح شده‌اند. این حملات توسط گروهی انجام شده به نام مقاومت اسلامی عراق، هیچ‌کس نمی‌داند این سازمان چیست، زیرا یک سازمان جدید است و در واقع فقط بازوی نیروی قدس است و به‌طور واقعی بازوی رژیم ایران است. آنها در حال حمله و تلاش برای کشتن آمریکایی‌ها هستند. بنابراین به همین دلیل است که برای آمریکایی‌ها اهمیت دارد و باید مهم باشد. و سؤال اینجاست که در این مورد چه کنیم؟

خب، رئیس‌جمهور دو نیروی ضربت ناو هواپیمابر را به منطقه فرستاده است، بنابراین ما قرار است مجهز شویم تا بتوانیم بجنگیم، اگر مجبور شدیم، اگر مجبور شویم که به‌طور مستقیم بجنگیم. . بنابراین ما به این صورت درگیر هستیم. اما صادقانه بگویم، راه دیگری نیز وجود دارد که آمریکا همیشه درگیر این نوع از جنگها بوده است، مقاومت در برابر دیکتاتوری، مقاومت در برابر ظلم به مردم در سراسر جهان. . و بنابراین یکی از چیزهایی که فکر می‌کنم برای این سازمان و مشارکت شما مهم است، تلاش برای جلب حمایت بیشتر برای مقاومت در برابر رژیم در ایران است و تلاش برای ترغیب آمریکایی‌ها که بفهمند، آلترناتیوی وجود دارد، بفهمند که مردم ایران فقط آنجا ننشسته‌اند که علی خامنه‌ای را تشویق کنند، و فقط آنجا حضور ندارند که از حکومت دین سالار حاکم بر ایران حمایت کنند. آنها در واقع دارند مقاومت می‌کنند. و اکنون دهها سال است که این مقاومت ادامه دارد.

ما در سال‌های ۲۰۰۹، ۲۰۱۹و سال گذشته شاهد جنبش‌های مقاومت توده‌یی بوده‌ایم. مردم به خیابان‌ها می‌آیند. و بسیاری از افراد حاضر در این اتاق درگیر این نوع از مقاومت به شکل سازمان‌یافته در جامعه ایرانیان در سراسر جهان بوده‌اند. و این چیزی است که در مورد شورای ملی مقاومت و آنچه شما در آن دخیل هستید بسیار مهم است. یکی از کارهایی که به نظر من باید در انجام آن مشارکت داشته باشید این است که سعی کنید در جامعه خود آموزش بدهید که این مقاومت چیست، و سعی کنید به هموطنان آمریکایی خود بگویید که چرا این به نفع آنهاست، زیرا ما فقط زمانی صلح را در جهان خواهیم شناخت که در واقع، مردم ایران بتوانند برای خود رأی دهند، بتوانند رهبری خود را انتخاب کنند و حاکمان شروری را که بر آن کشور از سال ۱۹۷۹حکمرانی کرده‌اند، بیرون کنند. . بسیار متشکرم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر