۱۳۹۴ خرداد ۴, دوشنبه

خامنه اي وروحاني اينبار از طرق وزير كشورشان ترس ووحشت از قيام وموقعيت انقلابي جامعه را بروز دادند

رحمان فضلي وزير كشور روحاني در 4 خرداد 94 در هفتاد و سومین جلسه شورای اجتماعی کشور در محل ساختمان وزارت کشور وحشت خود را از موقعيت انقلابي جامعه و قيام مردم آشكار كرد و در پاسخ به خبرنگاران در رابطه با شرايط  گفت: «.... هر هفته در کشور ما 5 تا 6 مورد تنش اجتماعی وجود دارد که برخی از آنها رسانه‌ای می شود. همه این اتفاقات علایم کاهش آستانه تحمل در جامعه است که ممکن است ناشی از مسائلی مانند حقوقی، سیاسی، اقتصادی و... باشد.»
رحمان فضلي بعنوان نمونه اي از اين تنش ها اجتماعي به پاسخ  مردم غيور مهاباد به تعدي مأمور امنيتي رژيم خانم فريناز خسرواني كه دفاع از خود زندگي اش را فدا كرد، اشاره كرد و گفت: “«موضوع مهمی که درمهاباد اتفاق افتاد اگر خویشتنداری نیروی انتظامی را در پی نداشت با شرایط حساس آن منطقه حتما شاهد یک مصیبت بزرگ بودیم. ما باید پیش‌بینی چنین مسائلی را بکنیم. من همین جا به عنوان وزیر کشور اعلام می‌کنم که هیچ گزارشی از این موضوع به من نرسید......»
وزير كشور روحاني به نمونه مسابقات در تبريزي، از اين موقعيت انقلابي جامعه و وحشت رژيم ملايان از آن اشاره كرد و گفت: «۱۰۰ هزار جمعیت در خیابان‌های تبریز بود به هر حال کنترل این جمعیت کار دشواری بود  ۴۳نفر از پرسنل ناجا در حوادث ورزشگاه تبریز زخمی شدند.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر