۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۹, شنبه

سلسله افشاگريها شماره 3از كشورهاي اروپايي مي‌خواهيم تا مصوبه شوراي اتحاديه اروپا در آوريل 1997 درباره مأموران اطلاعاتي رژيم ايران را به اجرا گذاشته وآنها را از خاك خود اخراج كنند.

 اخراج مزدوران صادراتي ووارداتي گشتاپوي ملاها خواسته ايرانيان است 
اعزام اين قبيل مزدوران به فرانسه و اروپا از جانب اطلاعات آخوندها و نيروي قدس سپاه پاسداران هدفي جز جاسوسي، زمينه‌سازي و تدارك تروريسم عليه پناهندگان ايراني ندارد. در همين رابطه كميسيون امنيت و ضد تروريسم شوراي ملي مقاومت ايران در اطلاعيه 26 دي 1393 اعزام يك مزدور به اسم عيسي آزاده به فرانسه را افشا نموده بود. ضمن اينكه مقاومت ايران در اطلاعيه 26 دي 1391 اعزام يك مزدور ديگر هم به نام قربانعلي حسين نژاد به فرانسه را به اطلاع عموم رساند. او در فروردين 1391 خود را به كميتة سركوب و قاتلان مجاهدان آزاديخواه ليبرتي تسليم كرده و پس از مدتي ‌به استخدام نيروي تروريستي قدس و وزارت اطلاعات رژيم درآمد

رژيم آخوندي در سراشيب سرنگوني و در انزواي بين‌المللي و داخلي و تلة مرگبار اتمي بزرگ‌ترين تهديد خود را مقاومت و مجاهدين با چشم‌انداز ارتش آزادي‌بخش مي‌داند. چراکه آخوندها بيش از هركس ديگري مي‌دانند كه اين مقاومت سازمان‌يافته تبلور نيروي انساني و تجارب مبارزاتي سه دهه مبارزه عليه آخوندها است. مجاهدين، آنتي‌تز فاشيسم مذهبي و الهام‌بخش مداوم مردم به اعتراض و خيزش و قيام براي نيل به آزادي هستند.




بايد به آخوندها و همه شاگرد جلادان و بچه جلادان و گماشتگان وزارت اطلاعات گفت كه خلافت آخوندها در ايران، كه پدرخوانده داعش و تروريسم تحت نام اسلام است، هيچ گريزي از سرنگوني ندارد.
مقاومت ايران با يادآوري ترور دكتر كاظم رجوي، محمدحسين نقدي و بسياري ديگر از پناهندگان ايراني ضمن هشدار نسبت به توطئه‌هاي رژيم آخوندي عليه مخالفان و طرح‌هاي جاسوسي و تروريستي اين رژيم، قوياً از دولت‌هاي فرانسه، آلمان و ديگر كشورهاي اروپايي مي‌خواهد تا مصوبه شوراي اتحاديه اروپا در آوريل 1997 درباره مأموران اطلاعاتي رژيم ايران را به اجرا گذاشته و مزدوران اعزامي نيروي قدس و گشتاپوي منفور ديني را از خاك خود اخراج كنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر