۱۴۰۲ آبان ۱۲, جمعه

انجمن نجات واعترافات بی سابقه آخوند یونسی وزیر اطلاعات وماموران اولیه انجمن نجات در باره ماهیت انجمن نجات

 انجمن نجات واعترافات بی سابقه آخوند یونسی وزیر اطلاعات وماموران اولیه انجمن نجات در باره ماهیت انجمن نجات  


اعترافات عبرت آموز وزیر وقت اطلاعات وماموران اولیه انجمن نجات که اعتراف کردند که انجمن نجات را ما ساختیم علیه سازمان با بکار گیری خانواده های مجاهدین 

آخوند يونسي كه بارها تنها وظيفة وزارت اطلاعات و كلية مزدوران اجير شدة آنرا، حفظ امنيت و حفظ نظام معرفي كرده، «ازبين بردن منافقين، به عنوان اصليترين دشمن نظام» را جزء وظايف واجب خود و كلية سربازان گمنام! وزارت منفور اطلاعات و در سرلوحة وظايف اين وزارتخانه مشخص مي كند.

اين آخوند جاني طي ساليان اخير تلاش كرده است، چهرة آدمكشان و شكنجه گران حرفه يي وزارت اطلاعات را با ماسكهاي عوام فريبانه بپوشاند و اين ارگان جنايتكار را مورد اعتماد و دلسوز مردم! جابزند. اما مثل همة بازيگران اين نظام چپاولگر و خونريز، آنجا كه خطر سرنگوني و اعتراضات مردمي، جدي ميشود، تمام اين دغلكاري ها رنگ مي بازد و وي با شعار «پيروي از ولايت براي حفظ حاكميت» هيچ حدومرزي در انجام جنايت نميشناسد. آنچنانكه وقتي تظاهرات دانشجويي در ۱۸تير سال۷۸ و فعاليتهاي هواداران مجاهدين در داخل كشور، اركان نظام پوسيدة نظام ولي فقيه را به لرزه ميآورد، در اقتدا به خاتمي و خامنه اي جنايتكار جهت سركوب و كشتار تظاهركنندگان، ماسك از چهرة خود و همة قمه بهدستان و چاقوكشان وزارت اطلاعات برداشته و ماهيت واقعيش را برملا مي كند. اما آن گاه كه به دليل تروريسم افسارگسيختة اين نظام به ويژه در عراق، رسوا و مفتضح ميشود، و وقتي در سال،۸۲ همة ترفندهاي خود و وزارت اطلاعات پراقتدارش! در برابر پايداري پرشكوه مجاهدين در هم شكسته مي شود، باز هم با اقتدا به خاتمي جنايتكار، به ياد گفتمانهاي سياسي مي افتد و اينكه «روشهاي تند و افراطي و خشن همواره مورد رد مردم بوده است»و كشف ميكند كه «جنگ رواني مؤثرتر از جنگ گرم است».

او كه براي همة مخالفان و حتي نيروهاي درون اين نظام پوسيده خط و نشان كشيده و ميگفت «هرجريان و گروهي بخواهد با گروههاي محارب رابطه برقرار كند با آن برخورد ميكنيم و جريانات قانوني حق ندارند با جريانات خارجي ارتباط برقرار كنند» و در سال،۸۰ ۷۷موشك كشتارجمعي اسكاد را طي يك شب، به قرارگاههاي مجاهدين روانه مي كند و در كمال وقاحت ميگفت، جمهوري اسلامي براي حفظ خود «تمام موانع ازجمله منافقين را از سر راه برخواهد داشت»به ناگهان در سال۸۱ به فكر اعضا و خانوادة مجاهدين افتاده و به جايي ميرسد كه در سال۸۲ به مجاهدين مستقر در عراق ميگويد: «كساني كه خانواده هايشان را بردند آنجا، لااقل خانواده هايشان برگردند به ايران كه لااقل از مشكلات عراق خلاص شوند، حداقل به خانوادههايشان ظلم نكنند و خانواده شان را بفرستند، خانواده هاي بيگناه شون چرا در زير آتش و نگراني به سر ببرند؟» و در همان حال اعتراف ميكند كه «تبديل عناصر منافقين به ضدمنافقين نيز از تلاشهاي ديگر وزارت اطلاعات است».بخشي از اظهارات آخوند يونسي طي چندسال اخير در مورد نحوة برخورد با مجاهدين به خوبي ترس و وحشت اين دژخيم را از مجاهدين برملا مي كند و نشان ميدهد كه بيش از هرچيز، به خاطر درد سرنگوني است كه اينچنين براي جداكردن حتي يك هوادار مجاهدين به تلاشهاي ضدانساني و رذيلانه دست ميزند و به يكباره عواطف انساني! يونسي آنچنان گل ميكند كه روز و شب در كابوس فرزندان مجاهدين و بردن آنها به زير قباي خود است!!

هفته نامة فرانسوي زبان لوپوئن ۴/۱۸ :۷۸


»يك فرستادة ويژة وزير اطلاعات ايران علي يونسي يك ديدار از اروپا داشته و هدفش اين بوده كه يك سري آكسيون عليه مجاهدين خلق، اصليترين نيروي اپوزيسيون رژيم را سازماندهي كند. آكسيونهايي عليه پايگاههاي اين جنبش در عراق در نظر گرفته شده است»

. روزنامة حكومتي انتخاب :۷۸/۱۱/۲


«يونسي: ... متشكل ترين جريان برانداز سازمان منافقين است... اينكه صياد شيرازي... يا آقاي لاجوردي را در محل كارش ترور بكنند، ً اينكه هنر نيست... درحاليكه همين منافقين در عراق از دست مردم عراق اصلا امنيت ندارند. تكان بخورند، مردم عراق آنها را ميزنند... ما مطئمن هستيم كه سرانجام منافقين توسط ملت عراق نابود خواهند شد»

. تلويزيون رژيم :۷۹/۶/۲ «وزير اطلاعات...اعلام كرد،مابه دست مردم عراق ازمنافقين انتقام خواهيم گرفت»

. روزنامه هاي حكومتي آفرينش و كيهان :۷۹/۷/۳ «


سازمان منافقين خبيث ترين دشمن ملي ماست كه با اعزام تروريست سعي در تلقين نبود امنيت در داخل و خارج از كشور دارند... وزير اطلاعات گفت: مطمئن باشيد اگر توسعه پيدا نكنيم در جهان كنوني مرگ ما حتمي است».

 خبرگزاري رسمي رژيم :۷۹/۸/۱۲ 


«وزير اطلاعات با اشاره به شرارتهاي فاقد ارزش نظامي منافقين... گفت: وزارت اطلاعات برنامه هاي وسيعي براي انهدام منافقين در دست اقدام دارد». خبرگزاري رسمي رژيم :۷۹/۸/۱۴ «سلطاني معاون وزير اطلاعات در جمع مسئولان شهرستان بروجرد تصريح كرد.

«مقابله با منافقان و خنثي سازي توطئة دشمنان ازجمله وظايف مهم وزارت اطلاعات است و وزارت اطلاعات مقابله با التقاط را سرلوحة كار خود قرار داده است» و خاتمي هم به همين خاطر «تشنج زدايي را لازمة برقراري امنيت» ميداند».

 خبرگزاري رسمي رژيم :۷۹/۱۰/۱۹ «

وزيراطلاعات، در حاشية همايش وحدت و امنيت ملي: منافقين، افراد تروريستي هستند كه منفورتر از آنها وجود ندارد و به همين خاطر، دنيا بايد ارتباط خود را با اين گروه جاني قطع و آنها را به عنوان تروريست معرفي كند».

 خبرگزاري رسمي رژيم :۷۹/۱۰/۲۴ «

وزير اطلاعات گفت، هر جريان و گروهي بخواهد با گروههاي محارب رابطه برقرار كند با آن برخورد ميكنيم و جريانات قانوني حق ندارند با جريانات خارجي ارتباط برقرار كنند... اين چنين نيست كه اگر فرد و يا گروهي با گروههاي مخالف نظام ارتباط برقرار كنند از ما پنهان بماند».

 تلويزيون رژيم ـ شبكه خبر :۸۰/۲/۷ «

يونسي: با اقدامات اطلاعاتي و عملياتي، پايگاههاي منافقين در خاك عراق شناسايي و با هماهنگي نيروهاي مسلح تعدادي موشك زمين به زمين به اين پايگاه هاشليك شد...وي تأكيد كرد مردم عراق از حضور منافقين در خاك خودشان ناراحت هستند و روزي خواهد رسيد كه ملت عراق با دست خودشان باقيماندة اين عناصر را نابود و از خاك عراق اخراج ميكنند».

روزنامة حكومتي نوروز :۸۰/۲/۸ «


گزارش وزير اطلاعات از جزييات حملة موشكي ايران به پايگاه هاي منافقين... وزير اطلاعات گفت: جمهوري اسلامي ايران براي برقراري ارتباط با كشورهاي همساية خود و نيز برقراري صلح و آرامش تمام موانع ازجمله منافقين را از سر راه برخواهد داشت... حجتالاسلام والمسلمين علي يونسي، درگفتگو با ايسنا با بيان اين مطلب گفت: شليك چند فروند موشك به مقر منافقين در عراق در حقيقت براي تحقق اراده، توقع ها و انتظارهاي مردم شريف انجام گرفته است. وي تصريح كرد: جمهوري اسلامي ايران اين قدرت نظامي را دارد كه فقط ظرف چنددقيقه،دهها موشك به نقاط ازپيش تعيين شده خودشليك كندالبته ايران اين قدرت نظامي را فقط براي دفاع از كشورهاي اسلامي و در جهت صلح و امنيت منطقه ميپسندد!!

 يونسي تصريح كرد: قبلا هم گفته ام كه بالاخره هم منافقين به دست مردم عراق نابود خواهند شد... وي در مورد خسارت وارده به منافقين در حملة موشكي ايران اظهار داشت همه پايگاههايي كه مورد هدف قرار گرفته است، منهدم شده است به طوري كه منافقين مجبور شده اند محل را ترك كرده و به جاي ديگر بروند و گزارشهاي كاملي وجود دارد از ميزان خسارت وارده به ماشين جنگي منافقين كه بسيار زياد و گسترده بوده است». خبرگزاري رسمي رژيم :۸۰/۴/۶ «

وزير اطلاعات روز چهارشنبه در همايش قوه قضاييه تأكيد كرد: منافقين مهمترين گروه ضدانقلاب هستندكه ضمن حمايت خارجي به چيزي جزنابودي جمهوري اسلامي ايران فكرنميكنند». تلويزيون رژيم :۸۲/۱/۶ «

مصاحبه با يونسي وزير اطلاعات: ... من از اين فرصت استفاده كنم از هواداران گول خوردة اينها دعوت بكنم، از اين سازمانهاي تروريستي جدا شوند به دامن كشورشان برگردند و به ميهن خودشان برگردند... اگر اينها پشيمون شوند برگردند، جمهوري اسلامي مورد توجه قرار خواهد داد و اونها رو امان خواهد داد. از رهبران شرور و تروريست جدا بشوند و برگردند به دامن كشور، به دامن ميهن شون، الان فرصت خوبيست، كساني كه خانواده هايشان بردند آنجا، لااقل خانواده هايشان برگردند به ايران كه لااقل از مشكلات عراق خلاص شوند، حداقل به خانواده هايشان ظلم نكنند و خانواده يشان بفرستند كه خانواده هاي بيگناه شون چرا در زير آتش و نگراني به سر ببرند، از اين فرصت دعوت ميكنم كه از موقعيت استفاده بكنند».

 تلويزيون رژيم :۸۲/۳/۱ «

يونسي گفت: ...تسليم سران منافقين يكي از مطالبات جدي جمهوري اسلامي ايران از آمريكاست».

خبرگزاري حكومتي فارس :۸۳/۵/۳ «وزير اطلاعات كه به منظور معرفي مدير كل جديد اطلاعات استان گلستان به اين استان سفر كرده است، در جمع شوراي اداري اين استان شركت كرد. وزير اطلاعات جنگ رواني را مؤثرتر از جنگ گرم دانست و گفت:

«در جنگ رواني و تبليغاتي، قبل از شليك گلوله، دلها تسخير ميشود و به همين خاطر سالانه مبالغ بسياري صرف جنگهاي تبليغاتي ميگردد».

 خبرگزاري حكومتي فارس :۸۳/۶/۱۰ «


يونسي: اما وزارت اطلاعات مدتها است كه به اين نتيجه رسيده بود كه بايد معاند را به مخالف تبديل كرد و ما در اين زمينه تلاش كرديم و سعي داشته ايم كه مانع از تمايل جريانات خودي به غيرخودي شويم. وي تبديل جريانات ضدانقلاب به جريانات كم خطر يا بي خطر و تبديل عناصر منافقين به ضد منافقين را نيز از تلاشهاي ديگر وزارت اطلاعات خواند..

خبرگزاري حكومتي فارس:۸۳/۶/۱۰ «

وزير اطلاعات گفت: مسئولين جمهوري اسلامي ايران استراتژي خود را پيش و پس از حملة آمريكا تدوين كردند و به لطف خدا ايران بيشترين منفعت را در عراق داشته است چرا كه ديگر نه صدام و نه منافقين را داريم و درمقابل، آمريكا به هيچ يك از اهداف خود نرسيده است... وزير اطلاعات گفت: عراق نبايد لانة تروريستها اعم از منافقين و غير منافقين شود و نبايد بازماندة رژيم بعث و ريشه هاي صدام دوباره جان گيرد و نمايان گردد... وي با اشاره به سانسور شديد خبري در سازمان منافقين گفت:

آنها پيام دعوت ما را نشنيده اند و ما از صليب سرخ و دولت عراق ميخواهيم تا افرادي را كه به دنبال راه فرار هستند، به ايران يا كشوري ديگر هدايت كنند». تلويزيون رژيم :۸۳/۷/۱۳ آخوند يونسي: «... اگر چنان چه يه كتابي نوشته شده كه اون كتاب تفرقه برانگيزه، وزارت اطلاعات پيش از اينكه حتي كتاب منتشر بشه، كتاب رو شناسايي ميكنه و كنترل ميكنه و اجازه نمي ده يا چاپ بشه يا منتشر بشه. انتشار يك مقالة توهين آ ميز يا يك كتاب تفرقه انگيز، حقيقتاً مي تونه امنيت ملي ما را در معرض خطر قرار بده... دادن  یه شعار تند، يه پيام تند، يه سخنراني بي جا، در يه منطقه ناامني ايجاد ميكنه... ما در سال دهها مورد كه اگر من صدها مورد بگم درست تر هست. ما اينها رو شناسايي و خنثي ميكنيم... ببينيد فاجعة ۱۸تير، به خاطر انتشار يك سند خيلي خيلي كوچيك در حد محرمانه اتفاق افتاد كه هنوز آثار و تبعاتش وجود داره. اون غائله، اون سروصدا، اون اغتشاش به خاطر انتشار يك سند نيمه محرمانه. حالا ببينيد اسناد به كلي سري... اگر يه سرويس اطلاعاتي كار حرفه يي بكنه، دلايل و مدارك اطلاعات رو جمع كرد، با منطق و استدلال و حرفه با متهم برخورد كرد، ... امروز ما تروريستهاي مسلح، كسانيكه آمدند كشته بشوند يا بكشند، ما سالم دستگير ميكنيم و اونها رو تبديل ميكنيم به كسي كه آزادانه در جامعه مي گرده و از جمهوري اسلامي و از وزارت اطلاعات، دفاع ميكنه». خبرگزاري حكومتي ايسنا :۸۳/۷/۱۴ «

يونسي در همايش وزارت اطلاعات، مردم و امنيت همچنين دربارة اقدامات وزارتخانة متبوعش در حوزة رفع مشكل ايرانيان خارج از كشور، از رفع ديدگاههاي موهومي كه به واسطة تبليغات دشمنان ايجاد شده به عنوان اولين اقدام اين حوزه نام برد و گفت: تلاش ما اين است كه در قدم اول پيوند بين داخل و خارج برقرار شود و آنها به داخل نگاه كنند و چنانچه نميتوانند به داخل برگردند، نگاهشان عوض شود». خبرگزاري حكومتي مهر :۸۳/۷/۱۴ «در همايش وزارت اطلاعات، وزير اطلاعات در خصوص برنامه هاي اين وزارتخانه در خصوص ايرانيان خارج از کشور گفت: ديوار مصنوعي که بين ايرانيان داخل و خارج از کشور است بايد از بين برود و... هدف ما از بين بردن اين ديوار است تا ايرانيان بازگردند و... بدانند که هيچ جا براي آنها امن تر و بهتر از ايران نيست.

وزير اطلاعات... تأکيد کرد:

هدف ما اين است که ايرانيان به داخل ايران نگاه ميکنند و گرايش و حرکت آنها به سوي ايران باشد

»اطلاعات آخوندي براي ضربه زدن به تشكيلات مجاهدين و فشار به خانوادهها از به كارگيري بريده مزدوران بازگشتي به نزد خود بيشترين استفاده را ميكند. از يكطرف با انواع دروغها و ايجاد نگراني نسبت به موقعيت سازمان در عراق و سلامت فرزندانشان، خانوادهها را به لحاظ عاطفي تحت فشار قرار ميدهند تا به خواستة اطلاعات آخوندي براي جداكردن فرزندشان از سازمان، تن بدهند. از طرف ديگر آنان را زير بمباران تبليغات و لجن پراكنيهاي خود قرار داده و درصورت تن ندادن خانواده ها به خواسته هاي آنها، مورد شانتاژ، تهديد و ارعاب قرار ميگيرند. خانواده هايي كه به نوعي تحت تأثير اراجيف اين بريده مزدوران قرار گرفته اند، در ملاقات و تماس با مجاهدين و اشراف نسبتبه سوءاستفادة رژيم از آنها، به سرعت فضايشان شكسته و تغيير ميكند و بيش از پيش به نفرت آنها از وزارت اطلاعات افزوده ميشود. بخشي از اين شيوة ضدانساني يعني «استفاده از برگ خانواده عليه مجاهدين» در يك جنگ سياسي و رواني، از زبان مزدوران دشمن برملا ميشود:

۸۲/۱۲/۱۴ مزدورحسين فرقاني ـ عامل وزارت اطلاعات


مامور انجمن نجات حسین فرقانی 

اين مزدور در توجيه يكي از خانوادهها براي آمدن به شهر اشرف مي گويد: «... كاري كنيد كه خانوادههايي كه ميروند كربلا براي زيارت و از اقوام شما هستند، اينها را توجيه كنيد بروند جلو درب قرارگاه اشرف و خيلي دوستانه و بدون اينكه موضع ضد نظام يا طرفدار نظام داشته باشند بگويند ما آمديم اينجا فلاني را ببينيم... وقتي رفتي قرارگاه اشرف مجبور هستي حفظ ظاهر كني و تقيه كني، بگويي آقا ما شما را دوست داريم، وقتي اينها را بگويي طرف مقابلت خلع سلاح ميشود. شما ميرويد با يك ظاهر آراسته يي، ميروي داخل و سلام وعليك و عاطفة جمعي آنها را تحت تأثير قرار ميدهي، چه جوري؟ با جمع آنها روبوسي ميكني، به جمعشان اظهار ارادت و محبت ميكني! كه آقا ما چقدر شما را دوست داريم. اگر گفت انجمن نجات بگو من نميدانم انجمن نجات چيست، آمدم تو را ببينم... اول بهش دسترسي پيدا بكن و او را بكش يك گوشه كناري و يك مقدار اعتمادش راجلب بكن و بعداً باهاش صحبت كن در قالب خاطره و ۱۰تا نامه برايش ببر و يك آلبوم عكس خانوادگي برايش ببر، آنموقع ميشود يك صحبتي كرد كه حالا برويم او را بياوريم». خبرگزاري رسمي رژيم :۸۳/۱۰/۲ «... «علي يونسي» وزير اطلاعات دوم دي ماه دربارة عفو اعضاي گروهک منافقين اعلام کرد:

جمهوري اسلامي ايران همواره بين سران جنايتکار منافقين و بدنة اين گروهک تفاوت قايل است و تلاش دارد که بدنة منافقين از سران جدا شوند و آنها خود را از اين گروهک نجات دهند». :۸۳/۱۰/۹ 

مزدور آرش رضايي از عوامل وزارت اطلاعات 

آرش-رضایی»-یک-مأمور-شناخته_-شده-وزارت-اطلاعات

«انجمن نجات در اين دوسال چندكاروان به قرارگاه اشرف فرستاده، كار خودمان را به خوبي انجام داديم و توانستيم رابطه يي كه مد نظرمان بود برقرار كنيم. همه تلاش انجمن نجات ايجاد همين رابطه است... هرخانواده يي كه رفته و برگشته خيلي به ما اضافه كرده است. من حرفم به شما اين است كه بتوانيد ارتباط عاطفي خودتان را با آنها حفظ كنيد و زمينه را فراهم كنيد تا بتوانند از آن محل كنده شوند و از مواضع خود دست بردارند، حالا به هر جاي ديگري خواستند بروند و در آنجا زندگي خودشان را بكنند. حتي بروند در اروپا پناهنده بشوند، هركاري مي خواهند در آنجا بكنند، ما به آن كاري نداريم... من ميخواهم اين را بگويم كه ما انجمن نجات بدون خانواده ها هيچ كاري نمي توانيم بكنيم. الحق هم كه اگر خانوادهها نبودند ما هيچ كاري نميتوانستيم بكنيم و گامي برداريم».سايت وزارت اطلاعات به نام ايران ديدبان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر