۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۶, شنبه

وقت آن رسيده كه دست و پاي رژيم از منطقه قطع شود - پرويز خزائي


پرويز خزايي نماينده شوراي ملي مقاومت در کشورهاي نورديک طي مصاحبه‌يي با سيماي آزادي در 25 ارديبهشت 94 درباره  تشکيل ائتلاف منطقه‌اي و عربي عليه دخالتهاي رژيم آخوندي، گفت: 
من فکر مي‌کنم اين  يک سرفصلي است توي تاريخ مدرن منطقه، به‌خاطر اين‌که بعد از سالها به هر حال اين کشورهاي منطقه و حتي تا حدود زيادي هم کشورهاي غربي متوجه شدند که تهديد اصلي نه محور شيعه و سني است، يک رژيم فاشيستي است که تحت نام مذهب يک ايدئولوژي خمينيستي آورده که هم سرکوبگره و هم قاتله و هم تروريسته و هم توسعه‌گره و  مي‌خواهد بر منطقه تسلط پيدا کنه. هر چي در داخل کشور ضعف و بدبختي و فلاکت و ورشکستگي داره، مي‌خواهد در ملأ خارجي اينها را جبران کنه و به قول خودش انقلاب صادر کنه. اولين باريه که ملتهاي منطقه اين رو به جد فهميده‌اند ، متأسفم كه  قدري ديرتر خيلي فهميده‌اند.
 زماني که همين مقاومت در او را کتاب معروف بنيادگرايي اسلامي را معرفي کرد به‌عنوان تهديد بزرگ جهان و خانم رجوي هم ديديد که در کنگره آمريکا اشاره کردند الآن اينا به اين نتيجه رسيده‌اند که بايد متحد بشن عليه دشمن مشترک در منطقه. وليکن اين دشمن مشترک همه جهان است اين رژيم و براي همينه که کشورهايي هم خارجي بعضيهاشان شجاعتر مثل رئيس‌جمهور فرانسه، بعضيهاشان وسط آمدهاند به  اين ائتلاف جهاني پيوسته‌اند. من اسمش رو مي‌گذارم ائتلاف جهاني چون ديديد که از سنگال، از غرب آفريقا تا مالزي هم بهش پيوسته‌اند و من فکر مي‌کنم الآن وقت خوبي است که دست و پاي رژيم قطع بشه در منطقه که شر يک جهان هم هست با اتميش و با توسعه‌گريش براي به قول خودش صدور اون ايدئولوژي مخوفش. من اين رو خيلي خوب مي‌بينم ولي اميدوارم که دولت وقت آمريکا اين بار واقعاً پشت يک ائتلاف منطقه‌اي و جهاني بره و نگذاره که اين يا خاموش بشه يا کند بشه، چون سرنوشت همه کشورهاي منطقه و حتي تا بخش زيادي سرنوشت کشورهاي ديگه جهان دموکراسيها و جهان آزاد هم در خطره.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر