۱۳۹۳ آبان ۲۷, سه‌شنبه

اطلاعيه - سرقت شمار زيادي از خودروهاي اشرف با 50 كمرشكن و چپاول 10 انبار بزرگ در هفته هاي اخير توسط نهاد امنيت ملي عراق و تروريستهاي حكومتي بدر

یکشنبه, 25 آبان 1393 06:09
    ايران افشاگر
    اطلاعيه - سرقت شمار زيادي از خودروهاي اشرف با 50 كمرشكن و چپاول 10 انبار بزرگ در هفته هاي اخير توسط نهاد امنيت ملي عراق و تروريستهاي حكومتي بدر

    از تيرماه گذشته كه مالكي كمپ اشرف را براي تجمع تروريستهاي شبه نظامي وابسته به رژيم ايران تحويل هادي عامري، فرمانده تروريستهاي بدر داد، سرقت و چپاول اموال اشرف توسط نهاد امنيت ملي به رياست فالح فياض عامري و استخبارات كه به طور رسمي مسئول نگهداري اين اموال هستند و مزدوران بدر در ابعاد بسيار گسترده تر از قبل ادامه يافت.
    دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران در اطلاعيه يي در روز 2مرداد93  (24ژوييه 2014) اعلام كرد در تير ماه (ژوييه) به دستور هادي عامري 400 جيپ لندكروز از اشرف به سرقت برده شده است تا براي راه اندازي مجدد لشكرهاي بدر به كار گرفته شوند.
    هادي عامري كه پسر عموي فالح فياض است، در هفته هاي اخير بار ديگر مزدوران در اشرف را موظف كرده است براي تكميل نيازهاي واحدهاي جديد شبه نظاميان تروريست كه به دستور قاسم سليماني، سركرده نيروي تروريستي قدس تشكيل شده است، شمار بيشتري از خودروهاي اشرف را به سرقت ببرند
    در همين رابطه در روز 9 آبان (31 اكتبر) يك گروه از افراد امنيت ملي به همراه تعدادي از مزدوران با سوء استفاده از ايام محرم، زير عنوان حفاظت عتبات مقدسه عباسيه با حدود 50كمرشكن به اشرف رفته و خودروهاي مختلف از جمله جيپ لندكروز، تانكرهاي آب، لودر و ديگر ماشين آلات مهندسي را بار زدند.
    در روز 16 آبان 7 دستگاه از اين كمرشكن ها كه روي آنها هفت لندكروز و هفت تانكر آب رساني سوار بود، به بغداد منتقل شدند.
    در روز 18 آبان 26 دستگاه كمرشكن كه روي هركدام 2 آيفا بار زده شده بود، به صورت ستون از اشرف به سمت بغداد حركت كردند. تروريستهاي بدر حفاظت و هدايت اين ستون را براي تحويل دادن به شبه نظاميان تروريست به عهده داشتند.
    در همان روز عناصر ارگان امنيت ملي و استخبارات با هفت كمرشكن ديگر 14 خودرو را زير عنوان اينكه مي خواهند به حرم حضرت عباس به كربلا ببرند از اشرف خارج نمودند.
    در روز 19 آبان 8 دستگاه خودروي ساكنان در اشرف شامل 4 خودروي جيپ و 2 لندكروز كه روي تريلي بار زده شده بود، همچنين يك دستگاه كاميون سالم كه يك كاميون خراب را نيز يدك مي كشيد توسط نفرات امنيت ملي و استخبارات به سرقت برده و به بغداد منتقل شدند.
    علاوه بر خودروها همزمان مزدوران به محل انبارهاي بزرگ در اشرف رفته قفلهاي ده انبار بزرگ از 30 انبار را شكسته و اموال آن را به غارت بردند. هر يك از اين انبارها در سپتامبر 2013 و قبل از اينكه آخرين گروه از ساكنان اشرف را ترك كند، در حضور نمايندگان ملل متحد قفل و مهر و موم شده بود. هر يك از انبارها سه قفل دارد كه كليد يكي از آنها دست ساكنان، ديگري دست يونامي و سومي دست دولت عراق است.
    كمي پيشتر در روز 11مهر93 (3 اكتبر 2014) نيز به دستور هادي عامري فرمانده سازمان بدر، برخي از ترانسهاي برق كمپ اشرف به سرقت برده شدند. اين ترانسها از سوي ساكنان خريداري شده و جزو اموال آنها محسوب مي شود.
    براي سرقت اموال اشرف بين ارگانهاي مختلف حكومتي رقابت شديدي وجود دارد و بعضا كار آنها به مشاجره مي كشد. در روز 20 آبان، سرهنگ خيري كه از سوي سرلشكر جميل فرمانده جنايتكار پليس ديالي، به مديريت پليس شهر عظيم منصوب شده، با شماري از نيروهاي تحت امرش به اشرف رفت و 9خودروي ساكنان شامل يك ليفتراك، دو آيفاي اتاق دار، دو لندكروز و يك لودر و يك خودرو سوپرفيلي رنگ و يك خودرو آويلون فيلي رنگ را بار زد تا به سرقت ببرد. هنگام خروج از اشرف بين عقيد خيري و شيخ حسن، نماينده استخبارات و ارگان امنيت ملي در اشرف مشاجره پيش آمد و شيخ حسن تحت اين عنوان كه اينها اموال امنيت ملي است از خروج آنها جلوگيري كرد.
    اين سرقت سيستماتيك در حالي است كه طرح مشترك يونامي و سفارت آمريكا براي تخليه اشرف در روز 5 سپتامبر 2013 كه آخرين گروه از ساكنان بر اساس آن اشرف را ترك كردند، تصريح مي كند: «دولت عراق به ساكنان اجازه فروش اموالشان در هر زماني را خواهد داد»و «صورت برداري از اموال ساكنان در حضور سازمان ملل را بازنگري خواهد كرد» و «كليه اموال اشرف را حفاظت و ضمانت خواهد كرد».
    خانم اليزابت جونز، معاون وقت وزير خارجه آمريكا براي امور خاورميانه، در نامه به خانم مريم رجوي در روز 6 سپتامبر 2013در عين حمايت از طرح فوق، نوشت كه اگر ساكنان اين طرح را قبول كنند، «سازمان ملل به فراهم كردن حفاظت از اموال در اشرف از طريق به كارگيري يك شركت حفاظتي محلي مورد اعتماد كمك خواهد نمود. سفارت آمريكا تمامي توان خود را براي حمايت از اين تلاشها بكار خواهد بست». اما در عمل هيچيك از اين موارد به اجرا در نيامد و تلاش ساكنان براي استخدام شركتهاي خصوصي براي حفاظت از اموال اشرف نيز بي‌نتيجه بود.
    در اين فاصله ساكنان نتوانسته اند حتي يك دلار از اموال خود را به فروش برسانند و بيش از 75تاجر عراقي كه براي عقد قرار داد با ساكنان به منظور خريد اموال اشرف به ليبرتي مراجعه كرده بوند اجازه ورود به ليبرتي نيافتند و برخي از آنها با ضرب و شتم و اهانت بازگردانده شدند. در همه موارد اسامي و مشخصات تاجران و زمان مراجعه آنها به ليبرتي با جزييات از چند روز قبل در اختيار دولت عراق و يونامي قرار گرفته و با هيچ مخالفتي مواجه نشده بود.
    مقاومت ايران بار ديگر توجه دولت آمريكا و ملل متحد به ويژه اجلاس 18نوامبر شوراي امنيت ملل متحد درباره عراق را به سرقت سيستماتيك و كلان اموال ساكنان در اشرف كه نقض همه توافقات سه جانبه و چهارجانبه بين ساكنان، دولت عراق، دولت آمريكا و ملل متحد است، جلب نموده و خواهان اقدام فوري شوراي امنيت و دولت آمريكا براي جلوگيري از ادامه سرقت اين اموال و برگرداندن اموال مسروقه و فراهم كردن ترتيباتي است كه اموال ساكنان از طريق نماينده قانوني آنها سناتور توريسلي به فروش برسد.

    دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
    24 آبان 1303(15 نوامبر 2014)

    هیچ نظری موجود نیست:

    ارسال یک نظر