۱۴۰۲ آبان ۲۳, سه‌شنبه

ترس ووحشت وتناقض گوئی های ریز ودرشتهای رژیم تا خامنه ای از گسترش آتش به سر مار

 ترس ووحشت وتناقض گوئی های ریز ودرشتهای رژیم تا خامنه ای از گسترش آتش به سر مار

غزه

در سایت العربیه ریزو درشتهای رژیم از حسین شریعتمداری نماینده خمینی در کیهان تا سلامی وتا وزیر خارجه وشخص خامنه ای از وحشت گشترش آتش به عبا وسرمار تناقض گوئی کردند که به برخی از آنها اشاره میکنیم 

حسین شریعتمداری: جمهوری اسلامی از طریق «نیروهای مقاومت» در غزه حضور دارد

جانشین فرمانده سپاه پاسداران پیشتر گفته بود که اگر اسرائیل به غزه حمله زمینی کند، «محور مقاومت» پاسخ خواهد داد و سپاه «موشک مستقیم» به سوی حیفا شلیک خواهد کرد

حسین شریعتمداری، مدیر مسئول ‌و نماینده رهبر جمهوری اسلامی در روزنامه «کیهان» در اظهاراتی عنوان کرد که جمهوری اسلامی از طریق گروه‌های موسوم به «نیروهای مقاومت» در نوار غزه حضور دارد.

به گزارش خبرگزاری «فارس»، شریعتمداری، سه‌شنبه 9 آبان پس از سخنرانی در جمع شماری از دانشجویان و در پاسخ به پرسش یکی از حاضران که «جمهوری اسلامی کِی قرار است وارد غزه شود»، گفت: «باید بپرسید کی قرار است از غزه خارج شود.»

مدیر مسئول کیهان با اشاره به این که «ما و نیروهای مقاومت یک روح واحد هستیم»، بیان کرد که «آنها همان ما هستند و ما همان آنهائیم که در غزه و لبنان و یمن و عراق و سوریه حضور داریم.»

پیش از این، حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران ایران با تمجید از عملیات حماس علیه اسرائیل گفت، در صورت حمله زمینی، غزه سربازان اسرائیلی را «خواهد بلعید.»

علی فدوی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران نیز گفته بود که اگر اسرائیل به غزه حمله زمینی کند، «محور مقاومت» پاسخ خواهد داد و سپاه «موشک مستقیم» به سوی حیفا شلیک خواهد کرد.

حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران هم پنج‌شنبه گذشته در سازمان ملل هشدار داد که اگر انتقام‌جویی اسرائیل از گروه حماس در نوار غزه به پایان نرسد، آمریکا از این آتش در امان نخواهد ماند.

پیشتر، وب‌سایت «آکسیوس» در گزارشی به نقل از دو منبع دیپلماتیک، نوشته بود ایران در نامه‌ای از طریق سازمان ملل به اسرائیل هشدار داد که در صورت ادامه عملیات نظامی در غزه، مداخله خواهد کرد.

در پاسخ به این تهدیدهای ایران، آمریکا و اسرائیل، از زمان شروع جنگ در غزه، بارها تهران را به‌دلیل احتمال دخالت نیروهای نیابتی آن در جنگ با اسرائیل و تشدید تنش در مناطق دیگر از جمله لبنان، تهدید کرده‌اند و در این راستا جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا مستقیما به رهبر ایران هشدار داد.

وحیدی: 


احمد وحیدی وزیر کشور تروریست رژیم 

حمله به پایگاه‌های آمریکا در عراق و سوریه ربطی به ایران ندارد

خامنه ای :

 در جمع دانش‌آموزان و دانشجویان در تهران گفت که باید بمباران غزه فورا قطع و راه صدور نفت و ارزاق نیز به اسرائیل بسته شود.

رهبر جمهوری اسلامی، پیشتر هم درباره جنگ کنونی میان اسرائیل و گروه حماس گفت که آمریکا «شریک جرم قطعی» اسرائیل در جنگ غزه است.

در همین رابطه، محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع ایران امروز در اظهاراتی خطاب به مقامات آمریکایی گفت که اگر آمریکا آتش‌بس در غزه را اعمال نکند، «به شدت آسیب خواهد دید».

آشتیانی تصریح کرد: «توصیه ما به آمریکایی‌ها این است که سریعا جنگ را متوقف و آتش‌بس را اعمال کنید در غیر اینصورت ضربات سنگینی خواهید خورد.»

از سویی، محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران ایران نیز امروز در گفت‌و‌گو با «باشگاه خبرنگاران جوان»، گفت: «اگر جنایات اسرائیل ادامه پیدا کند، باید به منافع آمریکا ضربه بزنیم.»

نقدی خواستار تحریم کالاهای آمریکایی و کالاهای کشورهای غربی حامی اسرائیل در سراسر جهان شد.

وزیر خارجه رژیم امیر عبدالهیان

خواستار اقدام فوری سازمان ملل برای خلع سلاح هسته‌ای اسرائیل شد

طرف را بده راه نمیدهند سراغ خانه کد خدا را میگیرد 

میبینید تناقض گوئی ها رژیم جنگ افروز وبحران زا وبحران زی را که چگونه با این لفاظی ها آتش را بجان غزه انداختند وحالا عملا خودشان را کنار کشیدند 

خامنه ای هم رسما گفت که ما در جنگ غزه دخالت نداریم واین موشک پرانی ها بما ربطی ندارد وبه نصرالله لبنان هم امر کرد که دستان خامنه ای را در جریان آتش افروزی وخونریزی های غزه بشوید .
قبلا هم خامنه ای بعد از حمله حماس به اسرائیل سریع به صحنه آمد و باعقب نشینی خفت بار  ترس  خود را عیان کرد 

عقب‌نشینی خامنه‌ای از مواضع پیشین: در حمله حماس به اسرائیل نقشی نداشتیم

این در حالی است که جنگ در غزه با شدت بیشتری ادامه دارداما خامنه ای از وحشت گشترش آتش به سر مار میترسد دست از پا خطا کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر