۱۳۹۴ اردیبهشت ۳۰, چهارشنبه

چرا خامنه اي سر كشتي شاهد (كه ميخواست به حوثي ها سلاح برساند )هم چوب وهم پيازرا خوردوهم 100تومان را داد.

چرا خامنه اي سر كشتي  شاهد كه ميخواست به حوثي ها سلاح برساند هم چوب وهم پيازرا خوردوهم 100تومان را داد
از آنجا كه اين روزها موشكافي يك مقدار روي بورس رفته بد نديديم كه سر كشتي شاهد ومانورهاي شكست خورده خامنه اي ماهم يك مقدار موشكافي كنيم 
افشاي ياران شيطان
 
راستش خامنه اي نقشه اش چي بود ميخواست چه كار كند؟
وكشتي چرا به بندرعباس برگشت؟
 وبعد در بندر عباس چه كرد چه چيزهايي را جابجا كرد  ؟نكنه سلاح داشت
وچرا به بازرسي تن داد بازرسي اي كه پاسدارجزايري گفته بود مرز سرخ است ودنيا به آتش گشيده ميشود.زور طرف هاي مقابل زياد بود؟
 توجه كنيد وبدقت بخوانيد
پرس تي وي
چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 - 07:10
سید مسعود جزایری، معاون ستاد کل نیروهای مسلح ایران
سید مسعود جزایری، معاون ستاد کل نیروهای مسلح ایران
معاون ستاد کل نیروهای مسلح ایران تصریح کرد حمله به کشتی امدادی ایران منطقه را به جنگ می‌کشاند.
سید مسعود جزایری سه شنبه (22 اردیبهشت) در مصاحبه با شبکه خبری العالم خطاب به دولتمردان عربستان سعودی گفت دست از ایجاد مزاحمت برای کشتی حامل کمکهای بشردوستانه جمهوری اسلامی ایران بردارند.
سردار جزایری گفت : «عربستان و آمریکا دست از ایجاد مزاحمت برای کشتی حامل کمکهای بشردوستانه ایران بردارند.»
وی در جواب این سوال که در صورت ممانعت عربستان از رسیدن کشتی حامل کمکهای بشردوستانه ایران به سواحل یمن، پاسخ چه خواهد بود، گفت: «عربستان سعودی و حاکمان تازه کار این کشور و هم آمریکایی‌ها و دیگران بایستی توجه داشته باشند، چنانچه بیش از این بخواهند برای جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با کمک رسانی به کشورهای منطقه ایجاد مزاحمت کنند، چه بسا آتشی به پا شود که مهار آن قطعا از دست آنها خارج خواهد شد.»
وی به عربستان و حامیانش توصیه کرد «اجازه دهند جمهوری اسلامی ایران و کشورهای دیگر حداقل کمکهای انسانی خود را برای مردم مظلوم یمن داشته باشند و بیش از این کشورهایی به نام اسلام و علیه مسلمانان جنگ و ادامه خونریزی نداشته باشند.»در جائي ديگر
کشتی نجات کجاست؟/ آیا ائتلاف جسارت می‌کند/ پذیرایی با موشک‌های XY2 و مین‌های دریایی/ Triple Response واکنش ایران به تعرض هر ائتلافی است

**سردار جزایری: اگر جمهوری اسلامی ایران تشخیص دهد به مردم یمن کمک خواهد کرد
سردار سرتیپ "سید مسعود جزایری"  معاون ستاد کل نیروهای مسلح ضمن هشدار شدیدالحن به ائتلاف عربی درباره ممانعت از حرکت کشتی "نجات" ایرانی گفت: صراحتا اعلام می‌کنم که خویشتن داری جمهوری اسلامی ایران حد و اندازه‌ای دارد.
وی ادامه داد: اگر روزی مردم "یمن" نیاز داشته باشند، جمهوری اسلامی ایران به تشخیص خود عمل خواهد کرد.
**تعیین تکلیف پنتاگون
مقامات وزارت دفاع آمریکا "پنتاگون" هم اصرار دارند که کشتی نجات نه در "یمن" بلکه در بندر "جیبوتی" پهلو بگیرد که این اصرار تامل برانگیز نشان می‌دهد که آن‌ها با روند ایجاد دمکراسی و حل بحران انسانی در "یمن" مخالفند و تلاش می‌کنند برای جمهوری اسلامی ایران تعیین تکلیف کنند.
مقامات غربی و عربی معتقدند  کشتی نجاتی که هم اکنون در مسیر یمن است، یا نباید پهلو بگیرد و یا قبل از پهلو گرفتن حتما باید بازرسی شود.
البته ناوگروه 34 نیروی دریایی ارتش با ناوشکن جمهوری اسلامی ایران "البرز" و ناوگان وابسته به آن آماده دفاع و اسکورت کشتی ایرانی خواهند بود و بعید است که بازرسی صورت بگیرد.
 واما بعد از اين حمله شانتاژه وگردن گشي ومرز سرخ خامنه اي سربازرسي كشتي نتيجه چي شد؟؟؟
خامنه معمولا زور را نمي پذيرد مگر زوز خيلي پرزور باشد مثل زور پر زور ائتلاف قاطع عربي +آمريكا

'کشتی ایران شاهد برای بازرسی توسط سازمان ملل به جیبوتی می‌رود'

  • 5ساعت پیش
ایران پیشتر هشدار داده بود که عربستان و متحدانش در حمله به یمن، حق بازرسی از کشتی ایران شاهد را ندارند
خبرگزاری فارس به نقل از خبرنگار خود در کشتی "ایران شاهد" گزارش کرده که این کشتی، که حامل کمک های ایران برای جنگ زدگان یمن است، برای بازرسی توسط سازمان ملل به جیبوتی می رود.
فارس امروز چهارشنبه، ۳۰ اردیبهشت، نوشته که کشتی باری ایرانی، پس از بازرسی، جیبوتی را به مقصد بندر الحدیده یمن ترک خواهد کرد.
رسانه های ایران سه روز پیش گزارش کرده بودند که ایران شاهد، روز یکشنبه وارد آب های خلیج عدن شده و روز پنجشنبه در بندر حدیده یمن پهلو خواهد گرفت.
هفته پیش آمریکا از ایران خواسته بود تا محموله این کشتی را به جای یمن به جیبوتی بفرستد و از طریق سازمان ملل به دست یمنی‌ها برساند.
خوب توجه كنيد
به دنبال این درخواست، حسین امیر عبداللهیان، معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه ایران، گفت که "هماهنگی‌های لازم با مراجع ذیربط در سازمان ملل" برای پهلوگیری کشتی حامل کمک‌های انسان‌دوستانه ایران به یمن انجام شده است.
به اين ميگويند پر روئى ووقاحت پس عربده ها وسينه چاك دادنها چي شد آتش كشيدن منطقه چي شد؟؟؟
آمريكا تقاضا كرد وشما هم قبول كرديد
به طور معمول، ائتلافی از کشورهای عربی به رهبری عربستان سعودی، کلیه کشتی ها به مقصد یمن را برای جلوگیری از سلاح رسانی به شورشیان حوثی این کشور جستجو می کنند. 
مگر شما سلاح داشتيد معمولا كه اين بازرسي بايد صورت گيرد پس چي شد 
نكنه سلاح داشتيد كه داشتيد وبرديد بندر عباس خالي كرديد اينجور نيست 
این در حالی است که مرضیه افخم، سخنگوی وزارت خارجه ایران، گفته بود که کشورهایی که به یمن حمله کرده‌اند اجازه بازرسی کشتی‌های ایرانی حامل کمک را ندارند.
مسعود جزایری، معاون ستادکل نیروهای مسلح ایران نیز هشدار داده است که ایجاد "مزاحمت" احتمالی برای این کشتی ممکن است "آتشی" را روشن کند.
به اين ميگويند يك تو سري ويك فقره عقب نشيني ذلت بار خامنه اي كه هم چوب را خور هم پياز را وهم صد تومان را  داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر