۱۴۰۲ آبان ۲۹, دوشنبه

تأکیدات خامنه‌ای خلیفه ارتجاع بر آمادگی نظامی رژیم

 تأکیدات خامنه‌ای خلیفه ارتجاع بر آمادگی نظامی رژیم

خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع
خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع

تأکیدات خلیفه ارتجاع بر آمادگی نظامی رژیم

و اشک تمساح برای قربانیان جنگ‌افروزی در فلسطین:

خامنه‌ای:

یکی از بهترین بخشهای ما این بخش نظامی است

همه دارند تلاش می‌کنند ما باید سعی کنیم عقب نمانیم عقب نیفتیم

 

دولت‌های اسلامی حداقل برای یک مدت محدود

رابطه سیاسی خود را با رژیم صهیونیستی قطع کنند

ما به آینده امیدواریم و به وظیفه خود عمل خواهیم کرد

 

تلویزیون شبکه یک (رژیم) ۲۸آبان ۱۴۰۲

مجری: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا صبح امروز (یکشنبه) با حضور در دانشگاه علوم و فنون هوافضای عاشورا، به مدت یک ساعت و نیم از آخرین دست‌آوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل نمایشگاه دائمی این نیرو بازدید کردند.

همزمان با حضور رهبر انقلاب اسلامی در این نمایشگاه، از موشک کروز هایپرسونیک «فتاح ۲»، سامانه پدافندی متحرک «مهران» و سامانه ارتقاء یافته «۹دی» و هم‌چنین پهپاد «شاهد ۱۴۷» رونمایی شد.

خامنه‌ای: بله خیلی خوب بود. برادرها خوب کار می‌کنند خوب تلاش می‌کنند. هم نیروی ایمان پشت سرشان است هم توانایی علمی این دوتا وقتی با همدیگه همراه بشه معجزه می‌کند، این معجزه را دارند بچه‌های ما جوانهای ما الحمدالله در بخشهای مختلف می‌کنند یکی از بهترین بخشهای ما این بخش نظامی است.

خامنه‌ای: نوآوری را نبایستی از دست داد. امروز شما در یک سطح خوبی قرار دارید بحمدالله، اما این معنایش این نیست که این سطحی که امروز به نظر ما خوب است فردا هم همین سطح خوب باشه برای ما، نه چون دیگران هم دارند کار می‌کنند، دیگران هم دارند پیش می‌روند. خبرهایی که مرتباً می‌رسد به ما از جاهای مختلف از مجموعه‌های نظامی گوناگون یا مجموعه‌های غیرنظامی نشان‌دهنده این است که حرکت به‌سمت پیشرفت در دنیا یک امر مستمر و همگانی است، همه دارند تلاش می‌کنند همه دارند تلاش می‌کنند. ما باید سعی کنیم عقب نمانیم عقب نیفتیم.

خامنه‌ای: خب حالا رئیس‌جمهور آمریکا، صدراعظم آلمان، رئیس‌جمهور فرانسه، نخست‌وزیر انگلیس اینها دارند از یک چنین موجودی از یک چنین هویتی دارند دفاع می‌کنند و بهش کمک دارند می‌کنند، این معنایش چیه؟ معنایش این است که مسأله تبعیض نژادی که امروز یکی از مسائل مهم دنیا است.

مجری: ایشان گفتند: رژیم صهیونیستی به‌رغم بمبارانهای گسترده در غزه، تاکنون در حرکت خود ناکام بوده است زیرا از ابتدا گفتند که هدف ما نابودی حماس و مقاومت و زمین‌گیر کردن آنها است اما با گذشت بیش از ۴۰روز و با بکارگیری همه توان نظامی خود، هنوز نتوانسته‌اند این کار را انجام دهند.

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: دولتهای اسلامی حداقل برای یک مدت محدود رابطه سیاسی خود را با رژیم صهیونیستی قطع کنند.

ایشان در پایان تأکید کردند: ما به وعده الهی یقین داریم و به آینده نیز امیدواریم و به وظیفه خود عمل خواهیم کرد.

(تلویزیون شبکه یک رژیم ۲۸آبان)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر