۱۳۹۳ آذر ۲, یکشنبه

صمد نظري مأمور گشتاپوي وزارت اطلاعات آخوندي در مازندران را بيشتر بشناسيم


صمد نظري مأمور گشتاپوي وزارت اطلاعات آخوندي در مازندران را بيشتر بشناسيم
صمد نظري، يكي از مأموران ِ اطلاعات ِ آخوندي و آلت فعل دروغپردازي آخوندها عليه اشرف (محلاستقرار مجاهدين در عراق) است. وي صحنه چرخان ارگان جاسوسي و سركوبي خانواده ها تحت عنوان «نجاتِ» رژيم در استان مازندران مي باشد.
مأموريت ديگر اين گماشتة آخوند مصلحي، همراهي و پشتيباني مزدوران اعزامي وزارت اطلاعات آخوندي به عراق، براي زمينه سازيهاي اقدامات تروريستي عليه اشرف مي باشد كه در ارتباط با مأموران شناخته شدة وزارت اطلاعات در هتل منصور و هتل مهاجر بغداد و در هماهنگي با مركز تروريستي رژيم در بغداد (سفارت) انجام مي شود و تحت كنترل پاسدار تروريست، حسن دانايي فرد مي باشد.
يكي ديگر از مأموريت هاي وي، شركت در عمدة شوهاي اطلاعاتي در تلويزيون آخوندهاست تا، به مدح و ثناي جلاد (ولي فقيه ارتجاع) بپردازد و با لجن پراكني حداكثر در تلويزيون حكومتي، قرباني (ساكنان بيدفاع اشرف) را مقصّر جلوه بدهد! آخرين نمونه اين نوع نمايشات مسخره تحت عنوان «پاياني بر پايان» مي باشد كه در سالگرد عمليات كبير فروغ جاويدان در مرداد ماه امسال شروع شده و كماكان ادامه دارد.
واقعيت اين است كه حماسه پايداري مجاهدين پاكباز با دست خالي در برابر تهاجم نيروهاي مسلح مالكي كه به دستور ولي فقيه طلسم شكسته و با زرهي و شليك تيربار، از هيچ جنايتي فروگذار نكردند، اين حمله قتل عام را با شكست و رسوايي عالمگيري مواجه ساخت، و جهاني را به تحسين و حمايت از مجاهدين و متقابلا به اعلام انزجار و محكوميت عليه مالكي و پدرخوانده اش خامنه اي واداشت. و بدين ترتيب مجاهدين الـگو و راهنمايي براي مردم و بخصوص جوانان ايراني براي سرنگوني فاشيسم مذهبي شدند.
همين گسترش استقبال و گرايش جوانان به مجاهدين، خشم و وحشت ولي فقيه طلسم شكسته را برانگيخته تا علاوه بر بسيج كليه ارگانهاي سركوب و جنايت خود عليه مجاهدين واشرف، به يك جنگ رواني كثيف نيز چنگ بزند.
ليست دست اندركاران تهية اين برنامه تلويزيوني كه در انتهاي هر برنامه در تابلوي زير پديدار مي شود، بيانگر ماهيت و اهداف آن است. تركيبي از وزارت اطلاعات تا شعبات پوششي آن و تا ارگانهاي صدور تروريسم كه وحشت آخوندها از مجاهدين و اشرف را
نشان مي دهد: عكس بريده جنايتكار گشتاپوي آخوندي صمد نظري با همكارانش ديده مي شود او احتمالا براساس خبرهاي رسيده وشايعاتي كه شده توسپ وزارت اظلاعات كشته شد وبهاي خيانتهايش را به خلق پرداخت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر