۱۳۹۳ آبان ۱۶, جمعه

آشنايي با «ماهي گنده ي »! آكواريوم وزارت اطلاعات در تلويزيون بي بي سي سعيد شاهسوندي شاگرد جلاد قسمت سوم

افشاي ياران شيطان


آشنايي با «ماهي گنده ي »! آكواريوم وزارت اطلاعات در تلويزيون بي بي سي سعيد شاهسوندي شاگرد جلاد
 قسمت سوم
منتشرشده در 3 مارس 2012  باز نشر نوامبر 2014
 ارسال شده توسط Goale-omid


كُر هماهنگ وزارت اطلاعات آخوندي با هدف «برگرداندن برگ حقوق‌ بشر» عليه مجاهدين ـ نشريه مجاهد شماره 528
طرح «برگرداندن برگ حقوق‌بشر» براي اولين‌بار در دي‌ماه74 در نشريهٌ ايران‌زمين شمارهٌ78 افشا شد. در اين افشاگري كميسيون امنيت و ضد‌تروريسم شوراي ملي مقاومت فاش كرد كه شوراي‌عالي امنيت رژيم به‌رياست رفسنجاني، در روز 6آبان74، تصميم گرفت از «برگرداندن برگ حقوق‌بشر، توسط جدا‌شده‌ هاي مجاهدين در مقابل نمايندگان مجلس و سازمانهاي حقوق ‌بشري غربي با طرح مسألهٌ زندان و شكنجه در عراق، اردوگاه رمادي و از‌هم‌ پاشيدن خانواده‌ها و به‌ طور خاص سرنوشت كودكان كه غرب روي آن حساسيت زيادي دارد»، استفاده نمايد. شوراي‌ عالي امنيت رژيم، مجدداً تأكيد كرد كه «طرح بايد كاملاً روي جداشده‌ ها سوار شود كه به‌ هيچ‌وجه به‌عنوان تبليغات نظام تلقي نشود»… به‌ وزارت اطلاعات مأموريت داده مي‌شود كه با كمك وزارت خارجه هيأتهايي را در خارج كشور به ‌نزد آنها بفرستد تا دربارهٌ «زندان، شكنجه و اعدام در درون مجاهدين و ارتش آزاديبخش» شهادت بدهند. در اواخر آبان74 وزارت اطلاعات رژيم به‌ يكي از عوامل خود در آمريكا، به ‌نام ناصر خواجه‌نوري، مأموريت مي‌دهد كه با انجام مسافرتي به ‌اروپا و تماس با بريده ‌مزدوران، آنها را براي فعاليت عليه مجاهدين و اداي شهادت در محافل سياسي و حقوق ‌بشري عليه مجاهدين آماده و توجيه نمايد. خواجه ‌نوري در نيمهٌ‌ دوم آبان74، به‌ مدت 10‌روز به اروپا مسافرت مي‌كند و با بيش‌از10‌نفر از بريده ‌مزدوران و پاسداران سياسي رژيم در آلمان و هلند، ديدار مي‌كند. هدف از اين مسافرت، سازمان ‌دادن و انجام هماهنگيهاي لازم براي مسافرت «شهود» و 
تنظيم برنامه ‌ها و حل ارتباطات مربوطه بوده‌ است. از‌جمله، وي در آلمان با سعيد شاهسوندي و نادره افشاري و سپس در ‌هلند با شمس حائري و كريم حقي ديدار مي‌كند. وي هم‌چنين با خانبابا‌ تهراني در آلمان تماس گرفته و برنامهٌ خود را به ‌طور مشروح با وي در ميان مي‌گذارد. هزينهٌ اين «طرح» به‌ طور كامل توسط وزارت اطلاعات تأمين شده‌ است. روز سه‌شنبه 26دي74، شمس حائري و كريم حقي همراه با چند بريده ‌مزدور ديگر به ‌ژنو، نزد گزارشگر ويژه رفتند. خواجه‌ نوري مطابق طرح پيش ‌بيني‌شده، وقت اين ملاقات را تحت عنوان «افرادي از اپوزيسيون رژيم در خارج كشور كه مي‌خواهند در‌بارهٌ موارد نقض حقوق‌بشر توسط رژيم شهادت بدهند» گرفته ‌بود. آنها براي جلوگيري از رو‌شدن ارتباطاتشان با رژيم نزد گزارشگر ويژه، تصميم مي‌گيرند كه هر كدام حتماً مطلب كوتاهي را عليه رژيم مطرح كنند. علاوه بر‌اين، به‌اين نتيجه مي‌رسند كه با توجه به‌ لورفتگي كامل ارتباطات شاهسوندي با وزارت اطلاعات، قرار ملاقات تعيين ‌شدهٌ وي با گزارشگر را منتفي نمايند. وزارت اطلاعات مبلغ 60هزار دلار بابت هزينهٌ اجراي اين طرح در اختيار خواجه ‌نوري گذاشت. 
  
سعيد شاهسوندي در تظاهرات ضد مجاهدين در پاريس- 8فروردين84:
در فروردين 84 ، اطلاعات آخوندي از شاهسوندي شاگرد جلاد خواست تا براي شركت در تظاهرات عليه مجاهدين به پاريس برود. او اوايل ماه فروردين تحت عنوان تعطيلات به پاريس رفت و حدود دو هفته در فرانسه بود. روز تظاهرات بهمراه بقيه نفرات اعزامي از سوي وزارت اطلاعات، عليه مجاهدين در فرانسه بطور غير علني شركت مي كند . 
مزدورديگري در باره شاهسوندي گفته بود كه مأمورين رژيم در خارجه ازطرف وازرت دسته بندي هستند . و به هر دسته اي هم جداگانه جيره و مواجب ميدهد تا همديگر را پاره نكنند! هر دسته  اي با يك باند رژيم در رابطه است. شاهسوندي مزدور به باند سعيد حجاريان وابسته است. براي پيشبرد كارها، وزارت اطلاعات از بالا كارها را هماهنگ ميكند تا اين نفرات با هم سرشاخ نشوند. شاهسوندي در تظاهرات فرانسه آمده بود ولي جلوي دوربين نرفت و خودش را آفتابي نكرد. 
شاگرد جلاد ميخواهد خودش را مزد  ورتر از سايرين نشان دهد! شاهسوندي براي بالا كشيدن خودش در مزدوري، اخيراً ابائي هم ندارد كه ارتباطاتش با وزارت اطلاعات را جلوي بقيه بريده مزدوران عنوان كند، به همين دليل هم از افتخاراتش اين است كه توسط حجاريان به خارج فرستاده شده است. 
و همه افتخاري كه شاهسوندي پس از اين سالها با خود يدك ميكشد، پلاكي است با اين مضمون: 
“ براي حفظ جان حقير، خود را در صحنه جنگ تسليم دشمن كردم، در زندان براي حفظ جان حقير تير خلاص زدم و آنچنان خود را به رنگ مزدوران درآوردم كه حجاريان و بقيه دوستان اطلاعاتي ام به يقين رسيدند كه حضور من در خارج كشور بيش از ماندنم در داخل موثر است، سپس توسط يك پرواز ويژه و تور اطلاعاتي به آلمان آمدم و اينجا در حال مبارزه با مجاهدين هستم. اشكال از شماست كه به اين همه هوشياري من براي حفظ جان جهت مبارزه با مجاهدين، ميگوييد خيانت!!”

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر