۱۳۹۳ آبان ۲۵, یکشنبه

انجمن نجات (بخوانيد نجاست) رژيم يكي از نهادهاي پوششي وزارت اطلاعات ملاها قسمت اول

انجمن نجات    
                     
انجمن نجات (بخوانيد نجاست) رژيم يكي از نهادهاي رسمي وزارت اطلاعات  در داخل كشوراست كه ماموريت هاي خارجي هم عليه مجاهدين اجرا ميكند
وقتي با سربازان جنايت كار وگمنامش  هيچ غلطي در امر انهدام تشكيلات مجاهدين نتوانست بكند طبق معمول بنا به اصلي كه خودشان رسيدند از طريق بريده مزدوران استخدامي وزارت اطلاعات با فيگور ها پوشها وورچسبهاي تقلبي وباطل شده شروع به كار كردند كه يكي از آنها اين انجمن نجاست است
آشنایی با انجمن نجات از زبان رژيم

انجمن نجات توسط جمعی از اعضای سابق مجاهدین به منظور نجات رفقایی که هنوز در اسارت ذهنی و حتی عینی این سازمان در عراق هستند و کمک به خانواده های رنج کشیده آنان تأسیس شده است.
کلیات:
- فرقه تروریستی رجوی (سازمان مجاهدین خلق) سالیان سال است که بسیاری از افراد صدیق و فداکار این کشور را در اسارت ذهنی و حتی عینی خود نگاه داشته و از آنان در جهت امیال رهبری سازمان سوء استفاده مینماید. 
- این سازمان جهنمی با استفاده از شگرد ها و ترفند های معمول تمامی فرقه ها توانسته است با قطع ارتباط این افراد با محیط داخل کشور و همچنین خانواده هایشان، آنان را هرچه وابسته تر نگاه داشته و در نتیجه به شدت استثمار نماید. 
- "انجمن نجات" توسط جمعی از اعضای سابق به منظور نجات رفقایی که هنوز در اسارت ذهنی و حتی عینی این سازمان در عراق هستند و کمک به خانواده های رنج کشیده آنان در داخل کشور تأسیس و فعال شده است. 

ساختار:
- اعضای رها شده از بندهای ذهنی و عینی فرقه و همچنین خانواده های اعضای دربند، تشکیل دهنده این انجمن میباشند.
- این انجمن به هیچ ارگان دولتی و سیاسی وابسته نیست، ولی تا حد توان از امکانات موجود در داخل کشور برای پیشبرد اهدافش استفاده مینماید.
- این انجمن به شیوه دموکراتیک اداره میشود.

اصول:
- صداقت و بیان حقایق، رسالت اصلی انجمن نجات است. ایراد بیانات و تبادل اطلاعات از جانب انجمن تماما متکی بر مستندات انکار ناپذیر میباشد.
- انجمن نجات دست هر کسی را که از موضع انسان دوستانه به یاری انجمن اقدام می نماید به گرمی میفشارد.
- انجمن نجات هرگونه اعمال قهرآمیز را قویا محکوم و مردود دانسته و هیچگونه ارتباطی با سازمانهایی که از خشونت برای رسیدن به اهدافشان استفاده مینمایند برقرار نمیکند.


اهداف:
- نجات دوستان و همرزمان سابق از چنگال فرقه تروریستی رجوی و برقراری پیوندهای عاطفی از دست رفته و رشته های گسسته آنان با خانواده و عزیزان چشم براهشان.
- کمک به نجات یافتگان از سازمان برای وصل به خانواده و برقراری اتحاد خانواده های فروپاشیده و شروع زندگی مجدد شرافتمندانه.
- برقراری ارتباط بین خانواده ها و عزیزان در بندشان در عراق.
- یاری به خانواده هایی که در فراق عزیزانشان سالهاست در رنج و حرمان به سر میبرند و تلاش برای التیام زخم های کهنه آنان.
- افشاگری بر علیه فرقه تروریستی رجوی و آگاه نمودن جوانان پرشور و ساده دل از واقعیات درون سازمان به منظور جلوگیری از به اسارت در آمدن آنان در چنگال اهریمنی فرقه.

وظایف:
- ارتباط با سازمان ها و ارگان های حقوقی و بین المللی جهت جلب حمایت آنان برای رسیدن به اهداف مشخص شده انجمن
- ارتباط گسترده با خانواده ها و مطلع نمودن آنان نسبت به کارکردهای فرقه در راستای کمک به عزیزان اسیر آنان در عراق.
- انتقال تجارب اعضای سابق و اطلاع رسانی از طریق دیدارها، برقراری جلسات، ایجاد پایگاه اینترنتی، چاپ نشریات، و غیره.
- استفاده از تمامی امکانات در دسترس، برای جلب کمک به هر طریق ممکن، جهت گسترش کار انجمن و رسیدن به اهداف آن.
- انجام اقدامات حقوقی از قبیل اخذ ویزا، مهیا کردن شرایط سفر به عراق، ارتباط با ارگانهای ذی ربط ایرانی و عراقی جهت ایجاد تسهیلات در امر مسافرت خانواده ها، برقرار کردن جلسات توجیهی با جدا شدگان و خانواده ها، و غیره در بيان زير اين را ميرساند كه در استانهاي مختلف فعال است كه به آن خواهيم پرداخت

 با سلام و احترام به اطلاع می رساند نشست مسئولین و معاونین انجمن های نجات استان های کشور در مورخه 7/7/85 در مهمانسرای ملت اصفهان برگزار شد.
اما اين دروغ ها ونعل وارونه زدنها هيچ بزغاله اي جز بريده مزدوران دست در دست قاتلان ريحانه جباري واسيد پاشهاي جنايت كار را نميفريبد

وزارت اطلاعات تلاش كرد از طريق رسانه هاي دولتي »انجمن نجات« را يك انجمن غيردولتي معرفي كند كه براي نجات جان مجاهدين »دربند« ـ بخوانيد براي نجات جان رژيم روبه مرگ آخوندي ـ تلاش ميكند. اطلاعات آخوندي بلافاصله در اغلب استانها توسط مزدوران خود اقدام به تأسيس شعبة اين انجمن كرده و خط فشار و تطميع وسركوب خانوادههاي مجاهدين را تشديد نمود.
طي نيمة اول سال۱۳۸۲، وزارت اطلاعات در چهار نوبت مختلف اقدام به جمع كردن اجباري خانواده هاي مجاهدين و به ويژه پدران و مادران سالخورده در مقابل سفارت سوييس (دفتر حفاظت منافع آمريكا در تهران) و دفتر سازمان ملل متحد و در هتل المپيك نمود.  هدف از برگزاري چنين تجمعهايي نگران نمودن خانواده ها نسبت به سلامت فرزندانشان و تبليغ اين خط رژيم بود كه فرزندان مجاهد آنها به زور در عراق نگهداشته شده اند و بايد به ايران بازگردند.
روز چهارشنبه ۲۵تير۱۳۸۲، خانواده هاي شماري از مجاهدين كه بر اساس طرح وزارت اطلاعات اغوا شده بودند براي تظاهرات عليه سازمان مجاهدين در مقابل دفترمركزي سازمان در بغداد تجمع كردند.
وزارت اطلاعات كه از چند ماه پيش روي اين طرح كار كرده بود، تحت پوشش انجمن نجات اين خانوادهها را با وعدة ديدار فرزندانشان، چندروز پيش از آن، در شهرمرزي مهران جمع كرده بود. پس از توجيه خانواده ها توسط مأموران وزارت اطلاعات،آنهارا راهي عراق نموده ودر هتلي به نام»الدهوي«درشهر كاظميه  مستقركرد.در كاظميه عوامل اطلاعات نزد خانوادهها وانمود ميكردند كه مجاهدين اجازة ديدار با فرزندان شانرا نميدهند و بايد براي دستيابي به ديدار فرزندانشان، تظاهراتي عليه مجاهدين برگزاركنند. مأموران رژيم پلاكاردهايي به زبان عربي و انگليسي با شعارهايي عليه مجاهدين به دست خانوادهها داده و آنها را به محل دفتر مجاهدين در بغداد بردند. خبرنگار تلويزيون عربي زبان رژيم آخوندي ـ »العالم« ـ نيز در تمام مراحل از آنها فيلمبرداري مي كرد.
خانواده هابه مجرد شنيدن توضيحات نمايندگان مجاهدين وبعداز اينكه متوجه شدنداين سازمان از ديدار خانوادهها با فرزندانشان به غايت استقبال ميكند، نسبت به سوءاستفادة رژيم از عواطفشان ابراز انزجار كرده و ميگفتند همة مردم ايران از آخوندها متنفرند وبي صبرانه خواستار سرنگوني آنها هستند. سازمان مجاهدين خلق همان روز با صدوراطلاعيه يي آمادگي خود را براي فراهم كردن تسهيلات لازم جهت ديدار اين خانوادهها بافرزندانشان، مورد تأكيد قرار داد و تكرار كرد كه درهاي قرارگاههاي مجاهدين به روي خانوادهها باز است. اين خانوادهها در پي افشاگري اعضاي دفتر مجاهدين در بغدادبه قرارگاه اشرف رفتند و به مدت چندروز با فرزاندانشان ديدار كردند.
اين نمايش به غايت ضدانساني و به بازي گرفتن عواطف و احساسات خانوادگي براي مقاصد سياسي عليه مقاومت، طي سال۴۸۲ ، بار ديگر تكرار شد.
مهمترين سرمايه گذاري رژيم در اين زمينه، صدور حكم شوراي حكومتي مبني بر اخراج مجاهدين از عراق و استرداد آنان بود. اين حكم كه توسط عوامل رژيم درشوراي حكومتي موقت عراق صادر شده بود، به خوراك يك جنگ رواني ديگر عليه مجاهدين تبديل شد. وزارت اطلاعات با به كارگيري ارگان سركوبگر نجات و با استنادبه خبر انتشار اين حكم و با هياهو و دروغسازيهاي نجومي به خانوادههاي مجاهدين چنين وانمود كردند كه اگر همين روزها به ملاقات فرزندان خود نرويد، آنها تا ۲۰روزديگر به آفريقا فرستاده ميشوند!! و به اين ترتيب بار ديگر با جوسازي و سرهمبندي مشتي ترهات آخوندي، خانواده ها را تحريك به اعزام به عراق جهت بهره برداريهاي سياسي خود نمودند.
اما وقتي دشمن از اين روشهاي غيرانساني و تشبثات مذبوحانه طرفي نبست، تلاشكرد به كمك مشتي بريدة وامانده از مبارزه و عوامل استخدامي خود در پوشش انجمن نجات، بر خانوادههاي مجاهدين تأثير بگذارد و آنها را مجبور كنند كه به ديدار فرزندان خود در اشرف بروند و تلاش كنند طي روزهايي كه در اشرف حضور دارند، فرزندان خود را به خروج از تشكيلات مجاهدين و گرفتن امان نامه! از وزارت اطلاعات ترغيب نمايند.
همزمان با اين اقدامها كه به تنهايي در شمار موارد آشكار نقض حقوق بشر هستند،وزارت اطلاعات از خانوادههاي مجاهدين، جهت انجام تظاهراتي در مقابل ارگانهاي بين المللي يا سفارتخانه هاي سوييس، فرانسه و انگلستان در تهران استفاده كرد.

رؤياي نابودي مجاهدين     ۱۷
براي بهره برداري جهت ارسال نامه به ارگانهاي بين المللي و مراجع قضايي كشورهاي مختلف اروپايي و اقدامهايي جهت تشكيل پروندههاي حقوقي عليه مجاهدين در خارج از ايران نيز بخش ديگري از اين توطئه هاي هدايت شده توسط وزارت اطلاعات بود كه به موازات هم و بهمنظور درهم شكستن تشكيلات مجاهدين طراحي شده بود.
در راستاي اين اهداف ضدبشري بخشي از ساير ارگانهاي سياسي و سركوبگررژيم همكاري گسترده يي با اين وزارتخانه دارند. وزارت دادگستري، امور خارجه وسفارتخانههاي رژيم در كشورهاي مختلف، ازجمله اين ارگانها هستند.
يونسي، وزير اطلاعات رژيم، در ۱۳مهر۸۳ طي مصاحبه يي با شبكه دوم تلويزيون رژيم در اين زمينه گفت:»در خصوص مهار شرارت منافقين يا گروههاي تروريستي،وظيفة اصلي و ذاتي وزارت اطلاعات است و همة ساز و كارهايش را هم در اختيار داره.يعني تنها نهادي كه موظف است با اون برخورد كنه، وزارت اطلاعاته و همه نهادهاهم موظفند با اون همكاري بكنند. يعني در اونجا وزارت اطلاعات در مركز هماهنگي قرار داره و محور هماهنگي است. يعني همه سازمانها، نيروهاي مسلح، نيروي انتظامي،همه نهادها، همه اونجا با محوريت وزارت اطلاعات كار ميكنند… ضمن اينكه اونجاشرارت منافقين يا همه گروههاي به اصطلاح تروريستي، يك كار برون مرزي است. يعني يك تشكيلاتي است كه در خارج سازماندهي ميشه و در داخل اجرا ميشه«…
دعوت مسئول شوراي ملي مقاومت براي بازديد خانوادهها از قرارگاههاي مجاهدين در پاسخ به صحنه سازيهاي مسخرة رژيم آخوندي
مقاومت ايران اعمال فشار بر روي خانوادههاي رزم آوران آزادي، بسيج تبليغاتي وصحنه سازي وزارت اطلاعات رژيم ملايان در مقابل دفتر ملل متحد در تهران را قوياً محكومميكند و آنرا واكنش زبونانه در ب رابر محكوميتهاي جهاني رژيم و اعتراضها و تظاهرات گستردة هموطنانمان در خارج ايران ميداند. ادعاي راديو و تلويزيون و مطبوعات حكومت آخوندي مبني بر »تجمع اعتراض آميز« خانوادههاي مجاهدين كه »فرزندانشان اسير گروهك تروريستي در عراق« هستند و »نگران سلامتي«  آنها ميباشند، هيچكس را در داخل ايران نميفريبد.مردما يران قتل  عام زندانيان مجاهدرابه ياددارند وصحنه هاي قساوتبارشلاق زدن و حلق آويز جوانان با جراثقال در ملاءعام را هم هرروز به چشم ميبينند.
آقاي مسعود رجوي مسئول شوراي ملي مقاومت ايران اشك تمساح آخوندها و نگرانيآنان از بابت سلامتي مجاهدين در خاك عراق را نعل وارونة كفتارهاي عمامه داري توصيف كرد كه وقتي ۷۷فروند موشك كشتارجمعي آنها مؤثر واقع نشده است، اكنون عاجزانه متقاضي بمباران قرارگاههاي مجاهدين توسط آمريكا ميشوند!
مسئول شورا افزود: نمايش روحوضي و حوزوي در برابر مقر ملل متحد در داخل ايرانو اعمال فشار بر خانوادهها براي شركت در آن كه با فضيحت و پاسخ منفي خانوادههاي مجاهدين مواجه شد، قبلا ز هرچيز حاكي از نقش برآب شدن و شكست كامل اين قبيل تشبثات در خارج ايران است. رژيم آخوندي در ماههاي گذشته از طريق ايادي خارج كشوري و مزدوران و مأموران اعزامي به غايت تلاش كرد چنين نگرانيهايي را دربارة وضعيتمجاهدين در عراق دامن بزند. ازاينرو بهتر است آخوندها مراسم سبّول عن مجاهدين رامانند گذشته به جاي دفتر ملل متحد در نمازهاي جمعه به جا بياورند!
مسئول شورا خاطرنشان نمود: براي آسودگي خاطر آخوندها، دعوت و پيشنهاد ميكنماگر ريگي بهكفش خود ندارند، اجازه بدهند هركس نگران سلامتي و وضعيت فرزند ياخويشاوندان خود در قرارگاههاي مجاهدين است، با هزينة مجاهدين به ديدار آنها بشتابدو در صورت تمايل به زيارت كربلا و نجف هم مشرف شود. ما سلامت و بازگشت اين ميهمانان را تضمين ميكنيم و رژيم ميتواند از جهت اطمينان، نمايندگان دفتر ملل متحددر تهران را هم با آنها همراه كند.
    • مسئول شوراي ملي مقاومت گفت: درب قرارگاهها نه تنها به روي خانوادههاي مجاهدين بلكه به روي همة هموطنان باز است. اي كاش آخوندهاي پليد و خونريز نيز اجازه ميدادنديك هيأت از وكلا و حقوقدانان بينا لمللي همراه با گزارشگران ملل متحد و نمايندگان مقاومت ايران از مراكز جاسوسي و تروريستي و انباشت تسليحات كشتارجمعي و همچنين زندانهاي رژيمشان بازديد كند.
    • در همين باره، آقاي رجوي طي نامه يي به دبيركل ملل متحد خواهان تشكيل يك هيأت بين المللي براي بررسي دعاوي رژيم و همچنين تحقيق در مورد شمار فزايندة اعدام وسنگسار و نيز اعمال فشار عليه خانوادههاي شهيدان و زندانيان سياسي در داخل ايران شد.
    • دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
    ۸آبان۱۳۸۱




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر