۱۳۹۷ شهریور ۱۷, شنبه

نامه افشاگرانه سمیه محمدی به آقای جافای وزیر کشور آلبانی

نامه افشاگرانه سمیه محمدی به آقای جافای وزیر کشور آلبانی

Partager
آقای جافای محترم، وزیر کشور آلبانی
من سمیه محمدی ساکن آلبانی و یکی از اعضای زن سازمان مجاهدین خلق ایران هستم.
مطلع شدم که پدرم بنام مصطفی محمدی، که در ضمن مامور وزارت اطلاعات ایران است،‌ به بهانه دیدار با من ولی برای انجام ماموریتهای محوله از طرف رژیم ایران علیه مجاهدین به آلبانی آمده است.
من در سال۱۹۹۸ جهت تلاش برای رسیدن به آزادی و دمکراسی در ایران بطور دواطلبانه محل اقامتم در کانادا را ترک کرده و مانند بسیاری از ایرانیان آزادیخواه به مجاهدین پیوستم و به کمپ اشرف در عراق رفتم. من همراه سایر دوستانم بعد از ترک عراق به آلبانی آمدم.
زمانی که ما در عراق بودیم رژیم ایران توانست با تهدید و یا تطمیع برخی از اعضای خانواده‌های ما از جمله پدر من را علیه مجاهدین مورد سوء استفاده قرار بدهد. وی بعد از دیدارهایی که با من در سالهای ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ و ۲۰۰۴ در کمپ اشرف در عراق داشت در برگشت به کانادا بطور ناگهانی نزد مطبوعات و مقامات کانادایی مدعی شد که مجاهدین من را بزور و برخلاف میل خودم در کمپ اشرف نگه داشته اند و به اسم من وبلاگهای تبلیغاتی درست کرد و با انتشار عکسهای شخصی من در این وبلاگها و اعمال سایر فشارها قصد داشت من را به تسلیم و همکاری با رژیم ایران مجبور کند. وی در خدمت وزارت اطلاعات و دروغ پراکنی علیه من و مجاهدین تا آنجا پیش رفت که یک هیات از سوی دولت کانادا برای گفتگوی خصوصی و تکی رو در رو و انتقال من به کانادا چند مرتبه به کمپ اشرف در عراق آمد. من هر بار در دیدارهای خصوصی با هیات دولت کانادا انتخاب قلبی و داوطلبانه خودم که ماندن نزد مجاهدین بود را مطرح کردم.
بعد از اینکه من دیگر هیچ شکی نداشتم که مصطفی محمدی عاری از هرگونه علائق خانوادگی بطور شکنجه آوری من را وسیله کسب درآمد و انجام ماموریتهای وزارت اطلاعات ایران علیه مجاهدین قرار داده هر گونه ارتباط و دیدارم را نیز با او برای همیشه قطع کردم.
جهت اطلاع شما راهگشای حملات خونین و کشتار در کمپ اشرف همواره حضور مامورین وزارت اطلاعات رژیم ایران تحت عنوان خانواده در اطراف کمپ اشرف بود که با بکارگیری ۳۲۰ بلندگوی قوی بطور ۲۴ ساعته علیه ما شعار پخش کرده و مورد شکنجه روانی قرار داده و مامورین عراقی را برای حمله به کمپ ترغیب میکردند. مصطفی محمدی نیز همواره در این شکنجه روانی ساکنان اشرف حضور داشت و بنا به گفته بقیه مامورین که در بلندگوها پخش میشد وی سرپرستی آنها را نیز بعهده داشت.
من صفحه های پاسپورت کانادایی مصطفی محمدی که با آن به عراق تردد میکرد را برای شما ضمیمه کرده‌ام. در حالی که وی سیتی‌زن کانادا است و باید در کانادا ویزای عراق میگرفت، اما مشاهده می‌کنید که ویزاها تماما در ایران صادر شده است و نشان میدهد که حضور وی در عراق برای توطئه‌هایی بود که توسط رژیم ایران پشتیبانی می‌شده است.
من تمامی سرگذشت خودم و تلاشهای مصطفی محمدی برای سوءاستفاده از من که کشتار ساکنان اشرف و لیبرتی را از جانب رژیم ایران مشروعیت می‌بخشد در کتابی تحت عنوان ” پایانی بر یک توطئه” منتشر کرده ام که روی سایتهای متعدد و از جمله در آدرسهای زیر کتاب به زبان فارسی و ترجمه انگلیسی آن قابل دریافت است:
یو آر ال کتاب در سایت فارسی ایران افشاگر:
http://www.iran-efshagari.com/wp-content/uploads/2017/06/payany-bar-dastan-yek-taote-eh.pdf
یو آر ال کتاب در سایت انگلیسی زبان ایران پروب:
http://iranprobe.com/books-publications/books-reports/an-end-to-a-conspiracy-by-somayeh-mohammadi.html
حضور مصطفی محمدی در آلبانی برای من بسیار نگران کننده است. این نگرانی برای خودم نیست بلکه نگران امنیت و سلامتی دوستان مجاهدم در آلبانی هستم. حضور او نشان میدهد که رژیم ایران در صدد توطئه و طرحهای شیطانی بیشتر علیه ما در آلبانی است. شکی ندارم که این رژیم مانند گذشته با شیطان سازیهایی از قبیل این که مجاهدین اجازه دیدار من و مصطفی محمدی را نمیدهند و یا اینکه من در ۳۸ سالگی برخلاف میلم با مجاهدین هستم برای ضربه زدن به امنیت و نقض حق حیات ما زمینه سازی میکند.
لذا در خواست دارم با توجه به اینکه در هفته گذشته قصد رژیم برای عملیات تروریستی علیه مجاهدین در پاریس برملا شد و مامورین آن از جمله یک دیپلمات آن دستگیر شد، شما با هر چه اخراج سریعتر مصطفی محمدی از آلبانی زمینه اقدامات بعدی رژیم ایران را کور کنید.
با احترام
سمیه محمدی
۸ ژوییه ۲۰۱۸

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر