۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۵, جمعه

پيام عزت ابراهيم عليه داعش ودخالت هاي رژيم ملايان به سركردگي قاسم سليماني در عراق


عزت ابراهيم الدوري كه چندي قبل خبر كشته شدن او روي آنتن ها رفت، امروز تلويويزيون التغيير يك نوار صوتي از او را پخش كه وي در اين پيام با اشاره به موضوعات روزهاي اخير در عراق  به شدت به اشغال عراق توسط ايران حمله مي كند و مي گويد نيروهاي حشد الشعبي چيزي جز شبه نظاميان شيعي طرفدار ايران نيستند و اين ايران و قاسم سليماني است كه بر عراق حاكميت مي كند. و با دشمني با داعش را اشكار كرده و اعلام ميكند كه تعدادي از فرماندهان بعثي اسير داعش هستند كه تاكنون توسط داعش اعدام شده اند 
ترجمه متن خبر تلويزيون التغيير 15مه 2015
عزت الدوري: اگر آمريكا عشاير استانهاي بپاخاسته را مسلح كند اين اولين گام در جبران جنايتهاي خود و اشغال عراق خواهد بود و براي تقويت عراق است و نه آن چنان كه ميگويند براي تجزيه آن
عزت الدوري اي رفيقان به شما خوشآمد ميگويم و درود ميفرستم. امروز در اين ديدارتأكيد ميكنم كه آن چه امروز در كشور ما ميگذرد يك اشغال مستقيم و تمامعيار (ايراني) فارسي است كه با پرده ديني فرقهگرايي نفرتانگيز آذين شده است, اگر تا امروز مزدوران صفوي كه در روند سياسي هستند خيري براي عراق و عراقيان داشتند, امروز ديگر به كناري گذاشته شدند. در برخيها در جريان صدر و در رأس آنها رهبر انقلابيون صدري آقاي مقتدي فرصتي داشت كه نوعي از آزادي را بهدست بياورد اكنون ديگر اين فرصت تمام شد و در مجلس اعلا همچنين كساني بودند كه خيري داشتند و در رأس آنها عمار الحكيم بود و همچنين فرماندهان ديگري كه بهخاطر نگرانيم براي آنها از (رژيم) ايران اسمي از آنها نميبرم. اينها فرصت داشتند كه در آن حكمت و تعقل وجود داشت, اما اكنون ديگر همه چيز تمام شد و همه آنها زير مهميز آهني (رژيم) ايران قرار گرفتند, و پس از امروز ديگر كسي نميتواند نظر خود را بيان كند و حتي از فرصتي كه سابق داشتند صحبت كنند, اكنون (رژيم) ايران جنبش مارا ازبين ميبرد, چند روز پيش شبهنظاميان صفوي النخيب را به اشغال خود درآوردند, همچنان كه خودتان ميدانيد النخيب شهرستاني از توابع استان الانبار است و امن بود و توسط كسي هم تهديد نشدهبود, و همچنان كه ميدانيد 90درصد استان الانبار در كنترل دولت اسلامي (داعش) و افراد مسلح است, امروز النخيب, فردا سامراء, و پسفردا طوز خرماتو, و همينطور شهرستاني بعد از شهرستان ديگر, شما ميدانيد كه النخيب بخشي از الانبار است و براي (رژيم) ايران در عراق يك موقعيت استراتژيكي بهشمار ميآيد. 
اما اهداف اشغال النخيب كه (رژيم) ايران درپي آن است, بازكردن جبهه جديد عليه عربستان سعودي است, يكي از اين اهداف نيز وصل نگهداشتن ارتباط جبهه سوريه و لبنان است, زيرا معابر شمالي در برابر آنها بسته شده است, اما هدف اصلي ايجاد تغيير تركيب جمعيتي براي بلعيدن زمين و جامعه با همديگر است مردم ما در الانبار و كربلاء و النجف بايد كه هركس در حد خودش و در سطح مسئوليتش و امكاناتش و شرايطش با قدرت در برابر اين طرح و برنامه (رژيم) صفوي جنايتكارانه ايران كه هدف آن بلعيدن لقمه پس از لقمه و گام به گام عراق است بايستد. كسي كه بر صحنه سياسي و روند سياسي عراق كنترل و هژموني دارد, همان شبهنظاميان صفوي هستند, دهها نوع شبهنظامي كه با (رژيم) ايران درارتباط هستند و توسط آن تسليح و كمك مالي ميشوند و بهطور مستقيم توسط سپاه قدس (رژيم) ايران توجيه شده و ميجنگند. رهبران اين شبهنظاميان استقلال تصميمگيري و خطمشي خودشان را از اتحاد ملي اعلام كردهاند, و مستقيم توسط (رژيم) ايران و بهطور خاص قاسم سليماني فرماندهي ميشوند. دهها نوع شبهنظامي هستند كه در رأس آنها شبهنظاميان بدر و عصايب اهل باطل و حزبالله هستند, بسيج مردمي مطلقاً وجود ندارد, لباس بسيج مردمي را به اين شبهنظاميان پوشاندهاند و با فتواي السيستاني لباس قانوني به آنها دادند, ما بر اساس پايههاي جديد مقاومت را براي جنگ با آنها بنا نهاديم, جنگ با اين نوع دشمنان, اينها عراقي نيستند و نه در گذشته نه در حال و نه در آينده, هيچ رابطهيي با عراق ندارند. آنها زنان و كودكان را سر ميبرند, زني با سه كودك كه سن آنها به 5الي 10سال هم نميرسد سر ميبرند, و مردم عراق و عراقيان اصيل را اعم از سني و شيعه, كرد و تركمن, مسيحيان و ايزديان سرميبرند, بههمين دليل جنگ ما جنگ سرنوشت واقعي را, جنگ سرنوشت عراق و مردم و همه جهان اسلام را نمايندگي ميكند. بنابراين اي رفقا امروز يك جنگ ملي و قومي تمامعيار در عراق درجريان است. در اين پيام كه مزدوران و رسانههايي كه رسانههاي آمريكا به آنها كمك ميكند آن را يك پيام گمراهكننده و تخريب وجهه تلقي كرده و خواستند كه اين پيام را بيعت با دولت اسلامي (داعش) جلوه دهند و اين كه حزب تبديل به داعش شده و داعش هم تبديل به حزب شده است, ما با داعش از نظر ايدئولوژي, تا گامهايي كه در صحنه برميداريم در تضاد است و اين همان چيزي است كه ديدار مارا با آنها غيرممكن ميسازد و حتي اگر هم ما بخواهيم با آنها ديدار داشته باشيم آنها قبول نميكنند, زيرا آنها بعث را تكفير ميكنند و از 10ماه پيش تاكنون يك سوم اعضاي فرماندهي و تعدادي از افسران ارتش سابق را بازداشت كردهاند, اما واقعيت را بگويم, آن چه كه دولت اسلامي (داعش) با هردليلي و در هر شرايطي و هرنبردي و در يك زمانبندي از عراقيان كشته است, بجز آن چه كه در اسپايكر اتفاق افتاد, حتي به يك درصد آن چه كه شبهنظاميان كشتهاند نميرسد اسپايكر يك جنايت بود و ما آن را محكوم ميكنيم,  بيش از 1000جوان عراقي بهدست دولت اسلامي (داعش) اسير شدند آنها با دولت اسلامي (داعش) نجنگيدند و هنوز در آموزش بودند و همه جوان 16تا 20ساله بودند. اگر دولت (داعش) آنها را آزاد ميكرد اين امر جنوب عراق را ميلرزاند و آن را به مخالفان دخالتهاي (رژيم) ايران اضافه ميكرد. اما جوانان سرگردان متأسفانه هيچ چيزي از صلاحالدين نميدانستند و آناني كه در دولت اسلامي (داعش) بودند اقدام به چنين جنايت شنيعي كردند. 
مسلح كردن عشاير در استانهاي بپاخاسته عكس آن چه كه پيمان (رژيم) صفوي ايران ميگويد براي تقويت يكپارچگي عراق است و نه براي تجزيه آن است. زيرا تجزيه در اثر فشار بالا و قهر و مرگ و بر سركوبيدنها بهوجود ميآيد, كه ضعفا را به سوي اقليم ميراند و آنها را به سوي جدايي سوق ميدهد. برخي هم كه زمين و كشور و خانواده خود را ترك كرده و به خارج از كشور مهاجرت ميكند و آنها را فراموش ميكند. اگر شهروند خون او مباح باشد و شرف او تجاوز شده و كرامت او ازبين رفته باشد, به كجا برود. من اين گام را اگر درست باشد... و اين سلاح را به عشاير مجاهد بپاخاسته بدهد, اولين گام آمريكا براي تصحيح يا جبران بخش خيلي ناچيزي (به اندازه يك دانه) از جنايتهايش در حق مردم عراق و امت عربي خواهد بود.  آن چه كه عجيب است, اين اصرار بسيار بالاي (رژيم) صفوي ايران و رسانههاي بينالمللي مويد او از جمله برخي رسانههاي عربي است كه واقعيتها را وارونه كردند و گفتند كه اين سلاح به تجزيه عراق منجر خواهد شد... حتي دفتر تبليغاتي احساس ميكرد كه يك بسيج تبليغاتي وسيعي وجود دارد و يك بيانيه صادر كند كه اين تجزيه را رد كند, و بگويد كه اين تسليح به تجزيه راه ميبرد و تسليح عشاير در استانهاي بپاخاسته را رد كند انگار نه انگار كه اين درخواستي است كه درخواستهاي مظلومين و بحاشيه رانده شدگان مردم ما را نمايندگي ميكند و اين از زمانهاي طولاني است و نه امروز, بنابراين هر كشوري كه آنها را براي دفاع از زنان و زمينهايشان و اموالشان و حق زندگي خود مسلح كند, اعم از اين كه آمريكا يا غير آمريكا باشد براي متوقف كردن ظلم و جور و گسترش (ايران) صفوي در عراق مقبول و مطلوب است. 
اي رفقا بدانيد كه فدرالي و اقليم يك شيوه و راه موكد و عامدانه براي تجزيه است, بجز موضوع كردستان كه يك ويژگي خاصي دارد و يك ملتي را نمايندگي ميكند. اين يك طرح بينالمللي امپرياليستي ضد عراق است كه وقت آن رسيده است اما باذن خدا و با همت رزمندگان و مجاهدان و مردم بزرگ عراق, ما با قدرت سلاح در برابر تجزيه خواهيم ايستاد. بنابراين اگر از النخيب عقبنشيني نكنند, ما بايد در النخيب با آنها بجنگيم و عليه آنها جنگ چريكي راه بيندازيم و آنها را در النخيب بكشيم. 
اي رفقا! (رژيم) ايران براي بلعيدن عراق عجله دارد تا اين كه وارد جنگ اصلي خود عليه امت و كشورهاي خليج و عربستان سعودي شود. بههمين مناسبت من به ”توفان قاطع ”و رهبر آن ملك سلمان بن عبدالعزيزدرود ميفرستم. مواضع همه آنها از عربستان گرفته تا كشورهاي خليج و كشورها امت (عربي) معادل حتي يك درصد آن چه كه ما براي عربستان و كشورهاي خليج و امت كردهايم, نميشود. نقش جهادي ما در عراق در طول 12سال آنها را (رژيم ـ م) را به چالش ميطلبد, گسترش پيدا ميكند و به سوي آنها در حركت است, قربانيهاي بسيارو ارزشمندي داده شده است, اما اين يك موضع درست است و عربيت و اراده امت و مردم آن در ايستادن در برابر يورش (رژيم) ايران عليه امت را نمايندگي ميكند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر