۱۳۹۴ اردیبهشت ۳۱, پنجشنبه

از درون رژيم: اختلافات درون نظام در بالاترين سطوح حتي بيت خامنه اي وبي اعتماي ونگراني وريزش در بدنه وپائين نظام

نگراني سراپاي نظام را فرا گرفته است .

يكي از كارگزاران رژيم درارگانهاي امنيتي
مطالب زير را گفته است  كه با اندكي تغيير آن
 را به چاپ ميرسانيم .

“اختلافات درون نظام دربالاي حاكميت، درمقولات اساسي بويژه در زمينه اتمي و حمايت از مظلومين جهان وجبهه مقاومت باعث شده است كه اين اختلافها در تمامي بدنه نظام ، درهمه ارگا نها حتي در ميان ارگانهاي  امنيتي نيز رخنه كند .
 اين اختلافات درهمه ارگانها ، افراد را به دو دسته تقسيم كرده است . متاسفانه هيچ ارگاني و نهادي نيست كه اين تضاد از بالاترين تا پايين ترين سطوح وجود نداشته باشد و اين براي نظام بسيار خطرناك است .
مجلس و دولت و قوه قضاييه ، مديرتيهاي مختلف ، دانشگاه ها  و حتي در نهادهاي وابسته به “رهبري“ را هم در بر ميگيرد.
سخنان اخير جنتي با اشاره به برگزاري انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي كه گفته بود “اكنون افرادي دراين انتخابات فعال شده اند كه مسوليت هاي بالايي هم دارند اما چشم ديدن ولايت فقيه را ندارند و همه  شان هم افزايش قدرت خود وكاهش اقتدار ولايت است“ نيز به همين مساله اشاره دارد .
در وزارت اطلاعات اگر چه كه به نسبت ساير ارگانها اين مساله كمتر ديده ميشود ، ولي متاسفانه در آنجا هم با اين قضيه رو برو هستيم . درست مانند قضاياي 88 كه بعد از آن ما ناچارشديم چند هزار نفر را از وزارت اطلاعات تصفيه كنيم .
عده اي ازماموران وزارت اطلاعات درداخل وخارج  از كليت نظام دفاع ميكنند و دركنار رهبري  قرار ميگيرند  ولي عده اي، خودشان را طرفدار آقاي روحاني ورفسنجاني ميدانند  و از خط و سياست هاي آنها دفاع ميكنند ، شما ميتوانيد اين وضعيت را درمقالاتي كه درسايتهاي وابسته به ارگانهاي امنيتي و  وزارت اطلاعات  نوشته ميشود ،به خوبي مشاهده كنيد .
برخي در زمينه حقوق بشر و مسايل كشورهاي همسايه و اتمي دقيقا حرفهاي آقاي روحاني را تكرار ميكنند و به رهبري كاملا بي اعتنايي ميكنند ولي برخي برعكس .
برخي درمقالاتشان، قسمتهاي زيادي از حرفهاي مخالفين نظام و بويژه مجاهدين را عينا نقل ميكنند ولي پاسخ شايسته اي به آن حرف ها نمي دهند و جوابهاي آنها قانع كننده نيست .
اين مساله درميان ماموران وزارت اطلاعات درخارج كشور بيشتر به چشم ميخورد .


متاسفانه ، برخي از آنها به دليل اختلافاتي هم  كه با هم دارند بيشتر وارد اين واديها ميشوند .
برخي از ماموران ما كساني هستند كه قبلا با گروههاي مختلف منجمله ، مجاهدين كارميكردند و ما با آنها كارهايي را به پيش مي بريم . هدف ما اين است كه مجاهدين از اين شرايط كمتر بهره برداري كنند .
خودمان هم ميدانيم كه آنها بخاطر پول وامكاناتي كه دراختيارشان قرار ميدهيم با ما كارميكنند و خيلي از آنها هيچ اعتقادي به نظام ندارند ، فقط به خاطر منافعشان با ما كارميكنند.
يكي ازمشكلاتي كه ما الان با اين جماعت داريم اين است كه هركدام درخواست پول بيشتري دارد. يكي ازاختلافهاي آنها اين است كه چه كسي ماموريت هاي محوله را انجام بدهد. چون كسي كه ماموريت انجام ميدهد از حقوق و مزاياي بيشتري برخوردار ميگردد.


قبلا مسول افراد جداشده از مجاهدين كه الان با ما كار ميكند درخارج كشور كريم حقي بود ولي، بعد از بازجويي او بوسيله دولت هلند ، اكنون از دور فعاليت خارج شده است . وزارت اطلاعات مسوليت او را به محمد حسين سبحاني در آلمان محول كرده است .
ولي برخي از دوستانش ميگويند كه او عرضه چنداني ندارد ، ازهمه مهمتر اين كه قسمتي از سهم آنها را خودش برميدارد و به بقيه كمتر ميدهد و اين مساله باعث نارضايتي برخي ديگر شده است .
اخيرا وزارت اطلاعات ، سه نفر جديد را هم فعال كرده است .
 (منظور ازاين سه نفر مزدوران داوود باقر وند ارشد و عيسي آزاده (برده ) و غلامعلي حسين نژاد ( معروف به غلام دررفته ) ميباشد.


هركدام ازاين ها ادعاي رهبري گروه را  دارند و ميگويند كه سابقه من از اون يكي بيشتر است .به همين خاطر ما نميتوانيم آنها را جمع كنيم . اگر هم با فشار و پول گاه وبيگاه آنها را جمع كنيم ولي دوام ندارد .
 يا مثلا ،ميلاد آريايي ، حاضر نيست ، زير بليط سبحاني كاركنند و هرموقع هم كه مجبور ميشود شركت كنند با ناراحتي و غرولند اين كار را ميكنند .
اخيرا اكسيوني در فرانسه در ميدان سنت ميشل برگزارشد ، با تمام تلاشي كه كرديم ، بيش از  15نفر نتوانستيم جمع كنيم . متاسفانه حتي برخي از افرادي كه ساكن فرانسه هم بودند دراين اكسيون شركت نكردند .
بد تر ازهمه اين كه ما شنيديم كه اخيرا با توجه به بحرانهاي نظام  و خبرهايي كه مبني بر تغيير نظام درخبرگزاريها نقل شد و حتي نگراني هايي كه ازبخشي از نظام صادر ميشود ،  بعضي از اين ها  مطرح كرده اند كه  ما نگران آينده هستيم . اگر نظام تغيير پيدا كند در آن صورت چه اتفاقي براي ما خواهد  افتاد ؟ آينده ما نامعلوم است ، هم امكانات مادي را ازدست ميدهيم و هم امكان بازگشت به ايران را ازدست ميدهيم و .....

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر