۱۳۹۷ شهریور ۲۷, سه‌شنبه

شورای وزیران سعودی خواستار هم‌یاری جهانی برای مقابله با «سیاست‌های تروریستی» ایران شد

شورای وزیران سعودی خواستار هم‌یاری جهانی برای مقابله با «سیاست‌های تروریستی» ایران شد
دبی-العربیه.نت فارسی
شورای وزیران سعودی سه‌شنبه 18 سپتامبر، در جلسه هفتگی خود تاکید کرد که سیاست‌های ایران در مداخله آشکار در امور کشورهای عربی و پشتیبانی‌اش از گروه‌های شبه‌نظامی «از زشت‌ترین چهره‌های تروریسم» به شمار می‌آید.
شورای وزیران که به ریاست ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه سعودی تشکیل جلسه داد، خواستار هم‌یاری جهان برای مقابله با «فعالیت‌های تروریستی ایران» و مقابله با «ایادی‌اش در منطقه» شد.
شورای وزیران بار دیگر تاکید کرد، سعودی که تلاش‌های بسیاری در مبارزه با تروریسم انجام داده، در پشتیبانی از جامعه جهانی و همکاری با آن به منظور از میان بردن تروریسم، تردید نمی‌کند.
دکتر عواد بن صالح العواد وزیر اطلاع رسانی سعودی در بیانیه‌ای که خبرگزاریرسمی سعودی منتشر کرد، آورده است: «شورای وزیران سعودی پس از آن، تعدادی از گزارش‌های مرتبط با اوضاع منطقه و جهان را بررسی کرد. از امضای توافق‌نامه صلح جده میان اریتره و اتیوپی با میانجی‌گری و میزبانی ملک سلمان بن عبد العزیز و حضور شاهزاده محمد بن سلمان ولی‌عهد، نایب رئیس شورای وزیران و وزیر دفاع سعودی، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد و شیخ عبدالله بن زاید آل نهاین وزیر امور خارجه همکاری‌های بین‌الملل امارات متحده عربی، استقبال کرد».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر